Data e postimit: 2013-01-14 02:44:15
Lexime: 5416
mace mace
Foto
Autori: anjezzaa balidemaj
Lloji: Hartim
Tema: mace
Shkolla: xhafer nikocevic
Klasa: 4
Qyteti: martinaj
E-mail: Email eshte i fshehur!


mace mace pis pis
ce dollapi ce leviz
eshte miu faqe ziu
ghitha pjatat i lepiu.

mire e mire
dhe
i fshiu
me peshqir.

Vepra te ngjashme
Autori: anna xhihani · Lloji: Hartim · Tema: Dy motra
dy motra te jene vetem dy motra eshte bukur madje shuuume bukur por ndodhin edhe shume keqkuptime gjithsesi dua thjesht te flas sesi eshte jeta me dy motra nje jete magjike te pakten keshtu mendoj une e keni parasysh psh motra e madhe te bertet ti nuk e ...
Autori: Dritlind Elshani · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Fshati i me pelqen ka shume gjelberim ajer te paster ka shume lendina dhe livadhe flladi eres ne fshatin tim fryen lehte natyra eshte e bukur zogjet cicirojn fshati im ka gjelberim etj.
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Festat e fundvitit
Për mua ky pushim ishte mjaft i veqantë sepse edhe sa i përket mësimeve edhe sa i përket kënaqësive dhe lumturisë unë pata mjaftueshëm . Dhjetori është muaji më i mirë , më i mrekullueshëm i vitit , muaji ku fëmijët gëzohen , muaji i...
Autori: Zara · Lloji: Hartim · Tema: "nena"
Kur linda ishe ti ajo qe me mbajte ne krah per here te pare,me aromen tende filloi jeta ime.Ti me bukurin tende te embel me ke veshur,me ke zhveshur,me ke lare dhe nuk je lodhur aspak,ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe k...
Autori: menal shabani sejhan shabani · Lloji: Hartim · Tema: ti respektojme dhe ti duam prinderit !!!!!!!!
Prinderit janë dashuria , pasuria , buzeqeshja ,kenaqesia jonë e parë . Sa sakrificat na i kanë bërë.Sa të mirat na i kanë bërë.Sa shpirtin e pasur na i kanë bërë.Ato nuk kanë pasur njeri tjetër përvec neve,fëmijëve.Lulëzuam ne nga gë...
Autori: anonim · Lloji: Hartim · Tema: autoret me te pelqyer
ne fakt do te me pelqente nje sondazh : cili nga shkrimtaret shqipetare ju pelqen me shume : 1. dritero agolli 2. ismail kadare 3. sami frasheri 4. naim frasheri ? cili prej ketyre shkrimetareve te njohur ju pelqen me shume ???
Autori: Donika · Lloji: Hartim · Tema: jeta ime
Erdha nga errësira në dritë, nga asgjëja në gjithçka dhe pashë … Jo nuk shihja ende, vetëm ndjeja. Ndjeva ngrohtesinë e nënës, por larg . Ishte shumë ftohtë. Në aq pak kohë ndieva shumë . A të ishte vallë jeta? Po, po , kisha ardhur n...
Autori: ramize neziri · Lloji: Hartim · Tema: per pranveren
u zgjova nje dite ne mengjes.u afrova tek dritarja dhe pashe,nje dite te mrekullueshme.e kuptova se ajo dite ishte dita e pranveres.ku e gjith natyra lulezon.ku lulet e vyshkura do gjallerohen prap,ku bari i thate do gjelberoj prap.ku zogjet do cicerojn m...
Autori: eridona tobli · Lloji: Hartim · Tema: 7 marsi
sapo kujton kete dite natyrisht te vjen ne mendje gjith ajo pune e paepur gjith ato sakrifica qe bene rilindasit dhe patriotet shqiptar per te ngritur dijen e popullit shqiptar.andaj dhe ne duke marre si model sjelljen tuaj shpresojme tju ngjajme ne jet...
Autori: Orgita · Lloji: Hartim · Tema: Arka e trasheguar
Si ndihesh nese do te kishe nje objekt sado te vogel te cilen te eshte trasheguar ty?Te kane thene qe ky objekt qe ka afro 200 vite qe nga viti qe eshte ndertuar .Si do te kujdeseshe per te ?Mbase do ta vleresoje ,per faktin qe ndihesh e priveligjuar qe ...
Autori: A · Lloji: Hartim · Tema: Per nenen
Nje perkedhelje nga dora e ngrohte e nenes ti heq te gjitha mendimet e keqija nga mendja . Te ben te mendosh se ndodhesh ne parajse e asgje nuk ka me rendesi . Kjo perkedhelje qe ska vlere monetare per mua vlen me shume se gjithcka ne kete bote . Sa mire ...
Autori: Elvira · Lloji: Hartim · Tema: Nena
nena eshte njeriu me i vecant te cilin ne kemi prandaj sot mora lapsin dhe po shkruaj disa reshta per ta shprehur dashurin ndaj nenes. Nena eshte engjulli mbrojte eshte ajo cenje e vecant ce asnjher ste haron. Jeton ne kete bot por mendja she zemra e saj ...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: vendi im
rritu vendi im rritu vendi im i shtrenjte, zemren shume te forte e ke, ke rinine sikur pranvera, ndertues se botes se re. brigje dhe fusha pjellore, lumenj,perroje,gurra, djem dragonj,vasha nusrore, gra trimeresha edhe burra. ...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pa arsim s'ka perparim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka shumë domethënie , ai thotë “Arsimi është arma më e fortë të cilën mund ta ndryshosh Botën” . A mund të thotë dikush se nuk është ashtu? ...




Komentet e fundit!

Emri: fatlinda
Email: fatlindaflondriti@hotmail.com
Komenti: Hahahahahhahhahahaha tlumt Pse spo ma kthen Oj qik o shpirt

Emri: ana xhihani
Email: antonella.l.b@hotmail.com
Komenti: kete se ke krijuar vete skam pse te te them e mrekullueshme ok/?

Emri: anjezzaa balidemaj
Email: anjezzaa@hotmail.com
Komenti: faleminderit emirjona po gjithashtu edhe brinilda faleminderit shume:

Emri: Emirjona Kertolli
Email: florindgjyriqi@yahoo.com
Komenti: shume e bukur

Emri: brinilda nilda
Email: kbrinilda@yahoo.com
Komenti: e mrekullueshme vetem pak eshkurter



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com