Data e postimit: 2020-02-19 20:56:24
Lexime: 7695 |
Te jesh nje qytetar europian….
Te jesh qytetari i nje vendi nuk do te thote te banosh ne nje qytet te caktuar.Pas fjales qytetar qendrojne nje sere detyrimesh dhe pergjegjesish qe duhen permbushur dhe zbatuar,ne menyre qe termi qytetar te marre ku...
|
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne , por pushimet vetem se po afrohen.
Tani ne ne mendjen tone mendojme se sa do jete nota mesatare e jona , kurse ne anen tjeter mendojme se si do i kalojme pushimet verore dhe a do te jete me te vertete nje ...
|
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore dhe pasoja fizike te cilat nuk kane qene te pakta.Njerzit shpehsh mundohen te gjejne pretekste(akuza ose fakte jo te verteta) per te nisur nje lufte.Njera ...
|
Kur u zgjova ne mengjesin e arte i cili shkelqente nga rrezet e arta dhe te ngrohta te diellit , ndjeja aromen e fresket te pranveres pashë disa zogj te lumtur dhe te lire ata cicronin ëmbel . Une po rrija ne dritare duke i degjuar deri sa erdhi motra i...
|
Shqiperia mund te jet vertete nje vendni vogel por ka vlera e histori magjepsese.duhet te ndihemi te vecant qe jemi shqipetar e ta themi me plot gojen jam i vecant jam shqipetar.per shqiperine sdo mjaftonte koha te shkruajm per te ndaj me pak fjale te pun...
|
Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar dhe trime; krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne evrope;krenaria ime shkelqen per ndjenjat liridashese te popul...
|
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...
|
e ulun n`fund t;klases tu menu per at koh, ku per PROFA e per MSIME sna ka ni as ni trOH smuj mi harru shokt e shoqet e mija , Qe mas ores 6-të s`dishum me shku te shpija . Menimi per ket fund nuuk koka i let... Mo nuk na bashkon mengjesi ores 8 n`oborr ...
|
Te flasesh per burokracine nuk do te mjaftonin flete te tera.eshte nje teme qe ka ekzistuar ne kohen e diktatures komuniste atehere kur nje person qendronte ne krye dhe te tjeret ishin vasalet e tij.ata duhet tu bindeshin urdhrave te eproreve pa kerkuar t...
|
Arsimimi,për mua është motorri i përparimit të një shoqërie.
Është baza e karrierës dhe suksesit,por patjetër që nuk i garantojnë totalisht ato,pasi të mos harrojmë që ka dhe elementë të tjerë që plotësojnë tablonë e suksesit.
Në...
|
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te veshtira per te miren ton,por disa nuk ua din vleren atyre.
Ata japin nje kontribut shume te madh qe ne te kemi nje jet me te mir ,me te miren e mundshme.
K...
|
Familja
Shtepia eshte kudo nese ti je i rrethuar
me njerezit qe do,pavarsisht se sa e veshtire mund te behet.
Nje qarkullim i gjate dhe paralelisht i shperblyer eshte ai i prinderimit qe dominon,stepjen,skamjen dhe venitjen,duke ofruar mundesine per t...
|
Celsi universal per te gjitha dyert e jetes njerezore eshte nje dhe i vetem Dashuria.Emocioni me dinamik qe njeriu mund te jetoje. Elementi me thelbesor i qenies njerezore. Kjo ndjenje e fuqishme e zjarrte e paster qe deperton zemren duke na rrembuer tru...
|
"Bashkeudhetaret e rruges sone!"
Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vi...
|