Data e postimit: 2014-01-08 10:27:48
Lexime: 6604
ylli
Lloji: Hartim
Tema: ylli
Autori: anjeza
Shkolla: xhafer nikoceviq
Klasa: kl 5/2
Qyteti: martinaj
E-mail: anjezabalidemaj@hotmail.com


tjeter yll eshte ne klase te pare
moter e ka hanen baba e ka qiellin.

une e njoh nje
tjeter yll eshte ne kl te pare.

shtepi ka atje ne pyll i fundi ne ditar
yll more yll atje lart ne pyll ne sot po kendojme e zemrat igezojme

Vepra te ngjashme
Autori: Sofi Musha · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Naten ne pyll
Naten ne pyll, eshte shume qete dhe bukur. Aty shndrin kurdohere nje yll, dhe xixellonjat ndrisin si flutur. Ne pyll degjohen tinguj ngacmues, por mos kini frike. Pylli eshte gjithmone ftues, ndaj ejani ta eksplorojme te gjithe.
Autori: blerta haziri · Lloji: Tregim · Tema: vetmija
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le vajzen ne pylle sepse burri i saj e deshironte nje djale.Burri i tha nese lind vajze do ta vras me duart e mija .Nena nuk duroj qe vajza e saj te vdes dhe...
Autori: gisel gorani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: pylli
Pyll,o pyll i dendur cfare magjie fsheh ti? Nje drite...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Anekdota · Tema: Te besh per te qeshur !
Disa të rinj e panë Nastradinin që ishte mbështetur tek stalla e gomarëve dhe donin ta tallnin. Njëri më i shkathët i thotë: – “Ku je o Nastradin, baba i gomarëve” Nastradini i përgjigjët: – “Po ti mor bir pse paske dalë prej ...
Autori: Marilena Koxhaj · Lloji: Tregime per femije · Tema: Tregime për fëmijë
Na ishte një herë një mbret që i kishte shumë qejf bilbilat.Ai iu Tha shërbëtorëve të tij të merrnin një bilbil.Pas disa orësh erdhi Bilbili.Mbreti u gëzua që mori një bilbil ai ishte shum i lumtur. Ditën tjetër erdhi një kuti pë...
Autori: NORA ORA · Lloji: Poezi kolone · Tema: PER TY
U LARGOVE NGA KJO JETE KUR UNE KISHA NEVOJE PER TY DUKE ME LENE DUKE ME LENE NJE PENG DUKE MOS U TAKUAR PER TE FUNDIT HERE ME TY RUAJ KUJTIME TE BUKURA EDHE KUJTIMET E BU8KURA TE BEJNE TE AQSH ME LOT SI KUJTIMET E HIDHURA QE TE BEJN...
Autori: ermira · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Shtepia ime
Shtëpia Ime Atje kah fundi i katundit Aty afër atij lumit Atje larg kam një shtëpi Ku banojnë prindërit e mi. Eshtëe vogel pa zbukurime Por e madhe në zemrën time Ty të dua, o moj fole Se je vendi ku kam le.
Autori: Tina · Lloji: Tekst argumentues · Tema: dua te shkoj tek qenra tregtare univers (QTU)
nje nga qendrat tregtare me te bukura dhe me te perhapura eshte QTU. une kam shume deshire te shkoj atje por meqe eshte shume larg nga vendi ku une banoj mami nuk pranon te shkojme . une duhet ti jap argumente qe te shkojme atje .atje ka rroba shume te b...
Autori: naxhije shehu · Lloji: Poezi personale · Tema: nenes
Nenes Putjen e pare nenes Lulen e pare nenes Vizatimin e pare nenes Letren e pare nenes Te fshehuten e pare nenes Se mua nena me lindi ne Maj Dhe askush tjeter s me lind perveq saj
Autori: Kejsi Dermyshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MJALTI
Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar ne shtepine me te ngrohte ne bote.Ne ate shtepi une ndihem si vajza me e lumtur ne te gjithe mbare boten, SEPSE NE ATE SHTEPI UNE GJEJ KARAKTERIN TIM TE V...
Autori: Alesia Cafaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: frika
Te gjithe kemi frike e shpehhere mund te frikesohemi pa qene nevoja.Gjithmone ajo ndenja e pasigurise,e humbjes,e fajit qe na pushton.Frikesohemi se mos valle veprimet e se tashmes na ndikojne ne te ardhmen.Dikur kisha frike nga erresira nga dicka qe e k...
Autori: Naddina · Lloji: Te tjera · Tema: Familja
FAMILJA IME Momentet me te bukura....i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ,por prape ata me mbeshtesin me realizojne deshirat e mia.... Urrejtja ndaj tyre eshte nje gje e papranueshme.Si mund ta urrejme nenen dhe babain kur ata b...
Autori: anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Nje kujtim
Ne mengjesin e se dieles nje ere e leht me zgjoi pash dritarja qe ishte e hapur ,u nisa drejt saj dhe aty pash nje ditar dhe nje stilolaps.hapa ditarin dhe aty shkruhej ''DITARI I HARRUAR''.Aty lexova shume kujtime,endrra dhe deshira te cilat dalengadale ...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com