Data e postimit: 2013-01-14 02:44:15
Lexime: 5077
mace mace
Foto
Lloji: Hartim
Tema: mace
Autori: anjezzaa balidemaj
Shkolla: xhafer nikocevic
Klasa: 4
Qyteti: martinaj
E-mail: anjezzaa@hotmail.com


mace mace pis pis
ce dollapi ce leviz
eshte miu faqe ziu
ghitha pjatat i lepiu.

mire e mire
dhe
i fshiu
me peshqir.

Vepra te ngjashme
Autori: unknown · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A kishte valle kjo mace me shpirt qengji edhe ambicie njeriu
Nga pikëpamja jonë tingëllon çuditshëm ekzistenca e një krijese të tille. absurditet ose imagjinatë të shfrenuar. Por mbase ajo simbolizon fëmijërinë e autorit. Siç e dimë tashmë Kafka ka pasur një fëmijëri jo fort të lehtë. Ka pa...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja ime
Macja ime quhet kiko.Eshte nje mace e dashur me te gjithe.Ka nje trup te vogel me qime te gjata me ngjyre te bardhe si bora.
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Tregim · Tema: Dituria
Sot mora nje liber ta lexoja. Prane meje erdhi dhe motra ime e vogel tri vjeqare qe mbante nje liber ne dore. Kur une mbarova nje faqe dhe kalova ne faqen tjeter, ajo me shikoi mua dhe shfletoi edhe ajo te dukes sikur po lexonte. Une lexoja proza ndersa a...
Autori: Kristela Shehu · Lloji: Poezi personale · Tema: Deshirat qe mund te kete gjithsecili prej nesh gjate gjithe jetes se tij
Dua te jem piktore , bojerat me te bukura me terheqin prore ! Dua nje violine , t'i bie gjithe diten ,pa u ulur ne tavoline ! Dua te kem gjithcka , qe kam nevoje ,qe dua , dhe deshirat e tua ! Dua te kem nje mace , te kujdesem per te , e kurre mo...
Autori: Kristela · Lloji: Poezi personale · Tema: Dua....
Dua qe te jem piktore, Bojerat me te bukura, me terheqin prore ! Dua nje violine, T'i bie gjithe diten, pa u ulur ne tavoline ! Dua te kem gjithçka, Qe kam nevoje, qe dua , Dhe deshirat e tua! Dua nje bahçe te kem, Me fruta, perime, Te gjitha p...
Autori: florian · Lloji: Poezi kolone · Tema: nena
nje lot pikoi sot dora se fshiu dot ky lot pikoi ne zemer ky lot tha nje emer nene ..belbezoi femija i embel si embelsira nena qau me lot kete moment se fshiu dot nena nje buzeqeshje e embel nje perkedhelje e ngrohte je personi me me vle...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit te maces eshte ne ngjyra te ndryshme.Macet zakonisht jane te vogla.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura.Macet kane dy veshe nje goje ...
Autori: Enkeleana Ramaja · Lloji: Tregime per femije · Tema: Macja dhe Dhelpra
Nje dhelper dhe nje mace ato ishin mike te mira. Nje dite ato po luanin ne pyll dhe pastaj ato filluan se cila,dinte me shume truqe dhelpra dinte me shume truqe.Pastaj Bam-Bam u ndegjua nje e shten e armes.Ato u frikesuan shume dhe pastajmacja u ngjit ne...
Autori: mukades sharka · Lloji: Poezi kolone · Tema: per nenen time te shtrenjte
sa e shtrenjte eshte nena e kristalte porsi hena ajo eshte shume e mire shume e embel shume e dlire eshte e embel si sheqeri eshte e rrepte si hitleri zemra te behet mal kur gabimet ajo ti fal qe kur me keshillen e saj te pare gjithcka te...
Autori: Stela · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Pershkrim i maces
Kafsha ime e preferuar eshte macja. Ato gjenden ne ngjyra te ndryshme, ato ngjyre gri jane te zakonshme.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura. Ato jane shume lozonjare, te dashura por edhe tekanjose. Syte e maces jane si nje gure i cm...
Autori: rediola · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena
Nje portret nenes desha ti dhuroj, por se di mire c'duhet te vizatoj? Bojat nuk ngjyrosin,pena nuk leviz fleta e bardhe s'eshte bere fare pis... Pas pak pena dicka vizatoi dy sy s'i diamante ja ku filloi, Me pas floket si ujevare edhe vetul...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Tregim · Tema: Tregim Real
Te flasim per diten e enjte; Ti harrojme oret e tjera por te flasim per oren e 2-te Kemi me arsimtarin qe ne kete faqe kam shenuar shume per te. Eshte ora e gjeografise, Une ndihem shume e lumtur sepse eshte ora e pelqyer e imja. Ia kaloje shume mir...
Autori: Lorena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emigranti
Nje njeri qe largohet nga vendi i tij per nje jete me te mire. Nje njeri qe veshtirsite e jetes e detyrojne te largohet nga atdheu i tij Nje njeri qe detyrohet ti thote atdheut te tij 'Lamtumire'. Nje njeri qe largohet per te hapur nje faqe te re ne je...
Autori: BAHE · Lloji: Ese filozofike · Tema: filozofi e jetes
Kapitulli 1 DESHIRA IME FAQE 1 Sdi nga te ja filloj kur cdo gje ne ke...




Komentet e fundit!

Emri: fatlinda
Email: fatlindaflondriti@hotmail.com
Komenti: Hahahahahhahhahahaha tlumt Pse spo ma kthen Oj qik o shpirt

Emri: ana xhihani
Email: antonella.l.b@hotmail.com
Komenti: kete se ke krijuar vete skam pse te te them e mrekullueshme ok/?

Emri: anjezzaa balidemaj
Email: anjezzaa@hotmail.com
Komenti: faleminderit emirjona po gjithashtu edhe brinilda faleminderit shume:

Emri: Emirjona Kertolli
Email: florindgjyriqi@yahoo.com
Komenti: shume e bukur

Emri: brinilda nilda
Email: kbrinilda@yahoo.com
Komenti: e mrekullueshme vetem pak eshkurter



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com