Data e postimit: 2019-09-26 15:23:23
Lexime: 2055
Thenie te vjetra
Autori: Mane Caushi
Lloji: Thenie
Tema: Shiperia
Shkolla: Njazi Mastori
Klasa: 8B
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Asgje nuk mund te krahasohet me jeten e njeriut vec familjes e cila duhet te mbrohet ne cdo kusht , aspekt dhe nese eshte e nevojiteshme te mbrohet edhe me jete.

Vepra te ngjashme
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Për të krijuar një tregim nuk mjafton të vendosësh fjalën 'fund'..."
Autori: NURAN RAMADANI · Lloji: Thenie · Tema: THENJE PATRIOTIKE
"NUK KA KESHILL ME TE KEQE NGA AJO QE E SHTYN NJERIUN TE MOHOJ KOMBIN E VET" "UN JAM JOI NJE KOMBI POR I TE GJITHVE DHE PER TE GJITH"
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Zakonisht u japim gjëra atyre që duam. Fjalë,prehje,dashuri,kënaqësi... Ti më ke dhënë më të çmuarën ndër të gjitha : mungesën. E kisha të pamundur të bëja pa ty : edhe kur të takoja e shikoja,vazhdoje të më mungoje..."
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Miqësia i dyfishon gëzimet dhe i përgjysmon dhembjet"
Autori: Adea Salihi · Lloji: Thenie · Tema: te lexojm disa libra
Te lexojm libra se bashku.! Te lexojm, jo veten kapitullin Po bashke me te edhe perfundimin te lexojm me plot deshir librat qe na rrethojn.. te lexojm kur koha jone gjithnje eshte e lire te lexojm ne kete koh, kur mijera njerez kan nevoj shum pe...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Doja ta kuptoje ç'është guximi i vërtetë,ty që pandeh se është një burrë me një pushkë në dorë. Guximi i vërtetë është që në zanafillë,vepron gjithsesi pa nguruar..."
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Heshtja nuk është shenjë ligësie; Bën zhurmë kush përbrenda është bosh"
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Të vetmit miq të denjë për interes janë ata që mund t'iu telefonojmë në 4 të mëngjesit"
Autori: eni hoxha · Lloji: Thenie · Tema: largesia
E dashur Largesi.. E kuptoj qe kjo eshte puna jote, por te lutem behu me e meshirshme, me njerezore.. Kushedi se sa njerez nuk mundem ti takoj, ti puth, ti perqafoj vetem prej teje.. Me mua e ke ekzagjeruar pak si shume mesa duket.. Perhere ke qene preze...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Thenie · Tema: fjale te urta
Praktika eshte kriter i se vertetes. Armiku plak kurre mik s`te behet edhe nese te behet s`te behet i drejte. Dyshimi eshte me i rende se denimi. Luan ne fjale a lepur ne veper. Fanatiku gjithmon e pin helmin e vet. Edhe vllazeria pa interes, dashuri...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Një libër materializohet vetëm nëpërmjet leximit."
Autori: Erjola · Lloji: Thenie · Tema: Jeta
Jeta eshte e shkurter jetoje ne maksimum
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Kishim humbur që të dy në pyllin e një epoke mizore kalimtare;të humbur në dashurinë tonë të absolutes,[...]paganë mistikë,të mbetur pa katakombe dhe Zot..."
Autori: Klejsi Ismali · Lloji: Thenie · Tema: Kujtimet
Kujtimet Nuk Jane Nje Jete , Por Jeta Eshte Nje Kujtim....




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com