Data e postimit: 2014-11-06 01:26:31
Lexime: 2792
e dashur largesi
Lloji: Thenie
Tema: largesia
Autori: eni hoxha
Shkolla: kongresi lushnjes
Klasa: 9 a
Qyteti: berat
E-mail: klea-koci@hotmail.com


E dashur Largesi..
E kuptoj qe kjo eshte puna jote, por te lutem behu me e meshirshme, me njerezore.. Kushedi se sa njerez nuk mundem ti takoj, ti puth, ti perqafoj vetem prej teje.. Me mua e ke ekzagjeruar pak si shume mesa duket.. Perhere ke qene prezente ne jeten time, dhe une.. Me ler te te them se te urrej e dashur largesi.. Te urrej me gjithe shpirt...

Vepra te ngjashme
Autori: POPULLI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: BABAI IM I SHTRENJTE
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZISTOJ ,ARSYEJA PSE MARR FRYME DHE PSE JETOJ.JE MASHKULLI ME I RENDESISHEM NE JETEN TIME.EDHE PSE NDONJEHERE BEJ GABIME TE LUTEM ME FAL SEPSE JAM AKOMA E VO...
Autori: Çetina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Le te themi se ndjeja akoma dicka , sikur skishte mbarur dhe donte te vazhdonte . Doja te vazhdoja por lendohesha me vriste cdo fjal dhe cdo gjest me te vertet nuk knaqesha me pak doja gjithnje e me shum ndonese ne kete rast se meritoja Por ndjeja per t...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Ameli.hajdini@gmail.com · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz 9 vejcare
Historia e nje vajze 9 vjecare Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje. Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndo...
Autori: Ersi Topcija · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Kur kujtimet lene gjurme
Shiu pikon ne xhamat ne dritare Erresira po lundron si nje anije marinare Shpirti trazuar me lot ne vershime S’te harroj dot por te futa ne kujtime.. T’gjitha i dogja ato flete ditari Merzi e papershkrueshme, melankoli shkrimtari Dhe kete hist...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Shoqe e Zemrës
Shoqja ime e dashur ! Nuk e di se çfarë të them , per ty fjalet s'mbarojn fare. Nuk e di se çfare te bej , nga nejra ane shikoj tek dritarja por kur kthem nga na tjeter shikoj shtepine tende te bukur. Sa here te kam thene : Ki besim tek unë se...
Autori: Eva Hysaj · Lloji: Leter · Tema: Leter per ditelindje
E dashur Ola Te uroj 100 vjece! Te ralizofshin te gjitha endrratdhe suksese ne mesime! Te puth shoqja jote Ana! Mirupafshim!
Autori: Rita bashuri · Lloji: Poezi personale · Tema: Nena ime
Sa hap syte,diten me ty e nis moj nene Me pershendet,te pershendes Me puth,te puth dhe shpejt gati per ne shkolle me ben Kur jam prane teje me duket sikur fluturoj Kur jam larg teje kam frike ,kam ftohte dhe rrezet e diellit nk me ngorhin dot Ti je...
Autori: K.B · Lloji: Poezi lirike · Tema: Të shprehës ndjenjat
Të gjesh gëzim nën fjalët tuaja, Që i kërkoj me vite e që mhunasin. Ëmbël dhimbje kraharuar , Lotët heshtur zdinë të ndalen. Prej viteve pret gëzimin, E pse i adhuroj kaq shumë? Zgjen pytje të përgjigjet , Ëmbla vogel qe e don kaq ...
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shoqes time te dashur
shoqja i me e dashur ti ishe shoqja ime e dashur ti ishe shpirt e engjell per mua ti ishe ajo qe me ke dashur si moter je me e mira per mua . une te kam dashur dhe te dua shume, shpirt une se besoj se ke vdekur sa here mendoj me duket se jo por...
Autori: argjira ajeti · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
kete leter fillova te shkruaj shkaku i dashuris ndaj teje endrita kjo leter ndoshta mund te te tregoj se sa vler ke ti per mua ndoshta fjalet qe un ti kam thene disa kohe me par mik kane qene te kuptimta por ta dish se ne jeten time skam pasur kurr shoqe ...
Autori: Diarta Rexhepi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Per ty nene! Nisa te shkruaj per ty thesari im i cmuar, por kujtova se nuk mjafton nje jete e tere per te shkruar per qenien me te dashur ne jete. Si mund te ekzistoj nje person kaq I persosur sa ty nene? Ti qe me linde, me mesove te dua, te qesh, te ...
Autori: Sediasvet · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vdekja
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjeshte nje siperfaqe pa fund ku une nuk mund te percaktoj ate qe dua,ne te gjitha aspektet e vetmuar dhe pa dashurin dhe ngrohtesin e rrethit te ngushte nuk m...
Autori: Kjara Hoxha · Lloji: Poezi personale · Tema: Poezi per tezen time
Tezja ime e dashur une te dua shume fjalet per ty po me rrjedhin lume Sa here qe te takoj kam nje mal me perqafime sa here qe s’te kam prane ti je thelle ne zemren time Ti je si ato thesaret qe kur i hap ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com