Data e postimit: 2014-06-17 17:10:20
Lexime: 8814
gjaegjeze njish
Lloji: Ese argumentuese
Tema: gjeli
Autori: aaann
Shkolla: 16 shtatori
Klasa: 10
Qyteti: 4-street shijak
E-mail: an.feel@tre.net


ej, a e dini?
kam zbuluar nje gjaegjeze shume te bukur, e cila thote keshtu:
gjeli kur kendon, mbyll syte.
nga se ndodh kjo? pse i mbyll syte gjeli kur kendon? sepse eshte e vertete qe gjeli kur kendon, mbyll syte, por pse?
kete gje kerkoj une nga ju:pse gjeli mbyll syte kur kendon?


hajde, forca gjejeni po mundet.
per kete mund te pyesni dhe te rriturit ee

Vepra te ngjashme
Autori: semra · Lloji: Hartim · Tema: vera stine e bukur
vera eshte nje nder stinet me te bukura ne kte stine dalim per 3 muaj pushim dhe clirohemi nga mesimet ne kete stine hajm shume peme e perime. bilbili kendon ne majen e deges . gjeli na zgjon nga gjumi me zerin e tij te emel kikiriki . ne zgjohemi ...
Autori: Fabiana Nika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Nata
Kukuvajka kendon nen driten e hanes, Dhe era lehte e shoqeron, Lumi i jep muzikalitet kanges Deri kur kanga mbaron. Sa bukur duket hana me yjet, Bukuri u japin tingujve t'nates; Per se largu ndricojne yjet Me bukuri qe s'te lene te vdesesh....
Autori: Willi gam · Lloji: Fabul · Tema: Gjeli i zgjuar
Na ish nje gjel qe thuhej se ishte me i zgjuari.Nje dite i afrohet dhelpra dhe i thote:Pershendetje i dashur gjel!Si thua te me japesh nje perqafim si shenje e ardhjes se pranveres? Gjeli i thote:Ah,sa mire e ke menduar,por si thua te na bashkohet dhe qe...
Autori: Ernesti Proko · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Poezi per perendimin e diellit
Koha kalon,iken,iken e Dielli Shpirti i nates mbizoteron Vajton qielli kur zhduken rete Kur era ngadale i largon Flakeron nje drite aty pas malit Si shigjeta rreze leshon Shigjeta me ngjyre ari Dielli pas kraheve i harron I flakte ky cast i di...
Autori: sherin · Lloji: Pershkrim · Tema: Une shkoj ne nje bote imagjinare
Sa here qe shtrihem ne shtratin tim te ngrohte mbyll syte dhe me ze gjumi.Pas pak minutash une shikoj disa ngjyra qe me verbojne syte aq shume sa gjithe rruges syte i kam mbyllur.Kur ndonjehere me kam frika se mund te pengohem e te rrezohem nje force qe e...
Autori: Edra Bala · Lloji: Pershkrim · Tema: Vjeshte
Shoh perreth...Parajse! Ndalem per pak, mbyll syte per te harruar gjithcka dhe degjoj feshferimen e eres qe deperton embel mes flokeve te mi, qe rrotullohet rreth meje, me perqafon lehte e kerkon te vallezoje me mua! Eci! Kenges se furishme te eres pak ng...
Autori: Ana · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Ceshte jeta? Jeta eshte nje lufte qe duhet ta fitosh, nje det me stuhi qe duhet ta perballosh Nje kalvar dhimbjesh, uljesh e ngritjesh Nje dallge e fuqishme nga e cila duhet te mbijetosh Mos i mbyll syte perballe sfidave te saj dhe mos e kthe shpin...
Autori: Anna · Lloji: Thirrje · Tema: Pse
Pse u mbyll wemathematicans ? Me ktheni përgjigje,kur ta shikoni ankesën.
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Hartim · Tema: Dimri Ne Fshatin Tim
Ishte nje mengjes, akoma isha e pergjumur ne endrra te bardha. Hapa syte, dhe nje ftohtesi ma preshkoi tere trupin. Hapa dritaren,mu duk sikur rete po kuvendonin ne mes vete sikur donin te na sillnin boren e pare. Sa hap e mbyll syte moti ndryshoi dhe f...
Autori: LINDA · Lloji: Pershkrim · Tema: Dimri ne qytetin tim
Ishte nje mengjes, akoma isha e pergjumur ne endrra te bardha. Hapa syte, dhe nje ftohtesi ma preshkoi tere trupin. Hapa dritaren,mu duk sikur rete po kuvendonin ne mes vete sikur donin te na sillnin boren e pare. Sa hap e mbyll syte moti ndryshoi dhe f...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Te dua
Unazen e dikujt tjeter ne gisht po e mbaj sa here qe e shoh me mall per ty qaj:'( ti me mungon per ate qe je une te kerkoj por askund s'te gjej. Tjetrin kam ne krah, por ty te mbaj thelle ne zemer, jam mbushur me mekate qe s'iu ve dot emer por meka...
Autori: VJOLLCA · Lloji: Poezi lirike · Tema: POEZI
Pranvera Natura u zgjua Bari u gjelberua Shume uj i paster Po kalon ne krua. Sa bukur nje zog I vogel kendon Natyra u zgjua Njerezit lajmeron.
Autori: kika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per 28 nentorin
Sot qielli eshte me ndryshe po kendon cdo dallendyshe. Nje freski zemren ma freskon per ty toke qe po ndricon.. Sa bukur dukesh sot Shqiperi, e veshur kuq e zi.. Gjithe vendi po shendrit sa me mall kete dite e kemi prit. Nga shume vende te bo...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...




Komentet e fundit!

Emri: adela
Email: adaadela@libero.it
Komenti: lol

Emri: ana
Email: an.feel@tre.net
Komenti:

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: nuk eshte kenge por thjesht nje varg i formoluar disa here ne menyra te ndryshme.

Emri: ervis
Email: shoku-njones@hotmail.com
Komenti: Se e din permendesh kengen per ate

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: haaaaaaaa e kuptova. ju nuk komentoni ngaqe nuk dini pergjigjen.te pakten duhet te perpiqeni, e beni gabim s'ka problem te pakten u munduat sic mundohem dhe une te gjaegjezat e te tjereve.

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: me falni por pse nuk komenton njeri?

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: eshte e vertete, por edhe banoret e qyteteve te ndryshme mund ta gjejne pergjigjen nese e shtrydhin pak trurin

Emri: adela
Email: adaadela@libero.it
Komenti: duhet te jesh nga 4 rruget e shijakut ta gjesh kete gjeagjeze

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: e dini? sapo ma thane pergjigjen e kesaj gjaegjeze mua me kapi e qeshura



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com