Data e postimit: 2020-04-14 14:55:07
Lexime: 9459
Bota pas pandemisë
Autori: Kevin Çika
Lloji: Ese argumentuese
Tema: COVID-19
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 11 G
Qyteti: Kukës
E-mail: Email eshte i fshehur!


Në fillim të vitit 2020,bota u godit nga një pandemi masive,ajo e COVID-19.Rreth 1.7 miliona u njerëz janë infektuar dhe planeti u vu në “karantinë”.Jeta normale pushoi.Qytete të mëdha,u bënë “fantazëm”.Rutina e çdo njeriu ndryshoi.Megjithatë një pyetje me përmasa të mëdha po kuriozon çdo njeri.Vallë,kur do të kalojë pandemia e COVID-19 ? Kësaj pyetje akoma nuk po mundemi ti japim përgjigje.Por ne mund të parashikojmë se si do jete bota pas pandemise.Si fillim,Njerëzit do jenë më të ndërgjegjshëm për të mbrojtur planetin dhe njeri-tjetrin.Sepse si asnjëherë më parë,ata u përballen me nje rrezik kaq real.Ndryshe nga më parë ku fushatat e tjera sensibilizuesr nuk kishin një impakt kaq të madh.COVID-19 do e beje njerezimin qe te vleresoje ato momente qe me pare i dukeshin krejt normale si: shkolla,pirja e nje kafeje,apo thjesht dalja jashte.Bota pas pandemise do jete me e forte.Sepse ne do te detyrohemi qe ta duam ate.Bota pas pandemise do jete me e bashkuar dhe e drejte.Pasi ,për të mirën tonë në këto ditë ne kemi kapërcyer cdo ndasi ekonomiko-sociale.Shumë të pasur dhanë miliona dollare ne ndihme te te prekurve nga koronavirusi.Njeriu do jete me i dashur me te tjeret dhe familjen.Gje qe ne kohen para pandemise dukej se ishte zbehur disi.Shoqeria njerezore do jete me e menjanuar ndaj materializmit dhe konsumerizmit.Sepse sot kemi kuptuar qe jeta dhe familja jane gjeja me e vyer dhe qe nuk rikthehet dot pas.Nje dite kjo pandemi do kaloje.Ashtu si shume sprova te tjera me te cilat eshte ballafaquar njerezimi.Dhe ne duhet te perpiqemi qe ndryshimet qe do sjelle ajo,ti shfrytezojme ne menyren me te mire te mundshme.

Vepra te ngjashme
Autori: keisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese:forca e retorikes ne vepren e sabri godos
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren ë Sabri Godos. Vepra ë tij eshte nje roman historik dhe Skenderbeu eshte personazhi kryesor ,ku perfaqeson nje histori te tere. Sabri Godo na ben te kuptojme qe nuk eshte forca arritja me ë madhe,por z...
Autori: Une · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E verteta
E verteta eshte nje fakt e cila gjithmon dominon. Cdo gje ne jete bazohet mbi te verteten. Cdo njeri edukohet qe ne moshe te vogel per te mos genjyer pasi “genjeshtra I ka kembet shume te shkurtra”. Shume libra ,filma vizatimore , emisione edukative ...
Autori: Megi Harizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Udhetime
Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe asnjë tjetër nuk do të jetë saktësisht si ti. Kur shikon një fushë të gjerë me lule dele, ajo që të bën përshtypje ështe ajo lulkuqja e vog...
Autori: Armela Reshiti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Të ndryshëm , por gjithëashtu të barabartë
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzit duket se argumentojnë pafund për këtë temë. Merrni parasysh skenarët e mëposhtëm: “Ai thotë se nuk dëshiron vëmendje. Por a ia shikonit f...
Autori: anairis · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Te erdhi dita shqiperi ,një ditë që e kemi pritur prej shumë kohësh . Do te festojme per ty sepse ti bere qe te kemi mish te pjekur.pune e madhe se tu dogjen vetullat dhe qerpiket ti s'pyet per rrezikun ndaj hap nje goldenigell, kuq e zi shqiptaria....
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Varferia
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme te erreta,era luan me gjethet dhe shkund nga pemet ,pikat e shiut te pasdites.Nje qetesi e frikshme ndihet kudo ,duket sikur te gjithe jane zhdukur me peren...
Autori: Vlera Hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: djellit
Djelli Ulur ne karriken e oborrit ne mendimet e mija te arta mmu shfaq nje pyetje :Ceshte djelli .Un mendimeve te mija te arta iu pergjigja :Djelli edhte nje nder gjerat me te mira ne bot ai na ngroh e ne gezohemi ai na pjek pemet e nje lumturohemi.Dj...
Autori: Pau · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gabimet
Gabimet e mia, nje teme e cila te ben te flasesh pa kufij dhe me kedo.Sepse cdokush ka gsbimet e veta, te cilat i ka bere dhe vazhdon ti beje. Keto gabime fillojne qe femije, me sendet e thyera te shtepise ose rremujerat e vogla dhe me pas tek ato thelbe...
Autori: Melodi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: transporti
Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi gjithmone ka gjetur menyra per te lehtesuar levizjen e tij apo te objekeve te ndryshme.Transporti eshte shume i rendesishem ne jeten e njeriut.Ai na transpo...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jane sh. interesante
ju qe beni si te ditshem pa gjejeni kete sa kembe bejne nje mije e dy pula? kjo ishte nje nga gjaegjezat, ja nje tjeter mer flake 1 pallat dhe vjen ambulanca. ca kati do fiki te parin? ja nje tjeter jane 32 peshq brenda ne uje. nder to 27 ngordhin. ...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshenca
adoleshenca eshte nje periudhe ku cdokush po te kishte mundesine do te deshironte te kthehej.adoleshenca eshte njje teme ku preket ne cdo diskutim mbi femijet.te jesh adoleshent do te thote te jesh nje person qe mendon se jeta eshte nje bahce me lule.gjit...
Autori: Ariel bici · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta e meparshme
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...
Autori: NILA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: POEZI
SHQIPERI MOJ MBRETERESHE LUFTOVE PER SHUME VJET RRJESHT KALOVE SHUME VITE MUNDIM POR AI MUNDIM TU SHPERBLYE NE FITIM DHURUAM SHUME LUTJE PER JU MENDUAM SE ENDERRAT NUK BEHESHIN REALITET PO JA KU ME NE FUND U BEME 101 VJET SHTET PAS KETYRE 101 ...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Une pas karantine.
ESE TEMA:UNE PAS KATANTINE Karanatina.Eh në fakt,kjo fjalë nuk është se na pëlqen shumë .Arsyeja kryesore është se ne si individ nuk jemi mësuar të rrimë të mbyllur në shtëpi për një kohe kaq të gjatë. Nuk jemi ambejtuar akoma me k...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com