Data e postimit: 2020-03-18 14:34:02
Lexime: 10300
letersia, arti i fjales
Autori: Mikela Hamolli
Lloji: Ese informuese
Tema: letersia
Shkolla: Universiteti "Aleksander Moisiu"
Klasa: Viti i pare bachelor
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne traditen e shkrimit letrar ekziston nje debat i pambarim mbi rolin qe ka letersia ne nje shoqeri.Letersia eshte nje bote qe gjallerohet permes shume boteve, eshte jeta ne teresine e saj.Jeta e personazheve te shpalosur ne vepra eshte celesi per ti dhene deshmi shpirterore ekzistences se njerezimit.Eshte pikerisht letersia e ccila me fuqi autonome tejkalon konceptet e kohes dhe lidhet me pakohesi.
Shkrimtari eshte qenia me tipike qe nderthur te bukuren me te shemtuaren, tragjiken me lumturine brenda nje simbioze letrare qe sfidon kohet dhe ekziston perjetshem.Ky kontrast e ben letersine gjithmone aktuale per mendjen dhe fisnikerimin e shpirtit njerezor.
Letersia ka nje funksion te fuqishem ne shoqeri, ajo eshte kult ne saje te kenaqesise qe krijon, lumturon shpirtin e njeriut, e perfshin ate ne rrefime te shumellojshme, e ben pjese te kulturave te ndryshme, e rrethon me ndjenja qe sjellin kenaqesi te vecante estetike, por edhe dritherima nga ato me te ankshmet.
Letersia eshte e lidhur me realiterin njerezor, eshte deshmi e atij realiteti.Ajo eshte nje pasqyre, ku pasqyrohen kohe, nje arene ku ndeshim ngjarje dhe personazhe, qe mund te na sherbejne si model dhe si frymezim per tu bere qytetare me te mire.
Pavaresisht zhvillimeve teknologjike njeriu gjithnje e ndjen nevojen per letersi.Kenaqesine qe merr nga leximi i nje libri nuk e merr dot nga asnje forme e mjeteve teknologjike.Lexuesi gjen veten duke depertuar ne boten e librit.Libri eshte miku me i mire per ato qe e duan artin e fjales dhe eshte nga ato miqte e rralle qe te dhuron njohuri dhe emocion dhe kerkon nga ne vetem nje favor, te mos ta perflakim tutje dhe te mos ta leme ne harrese...

Vepra te ngjashme
Autori: Njomza · Lloji: Ese informuese · Tema: 20 vjetori jubilar i Epopesë se UQK-së
Muaji ku vjen pranvera,por qe para 20 viteve u ndal ne gjysem. Marsi na mori bijte e bijat me te mira te Kosoves,por na la prapa krenari dhe inspirim per ta dashtur atdheun,sot ne po festojme te lire,por po ta perjetonim luften e zeze qe e perjetuan te pa...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Te rinj dhe duhani : Anet pozitive dhe negative te duhan pirjes
**Të rinjtë dhe duhani: Anët Pozitive dhe Negative te duhanpirjes** Të rinjtë janë ndër grupet më të prekura nga duhani dhe efektet e tij. Në disa raste, përdorimi i duhanit mund të perceptohet si një formë e shprehjes së pavarësisë ap...
Autori: Rajan · Lloji: Ese informuese · Tema: Le Noel
Noël, la fête en l'honneur de la naissance du Christ, est l'une des fêtes les plus aimés et grand chrétien. Noël est une fête qui est célébrée par l'ensemble du monde chrétien en l'honneur de la naissance de Jésus-Christ. Le jour de la naissan...
Autori: Eralda Manarkolli · Lloji: Ese informuese · Tema: Nene Tereza
Nene Tereza Te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene nje humaniste e madhe.Ajo njihej si nena e mijera femijeve.Po kush ishte Nene Tereza? Cila ishte merita e saj? Emri i vertete i Nene Terezes ishte Gonxhe Bojagjiu.Qe e vogel deshironte e ishte murg...
