Data e postimit: 2013-01-14 02:41:40
Lexime: 5778
binjaket
Autori: anjezzaa balidemaj
Lloji: Hartim
Tema: binjaket e motres
Shkolla: xhafer nikocevic
Klasa: 4
Qyteti: martinaj
E-mail: Email eshte i fshehur!


nje vella e nje moter
te bukur si ulli
vellau me thot
moter te dua.

por kam binjaken
nuk ben ta harroj
tere boten tia u dhurosh
njeri tjetrin nuk e mashtrojne.

ashtu zoti i krijoj
nenen e babain be vemendje
i ndegjojne
sepse jeten e lumtur nga ata po e ndertojne.

Vepra te ngjashme
Autori: Agnesa Sulejmani · Lloji: Hartim · Tema: "pranvera ne vendin tim"
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: Eriola Muzaqi · Lloji: Hartim · Tema: Shoqes time
-Ne ishim shumë të afërta por një ditë çdo gjë ndryshoi.Ajo filloi të mbante distancë e unë nuk e dija arsyen.Një ditë erdhi e më tha:pse ti,shpalose sekretet e mia ,unë nuk të besoj më ty .Unë duke u munduar ta qetësoja i thashë:nuk ka...
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Hartim · Tema: mendimi
ISHTE NATE ,NUK ISHTE DITE.FILLOVA TE MENDOJA PER MENDIMIN TIM.NATA NUK ME LEJONTE.SYTE ME ISHIN ERRESUAR DHE PYESJA VETEN,KUSH JAM UNE?A JAM UNE PERSONI QE PO FLAS PERCART?ERDHI DITA IKU NATA,SYTE E MI MBETEN TE EREESUAR.SHQETESIMI IM SA VINTE E SHTOHEJ....
Autori: "enisa sulejmani" · Lloji: Hartim · Tema: "stina e pranveres"
Pranvera nje stine e vitit Pranvera eshte nje stine me e preferuar e imja sepse ne stinen e pranveres dita esh...
Autori: sindi · Lloji: Hartim · Tema: Dashuria
dashuria nje fjale qe kur e permend te rrenqeth mishin nje fjale aq e bukur sa qe cdokush qe e ka njohur apo e ka prekur ate e kupton rendesine e peshen e tepert qe ka kjo fjale e thjeshte me nje bote me kuptime ne te medha e nga me te shume llojshmet das...
Autori: Besart Lamallari · Lloji: Hartim · Tema: Jeta
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim. Po na jem te detyrum me perballu qdo sen qe ne kete jete na del perpara. Kur ndodh diqka nuk ben mu deshpru se qdo e keqe e ka nje te mire dhe qdo fund e ka nje fillim.Perpara ask...
Autori: art ndrecaj · Lloji: Hartim · Tema: Hartim Per Pramveren
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i ...
Autori: Vjollca Krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: Fjal e dashur, fjala nene
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nj...
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shoqes time te dashur
shoqja i me e dashur ti ishe shoqja ime e dashur ti ishe shpirt e engjell per mua ti ishe ajo qe me ke dashur si moter je me e mira per mua . une te kam dashur dhe te dua shume, shpirt une se besoj se ke vdekur sa here mendoj me duket se jo por...
Autori: Artina Veliaj · Lloji: Hartim · Tema: Gabimet e mia
Jam duke flitur per disa gabime qe i bera pandalur dhe ende nuk po mundem te ndalem se menduari dhe se shkruari.E kisha fjalen se disa ditë isha shum e lodhurr per disaa fjal qe thoja ne heshtje ne ketoo dite te fundit..jam e shqetsuar.asgje nuk mund te ...
Autori: E.K. · Lloji: Hartim · Tema: Pushime ne Butrint
Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qytetin antik, Butrintin. U beme gati per udhetim dhe u nisem me makine. Rruga pergjate vijes bregdetare ishte mahnitese, por te linte disi pershtypje te ke...
Autori: Bujar Rexhallari · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori dita flamurit
Me 28 nentor 1912 Ismail Qemali ngriti flamurin në Vlore dhe shpalli pavaresine e Shqiperise. Ismail Qemali - Shpallja e pavarsisë 28 nëntor, 1912 U kthye me bashkëpunëtorët e tij në Shqipëri nga Trieste për në Durrës e më tej për në Vl...
Autori: fatlum musaj · Lloji: Hartim · Tema: kombi yne
na eshte dashur te bejm nje rrug te gjate per te ber te arrijme deri te kjo qe e gezojme sot tek e shtrejta liri peer te cilen luftam gjate me shekuj por ne fund e tere kjo ja vlejti breza te tere kan derdhur gjakun e tyre per kombin tone ti kujtojme ri...
Autori: Rexhe Jahaj · Lloji: Hartim · Tema: libri gje e rendesishme ne jete
Disa njerez thone libri eshte miku me i mire i jetes por une mendoj njesoj.Une mendoj se libri eshte pasuri e madhe per te githe njerzimin,si ne fepo ashtu edhe nr jeten e perditshme.Libri ka shume shoke ne menyren imagjinare si leximi dhe perkthimi nga n...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com