Data e postimit: 2019-12-09 17:01:12
Lexime: 5525
dashuria ndaj femres
Autori: Diellza Surdulli
Lloji: Ese argumentuese
Tema: dashuria ndaj femres
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 8A
Qyteti: Bujanoc
E-mail: Email eshte i fshehur!


-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyesesh perseri qe ajo te qaje ne krahet e tu.Femer nuk eshte vetem nje lekure,eshte nje bote brenda qe pret ta zbulosh ti.Sigurisht,jo neseje aq i verber sa ta shohesh nga jashte.Ti gjykon qe ajo perdor kozmetike.Ama per ke i ben ato kjo?Per ty,gje qe ti se vlereson asnjehere.Femer eshte ti gjesh defektet e tua e te gjesh qdo lloj menyre te mundshme per ti fshehur.Nuk mund ti thuash kurre nje femre qe eshte e shemtuar.Kjo eshte idiotsi.Nese nuk te pelqen ty,do te jete dikush tjeter qe e adhuron.Femer do te thote te jesh xheloze deri ne fijen e flokut.Ty te duket qmenduri,por qfare te gjen sikur ti pergjigjesh pyetjeve te saj ne qdo kohe?Apo te vjen turp nga shoket qe femra jote te kerkon llogari?Bukur,po ti pse i kerkon asaj?Te kesh kontroll mbi nje femer nuk eshte krenari eshte mposhtje.Nuk mund ta ofendosh nje femer.Ti nuk e din se edhe nje fjale e thene ne shaka e siper,mbetet ne mendjen e saj per shume kohe.Nje femer nuk ben si delikate,ajo eshte.Ti per qfare je?-Qe ta mbash forte ne krahe dhe ta besh te ndihesh e sigurt.Femer do te thote te kesh nevoje per perkdhelje qdo sekonde.Me nje femer nuk duhet vetem te besh mardhenie,duhet te besh dashuri.Dhe asnjehere mos e bej nese ajo nuk eshte e sigurte qe ti e do,sepse nese ti e kerkon,nga dashuria do ta bejepa deshiren e saj.Vetem qe mos te humbasi ty.Asaj i dhemb edhe nje fjale,imagjino pastaj te tjerat.Femra qe kur eshte femije eshte nje nene,ndersa mashkulli behet baba ne momentin qe e merr femijen e tij ne krahe.Ndaj ajo eshte mesuar qe njerezit ti trajtoje si femijet e saj.Ashtu si te pyet nena jote "ku je,qfare ben" ashtu te pyet edhe e dashura jote.Kjo eshte sepse jo mendon per ty ndoshta edhe para vetes se saj.Ajo te do si shok,si vella,si te dashur,si burre dhe si gjdo gje tjeter.
Ndaj nese nje dite do te duash nje femer mendo per te gjitha keto!
Perndryshe,ler dike tjeter qe do ta beje ne vendin tend.

Vepra te ngjashme
Autori: Ela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Natyra
Natyra eshte nje vend i mrekullueshem.une e dua shume natyren
Autori: Marsela Reci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ese per autizmin
Askush nuk mund te dije ose te marre shkaqet reale te autizmit .Riskun e ka gjithkush per tu lindur ose per tu bere autik.Vitet e fundit eshte rritur ndjeshem nukmri I femijeve me kete semundje .Femijet qe jane me kete semundje kane probleme ne te folur o...
Autori: REI KONDI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Teknologjia
Adoleshentet e kane harruar komplet sportin sepse teknologjia i ka bere vares te saj.Teknologjia vitet e fundit po ze nje vende gjithmon e me te madhe te adoleshentet.Qjo ka ndryshuar cilesine e jetes.Varesia ndaj teknologjise po na shkatron,pak e nga pak...
Autori: vlora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: me lejo te flase
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuarit. Pse me mbani ne burg, apo duhet te kerkoj leje te flas! Une sdi te flas di vetem te shkruaj , po te tjeret pse i mbani ne burg! apo deshiron qe ti te j...
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: MIQT E GABUAR
NE JEMI TE RRETHUAR NGA MIQ POR KE PERSONA QE TI SE PRET QE SHTIREN NE KETE TEKST TREGOHET SI TE KUPTOSH NESE MIQT JANE FALLSO 1 NESE ATA NUK TE TREGOJNE SEKRETE OSE I SHPIKIN ATO 2 NESE AI NUK PININE NE NJE SHISHE ME TY OSE KA SHTIRE 3 NESE AI PE...
Autori: e.s · Lloji: Ese argumentuese · Tema: lufta dhe pasojat e saj
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore dhe pasoja fizike te cilat nuk kane qene te pakta.Njerzit shpehsh mundohen te gjejne pretekste(akuza ose fakte jo te verteta) per te nisur nje lufte.Njera ...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese argumentuese · Tema: koncepti mbi lirine
Liria eshte fjala qe perkufizon kete ndjenje qe buron thelle nga zemra e qdo njeriu.Eshte ajo ndjenje qe mban gjalle shpresat brenda nesh.Eshte e lehte ta shkruash apo ta thuash me fjale por eshte shume e veshtire ta perjetosh kur je i kycur brenda 4 mure...
Autori: Adela hushi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: perparesite dhe rreziqet e perdorimit te internetit
Teknologjia cdo dite edhe me shume po behet pjese e pandalshme e jeteve tona,duke i ndikuar ato.Avancimi teknologjik ka rritur perdorimin e saj ne mase,madje edhe nga femijet.Teknologjia ka perparesite e saj te zhvillimit te disa aftesive te njeriut.Te fe...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E shkuara mbetet e shkuar apo ndikon tek e ardhmja ?
E shkuara mbetet e shkuar apo ndikon tek e ardhmja???? Te gjithe e jetojne jeten, mirepo jo te gjithe ne te njeten menyre. Ne dallojme nga menyra e jetes. Disa njerez e jetojne jeten e tyre per te kaluaren dhe nuk brengosen fare per ate qe eshte apo qe...
Autori: Sonja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjala shemb muret
Kur lexoj kete titull me vjen ndermend shume mendime te urta : fjala vret me shume se plumbi ,Fjala e mire zbut edhe gurin .Sa te ndryshme dhe sa aj rrisin vleren fjales
Autori: xhulia kavo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: cilat jane problemet kryesore qe ndrydhin sot arsimimin e femijeve?////
arsimi eshte celesi i vetem i dijes. te shkolluarit eshte nje nder stadet me te rendesishme qe njeriu duhet t'i permbushe me doemos ne jeten e tij.te arsimuarit ashtu sic duhet hap kudo dyert e jetes. sot mund te themi se arsimimi ka arritur ne kushte te...
Autori: Megi Hidri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Historianet
Skenderbeu ne vitin 1444 ngriti flamurin ne kalane e Krujes.Mbas 468 vitesh Ismail Bej Qemal Vlora me 1912 valviti flamurin tone kombetare ne Vlore. fUND.Kaq shkruajne librat. Por jo. Historia vazhdon... sepse po mos te ishin shume patriote qe luftuan me ...
Autori: Klea Prifti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta!
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga probleme,njerez qe jane tere kohen me zemer te vrare,te zhgenjyer nga dikush apo nga vete realiteti I shpifur,qenie njerezore qe bejne gjithcka ,shkelin k...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com