Autori: Djellza · Lloji: Ese informuese · Tema: Arroganca e te rinjeve te sotem
Arroganca te rinjeve Duke e verejtur arrogancen e te rinjeve te sotëem, gabimet qe ata bejn pa kthim mbrapa, ateherë pash nevojen per keshilla te ndryshme qe ata duhet ti ndjekin. Mosha jon eshte ajo ku fillojnë hapat e pare, dhe zhvillimi i trurut t...
Autori: Aida Duraku · Lloji: Ese informuese · Tema: 7 Marsi
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te bukura nuk mundem te gje , sepse me nje fjale nuk mund te te perhskruaj . Une nuk di si te pershkruaj nje njeri kaq te mrekullueshem sa ti mesuesja ime . Dhe m...
Autori: Limani · Lloji: Ese informuese · Tema: Roli i teknologjise ne jeten tone!
Bota e sotme po ecën me galop, por së bashku me zhvillimin teknologjik po shtohen edhe problemet që u vijnë njerëzve nga përdorimi i shumtë i celularëve dhe internetit. Probleme shëndetësore, por edhe sjellje antishoqërore, këto janë disa nga...
Autori: Marinela Nikolli · Lloji: Ese informuese · Tema: Jeta
sot te pash te merzitur ka disa kohe qe nuk me dukesh mire. cfare ka ndodhur?perse po vuan?kaq shpejt u lodhe nga rruga e jetes?cfare mendove ti se jeta eshte nje rruge e drejte pa pengesa dhe veshtiresi?jo miku im po mendon gabim e ke harruar qe ajo esht...
Autori: Festina Beqiraj · Lloji: Ese informuese · Tema: Natyra ne Pranver
Zeri i hapave te pranveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma , freskia dhe levizja e hareshme e pranveres.Edhe vera zgjohet nga gjumi.Toka leviz dhe lirshem merr frym te re.Lulezon cdo peme dhe drunjte ringjallen perseri.Toka e heq nga kr...
Autori: Blerta.O · Lloji: Ese informuese · Tema: gabimet
E dini? askush nuk eshte perfekt ne kete bote,te gjithe ne si qenie gabojme,e qe shpesh keto gabime behen pa dashjen tone. Gabimi eshte dicka qe falet,vecse nese ti nuk kalon kufijt e tij,sepse ka njerez qe jane te ndjeshem nga kjo gje. Shpesh ne edhe ...
Autori: Taip Voci · Lloji: Ese informuese · Tema: Ese per Pranveren
Pranvera njera nder stinet e mia me te preferuara, ajo eshte stina e cila te gjithve na e largon monotonine e dimrit, dhe na sjell vetem lumturi e bukuri natyrore siç jane: Gjelbërimi i fushave, Çelja e luleve dhe fillimi i lulëzimit te pemëve. Pra p...
Autori: Kevin Sota · Lloji: Ese informuese · Tema: Une jam qytetar i Evropes
Te drejtat e njeriut dhe te cdo femije duhet te jene te barabarta.C'do kush prej nesh duhet te jet i arsimuar,te ket nje familje dhe te jete qytetar i nje vendi.Disa femije bejne pjese ne kontinentin e Azise,Amerikes jugore,veriore,Australise,Afrikes,Anta...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese informuese · Tema: likarabi@gmail.com
Te gabosh eshte nje veprim i pa menduar mire qe behet duke filluar nga nje adoleshent,deri tek nje person qe mendon se eshte me lart se te gjithe.Por ne shumicen e rasteve ai person mendon se eshte lart sepse nuk kryen veprime te uleta qe ulin veten e saj...
Autori: Rexhina Beba · Lloji: Ese informuese · Tema: Nena e vetmja mbeshtetje ne jete
Nena , ajo grua ne te cilen me dha jete nga jeta e saj.Ajo grua qe te mbeshtet dhe te qendron prane ne momentet me te bukura dhe me te shemtuara. Naten qe e beri dite dhe qiellin qe e beri det. Kjo qenie e pazevendesueshme ne bote qe me beri te qesh kur p...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com