Data e postimit: 2019-11-21 18:09:19
Lexime: 6836
libri apo interneti
Autori: Dritan Idrizi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: ese libri apo interneti
Shkolla: "Xhorxh Soros"
Klasa: 8b
Qyteti: Rrogozhin
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se cfare permban faqja tjeter. Libri eshte nje thesar I cmuar, ku cdo faqe ka vleren e saj, ku pas cdo personazhi, ndodhet nje sekret i jetes se autorit.Libri eshte aq I cmuar per njerezit me shpirt te madh, sa parate per njerezit e ‘pangopur’. Nderkohe ekziston nje tjeter bote, bota virtuale, ku cdo faqe qe hap ka informacione per te gjitha gjerat qe na rrethojne. Mjafton vetem nje klik dhe gjen cfare te deshirosh. Eshte nje bote pertej universit. Permban shume gjera brenda ne vetvete. Ne ditet e sotme ke mundesine te komunikosh me familjen tende, me miqte e tu edhe sikur t’iu ndaj nje det I tere. Kur ke kohe te lire thjesht mund te klikosh nje loje, nje video, ose thjesht muzike dhe koha kalon sa hap e mbyll syte, por natyrisht qe interneti ka avantazhet dhe disaavantazhet e tij si p.sh: obeziteti, sjell mosqartesim ne shikim etj. Libri dhe interneti jane ne kontradite me njeri-tjetrin, ngjasojne si drita me erresiren, e kripura me te emblen, dimri me veren. Sipas mendimit tim nje medalje te arte meritojne autoret e librave, te cilet jane frymezuar nga dicka qe kane sjellur ne doren tone mendimet e tyre dhe kane krijuar nje bote, shume ndryshe nga realiteti…Ne anen tjeter qendrojne me mijera njerez qe kane punuar per te na sjelle sa me shume informacione per fusha te ndryshme...

Vepra te ngjashme
Autori: Fabiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te lejohet ekspeimentimi ne kafshe?
Ne te gjithe kemi degjuar apo pare ne dokumetare shkencore,per eksperimentet qe behen ne kafshe te ndryshme.Shumica e ketyre ekspeimeneve behet nga universitetet,kompanite farmaceutike dhe shkollat mjekesore. Keto eksperimente behen per te studiuar sjel...
Autori: isabela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi
E keni parasysh kur shume kohe me pare shikonit nje mjedis te gjelber e plot jete,dhe me pas nje shkatrim total. Si do ndiheshit? Une do ndihehesha e deshperuar sepse ai mjedis ku ne jemi “rritur” shkatrohet brenda minutit.Disa njerez nuk e kane probl...
Autori: Albert Ballmi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijeria
Femijeria eshte pranvera e shpirtit, ajo eshte periudha kur shkaku i enigmes se barabarte me te cilen e perjetojme boten reale qe na rrethon dhe ate qe enderrojm, enderrat dhe realiteti shkrihen e behen nje teresi, teresi qe nderthur pelhuren ne te cilen ...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: sa shum me lendove
Nuk po kalon jeta jo nje dit me duket sa nje shekull pa ty ti nuk e di se kur ishe ti me mua shpirti im ishte me i lumturi ne bot .............e tash nuk po guzoj as te mendoj se si kam perfundur.A nuk tu dhimsa pak ë e di un kam faj per kete unnnnnnn t...
Autori: elona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: reklamat
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: emanuela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: a mendon kompjuteri
shpesh here pyesim veten se deri ku mund te arrije 'zgjuarsia' e nje kompjuteri .kompjuterin ne e perkufizojme si nje makine llogaritese e pakrahasueshme me asgje tjeter .aftesia per te ruajtur dhe per te kryer veprime e ben ate te vacante.lind pyetja 'a ...
Autori: Roi Roisela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
E jeta nese mund ta quaj jete , nese mund ta quaj vend per te jetuar ket pjese bote, ku une bej pjese. Sot meson neser harron ,sot jeton neser vdes por ne po vdesim perbrenda cdo dite pak nga pak. Po na vrasin mendimet tona, po na vret shpresa te cilen ...
Autori: Maggie S. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjalët
Fjalet jane njekohesisht edhe forca, edhe dobesia e njeriut. Nje grumbull pikash e vijash te perdredhura misterioze, ose nje seri e pashjegueshme dridhjesh ajrore qe dalin nga buzet e atij qe ka persosur artin e te folurit; eshte e pabesueshme te besosh q...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dënimi me vdekje
Një ndër gjyqet me më shumë vëmendje në vend ishte gati për të nisur.Një burrë i akuzuar për abuzimin me një vajzë të vogël dhe vrasjen e saj,do të merrte dënimin e tij.Kjo ngjarje nxiti një valë të madhe zemërimi kudo në vend.T...
Autori: ERMONELA SHEHU · Lloji: Ese argumentuese · Tema: PRANVERA
Eshte pranvere.Dielli i ka shtrire rrezet ne te gjitha skajet e tokes.Degjohen hingellimat e kuajve buze detit qe vrapojne te gezuar gati gati duket sikur fluturojne.Eci disa hapa duke pare hijen time qe me ndjek kudo qe shkoj dhe per nje cast ndaloj degj...
Autori: Argita Islamaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Motrave
Qdo here e kam menduar si eshte ndjenja e te qenit moter.Kete e morra po tani i kam tre motra te cilat gjithnji keni qene krenare ndaj meje veqanerisht ti Djellza dhe ti Leonora.Nuk mund te them Fatime dhe ty se edhe ti je e keqe sepse edhe ti je nder to ...
Autori: xxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: qenia femer
Tema : Une dhe seksualiteti im Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ njekohesisht. Te jesh e embel por dhe e eger, delikate por dhe e forte , e zgjuar dhe lozonjare ,e guximshme dhe e mbrojtur ... Te jesh femer nuk eshte e l...
Autori: symbyle qazimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E ardhmja ime eshte ne duart e mia
Jetojme duke ëndëruar,dhe vdesim pa e perfunduaf endren. Tentojme te lidhemi me nje realitet por ne fund ngelim te lidhur me nje imagjinate. Pra, kjo eshte qenia njeri jam un dhe te dhe te gjithe njerezit qe kam njohur qe kur kam hapur syte ne kete je...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia...
Kush jeton i vetmuar e qe here pas here e merr malli per te qene ne nje shoqeri, kush ndjek nderrimin e motit, zevendesimin e stineve, nderrimin e diteve apo ndryshimin e sherbimeve apo lloj lloj gjerash te tjera enderron vetem te shikoje nje dore tek e c...




Komentet e fundit!

Emri: anonim
Email: iliruka@gmail.com
Komenti: Te gjithe njesoj e paskeni bere duket kopja hapur

Emri: soni
Email: sonisoni@gmail.com
Komenti: Bravo

Emri: sdu
Email: sdumar@jajaja.com
Komenti: Te lumte.Shume bukur e ke krijuar zemra e vogel(edhe pse e ke kopju)



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com