Data e postimit: 2020-04-22 17:11:09
Lexime: 4583 |
Gjuha jone este simbol I sakrifices se rilindasve tane,eshte ajo karte identiti qe na dallon nga kombet e tjera,gjuha jone ka shume vlera por ajo shpesh bie pre e sulmeve te gjuheve te tjera dhe shkurtimeve qe te rinjte i bejne asaj ne rrjete sociale duke...
|
sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.vendi ka veshur nje kemisheze te arte.pemet kane marre ngjyre vezulluese qe pasqyrohet ne ujin e liqenit.pemet me miliona gjethe krijonin nje qilim ngjyrash.shushurima e gjetheve qe binin dukeshin te mrekullueshme...
|
Jeta dhe Vdekja ... dy ane te se njejtes monedhe.Vdekja,mister qe na vjen ne menyre te pa parashikueshme.Te gjithe jemi te barabarte dhe do te ikim ashtu sic erdhem.Jeta ... sa e bukur aq edhe e vyer per cdo njeri.Ajo eshte nje udhetim i pa provuar ndonje...
|
Libret jane cituar dhe si miqte me te afert te njeriutsepse njriu qe lexon gjen gjithcka :dijetarin,rrefyesin;degjimtarin.
Shpesh ne faqet e librave gjejme personazhe qe na ngjasojne,ngjarje qe na ndodhin dhe shpesh gjejme edhe zgjidhje qe na mundojne.
...
|
Uji eshte burimi i jetes ton.Ai edshte i domesdoshom per te gjith format e jetes ton.Pa te jeta eshte e pamundur.Uji eshte pjesa specifike e siperfaqes se tokes.Sasia e madhe e ujit eshte ajo qe na bene qa quajm token "PLANETI BLU".Meqense jemi perdorues...
|
Eshte mire qe tu sherbesh te tjereve dhe ti respektosh te gjithe e pa pasur meri ndaj askujt.Kur ti ndonjehere i ndihmon te tjeret ti krenohesh me vepren tende.Per çdo njeri nje ndihme sado e vogel apo e madhe te jete eshte domethenese.Ne çdo moment te ...
|
Topit
I bukur
I rrumbullakët
Kur shytet
Rrotullohet me shpejtësi
Kurr nuk lodhet
...
|
me erdhi nje frymezim aq i madh sa qava........ndonse isha e lumtur nje dit ajo lumturi me kthehej ne trishtim dhe ashkush nuk e di se qfar trishtimi aju gjithom gati se ma ndalonte frrymarjen e di do ti pranoj te gjitha keto që vin por lutem qe te mos i...
|
PSE MOS ATE ♥ MOS KETE ♥ MOS TE LUTEM ♥ MOS I VISH QORAPET ♥ MOS I LAJ TI SEPSE PRISH CDO GJE ♥ MOS E HA ATE ♥ MOS E PI KETE ♥ MOS E TRET SI BUDALLA ♥ MOS LUAJ NE KOPSHT ♥ MOS BEJ GJERA TE NDYTA ♥ MOS ENDERRO SE NUK DO TE NDODHE ♥ MO...
|
babi im esht nje engjell babaiim esht me i miri ne bot babai esht e gjith jeta ime ...
|
Kush nuk e ka perdorur internetin si burim per te bere detyrat e shtepise? Normalisht eshte nje avantazh per brezin e sotem, qe fatkeqesisht brezat e tjere nuk kane mundur dot ta perdorin kete burim kaq te rendesishem. Por a eshte kaq i leverdisshem inter...
|
"Qyteti eshte mbushur plot me njerez,me mjete dhe pa ide,qyteterim do te thote kjo gje:njerez plot mjete,jashte ideve.",citoi diku Mimoza Ahmeti.Une jam plotesisht dakort me te,se shoqeria njerezore eshte kthyer ne perbindesh i cili mendon vetem per vete....
|
"pranvera eshte nje stin e bukur ku natyra fillon te gjelberohet moti fillon te ngrohet jete e re fillon te afrohet .
gjdo mengjes kur zgjohem kenaqem po ashtu kur degjoj cicirimen e zogjve.
kjo stin e gezon gjdo kend me gjallerin dhe bukurin e saj.
zo...
|
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vellezer me te medhenj te cilet me gjenden prane gjithmone kur kam nevoj per ta. Vitet e para te jetes sime i kam kaluar ne qytetin e bukur te Durresit, ne das...
|