Data e postimit: 2022-01-16 22:22:30
Lexime: 2226
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jeta
Autori: Ilian
Shkolla: Ismail Qemali
Klasa: 9
Qyteti: tirane
E-mail: kevaqordja164@gmail.com


Flasim shpesh ne jeten e përditshme se si ta jetojm jeten por pyetja eshte a po e jetojme ne jeten ashtu si duam?
Jo. Normalisht qe pergjigja eshte jo.
Ne mudoheni te jetojme me tendencen se nese e bejm kete ose ate çfar do mendojn te tjeret qe po me shikojn? Mundohemi ti mbajm gjerat fshehur nga frika e paragjykimit. Kjo ndodh shpesh ne jeten e perdithshme.
Thjesht lere jeten te rrjedhe ne rrjedhen e saj dhe jetoj gjetat ashtu si vijn duke menduar se vetem ti po jeton dhe nuk ekziston askush tjetër qe po te shikon apo po te gjykon.

Vepra te ngjashme
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: Mirigj · Lloji: Poezi kolone · Tema: bota nje iluzjon
Iluzjon shpesh rri dhe mendoj ceshte kjo bote qe jetojme gjithcka eshte nje iluzjon i madh dhe mashtrues eshte si nje enderr e gjate cdo gje qe ke nuk te perket ty cdo gje ke fituar nuk esht e jotja ashtu si e more do e lesh Nuk ka rendesi...
Autori: Eduart Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Sikur te kisha edhe pakez jete
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk kam provuar ta kuptoj jeten sic e kam provuar ta kuptoj keto dite... Deri dje isha i lumtur, dhe e jetoja jeten ashtu si me vinte ne kuptimin e mire te saj.....
Autori: anto · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
ndonjeher mendojme se mundemi, ndonjeher mendojem se gjithcka esht e mundur por jo. jo gjithcka, ka disa gjera qe na bejn te pavendosur, shpesh e dime se nje gje eshte e gabuar por perseri vazhdojme ta bejme. rembehemi nga momentet e ndryshme dhe shpesh p...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo pyetje te ciles mundohem cdo dite t'i kthej pergjigjen e merituar por jo,ndodh krejt e kunderta.Cdo dite ne vijim perjetoj gjera te reja,disa te bukura e di...
Autori: Naxhije Lime · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te rrosha te mos rrosh ? Kjo eshte ceshtja
Kjo fjali , kjo shprehje qe te pakten nje here ne jete , na vjen neper mend . Ti si do te pegjigjeshe ? Une ... une jam konfuze . Nuk mendoj se do te ,zjidhja njeren nga keto shprehje ? Njeriu eshte krijuar per te jetuar , per tu zhvilluar , por si te...
Autori: Elena Shaba · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Toleranca, edukata, respekti nder shekuj
Gjate shekujve te tere gjithmone ka qene toleranca ajo qe e bente jeten me te bukur me te gjallerueshme.Gjate gjithe kesaj kohe njerezimi i lashte po ashtu edhe ai i sotem eshte munduar te mesoje pasardhesin e tyre me edukate te toleroje te respektoje te ...
Autori: Visarda Marku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Me mire femije apo i rritur..."
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen e femijerise, dhe te parashikojme te ardhmen, me te papriturat dhe pengesat qe na ofon.Shpesh here mundohemi tu japim kuptim pyetjeve te cilat jo rastesish...
Autori: Denisa Krasniqi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e di, te tjeret gjykojne edhe pa shume fjale , edhe pa fyrje , gjykojne duke na vlersuar per ate qe dukemi ku asnjehere nuk jane te vetedijshem se ato qe ndje...
Autori: Fitore Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta
Fakti qe ne jetojme nenkupton qe ka arsye per te jetuar dhe nuk ka dyshim qe jeta eshte e bukur.Pavarsisht dhimbjeve,sfidave gjithmon egziston nje dege per t'u kapur dhe per te vazhduar me tutje.Eshte fakt i pamohueshem qe Zoti na sfidon qdohere ne jete p...
Autori: Diellza Kllokoqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Historia
Historia na ndjek pas Nganjehere...ulem prane dritares dhe mundohem te kujtoj historin e te klauares sime po ashtu edhe te popullit tim.Ulem dhe mendohem ...papritmas me bien ndermend nga te degjuarit dhe rrefimet e gjyshes dhe gjyshit po ashtu tor...
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...
Autori: ANONIM · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: NE DHE EUROPA
EVROPA.Sa here qe e degjoj kete emer ne mendje me vijne shume vende te evropes .Nje kontinent i cili gjate mijera vjeteve ka perjetuarlindjen dhe qyteterimin qe i kane dhene kete shkelqim dhe kete zhvillim evropes sot .evropa eshte vendi ku une dhe moshat...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Yjet do shuajne etjen e jetes, e jetes pa heshtje
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te larget, e vetme por me shpirtin bosh. Te mos ndjeja asgje, te mos degjoja askend,te mos me kete mbetur me lot! Te me ishin thare, njejte si nje shkretetire ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com