Data e postimit: 2019-05-14 00:15:45
Lexime: 2690
shpirti binjak
Autori: denada
Lloji: Leter
Tema: dashuria
Shkolla: demokracia
Klasa: 9b
Qyteti: durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


dashuri...Jam nisur shpesh here me e nis ket tekst por gjithmone mendoja te gjeja fjalet me te duhura per ti shprehur ketu,jo sepse nuk mundem ti them gojarisht por kam aq shum fjal ne mendje sa qe do i beja lemsh te gjithaa pavaresisht pjeses qe do te skuqesha.Ti erdhe ne jeten time nga rastesia,e un rastesisht te bera pjes te botes time.Ne fillim qendrove per pak protagonist,por e ndjeja qe tpelqente ajo gje pervec faktit qe ma thoje e vete xp,,,shpesh here me thua teksa flasim ne cel;Jet,me thuaj nai gjo te bukur!Por ti se di se je ti ajo gjeja e bukur qe kalon n menjen time ne ato momentee,je ti ai qe ma ka zbukuruar jeten me prezencen tende,ma mbushe zemren plot dashuri e menjen plot endrra,,,Kam thurur kaq endrra te bukura me ty saqe mezi pres ti bej realitet .Kur ti permend ndonjeher ty t pelqejn aq shum saq fillon e ti me menjen tende te bashkohesh me mendimet e mia,ndjehem kaq plot kaq ee lumturrrr e nuk gjej dot fjal per ta pershkruar.DUA te them te duaaa jeta imee.Pafund,Infinit,e Pertej ksaj jete.
Mezi pres te jemi bashk pergjithmon
Me dashuri
Grifsha ote
ps(te dess un pel tyy,syri bukur)

Vepra te ngjashme
Autori: Adea Salihi · Lloji: Leter · Tema: Flas Me henen
Flas me henen ne erresiren e nates kur nuk shifen gjurmet e njeriut kur nuk mund askush ta pargjykoj heshtjen time i vetmi qe mund te me degjoj eshte Zoti dhe te vetmit qe i shoh jan hena dhe yjet per rreth saj ah sa kam per te folur, me dhimbjen e t...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter atij
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite te ndjej me afer meje. Me mungon .Ti nuk je ketu me,thjesht nuk je .Dreqin,mund ta di pse ike? Pse ike lart n'qiell? Kur mora vesh lajmin e vdekjes ten...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter
Hejj Ckm, Besoj se te erdhen letrat qe te kam derguar dhe me beso se do te te shkruaj dhe shume te tjera. Sot ta ndjeja nevojen sic cdo dite. Desha te te them se qe kur je larguar ti nga kjo bote,njerezit e ndyre shumohen akoma dhe me shume.Po po ata nj...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: Denada · Lloji: Leter · Tema: Leter edi rames
I nderuar edi rama une quhem denada koci dhe jam nje nxenese ne shkollen demokracia ne durres.nuk po zgjatem dhe po filloj problemin tim .stina e dimrit eshte e gjate dhe e ftohte ,ne shkolle time kjo stine eshte problem.ne nuk kemi kaldaja prandaj edhe k...
Autori: ERZA · Lloji: Leter · Tema: DASHURIA
Jeta eshte e ndryshme per gjithësecilin ku secili duhet ta jetoj ate ne menyren e vet. Jeta nuk eshte e lehte por pikerisht kjo eshte esenca e saj te jetosh do te thot te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti do te dalesh fitues.Vet jeta eshte si nje ...
Autori: Riad Misini · Lloji: Leter · Tema: Gjyshi Im
Gjyshi Im Gjysh I Dashur Sa Fort Te Dua Sa Fort O Gjysh Me Mungon Mua Lojrat,Mesimet E Tua Kurr Si Harroj Me Mesove Mua Gjysh Si Te Veproj Gjysh More Gjysh Tasht Ti Ku Qendron Ne dhe te Ferizajit Aty Po Pushon
Autori: danny · Lloji: Leter · Tema: nje dashuri e zbehte
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa e patur nje qellim,qaja si femije,por per dike qe nuk e meritonte. Mendoja se ecja gjate jetes me dashuri,por jo. Nji dite isha krejt e veteme,po mendoja: ...
Autori: autorja X · Lloji: Leter · Tema: njohja dhe perballja me vetveten, kjo eshte nje nder letrat me te bukura qe kam lexuar dhe do doja qe dhe shume te tjere ta lexonin per fat te keq autorja nuk dihet kush este po kjo leter eshte mallengjyese
leter zemres 15.1.2017 Haha, nuk kam menduar kurrë se një ditë do arrija të qeshja me veten . Më në fund dhe këtë e bëra, qënka e çuditshme por kuptohet keqardhje për veten mund të ndiej vetëm unë. Nuk e di si kanë shkuar gjërat por ...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Leter · Tema: Dashuria per mesuesen
E dashur, mesuese! Si je dhe si po kalon? Sot ne u pershendetem... sepse ti nuk do te jesh me mesuesja ime.Mezi i mbajta lotet.Shpresoj te jesh ndare e kenaqur me rezultatet tona per pothuajse nje vit shkollor. E dashur mesuese, faleminderit shume per bas...
Autori: Klevisa Buzi · Lloji: Leter · Tema: Letra
Nje leter per ty kam shkruar.Nje zemer per ty kam hapur,nje liber per ty kam shkruar.Sa bukur eshte te shkruash per nje mik te dashur per ty nje zemer eshte hapur si qielli i kthjellet nen driten e henes.Kete ese po e shkrauj per nje mike qe se kam me ppr...
Autori: Gerta · Lloji: Leter · Tema: Ndjenja
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me ...
Autori: Andi · Lloji: Leter · Tema: Gëzuar 2019
I dashur Miri. Gëzuar vitin e ri 2019. Të uroj nga zemra ime e vogël një vit sa më të mbarë. Pjatat me meze Gotat me raki, Ejani tani, Te frstojm vitin e ri
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter
Hej,ckm!!! E mbajta fjalen,te shkruajta perseri . . . Me mungon,me mungon 100000000000000000000x Shpresoj qe po me shikon nga lart teksa shkruaj kete leter.Kam blere nje ilaq qe ne sy te njerezve te ben te lumtur ishin 3 pale 1 mije leke.Ahahah se bej ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com