Data e postimit: 2019-04-02 13:02:42
Lexime: 9854 |
Ishte mengjes.Dola ne dritare dhe pash qe po biente bore. Nuk u besova syve te mi.Hapa dritaren,nxora doren jasht dhe ndjeva qe po me binin floket e debores ne dore .Dola jashte ,ishte nje acar . Mbi deget e pemeve zogjte po ciceronin,nuk kishin ushqim . ...
|
Autori:
Christina Beka
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Rëndësia e veprimtarive motivuese të kryera në shkollë
Aktivitetet brendashkollore me zgjedhje janë shumë të rëndësishme.Për to diskutohet vazhdimisht dhe arsyeja pse nevojiten ato në institucionet arsimore është kuptuar mjaft mirë nga punonjësit në funksion të arsimimit në shoqëri.
Shumica e...
|
bota eshte gjithnje ne levizje ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme .Njereezimi ka ndryshuar shumu shpejt ne kohe ,ndryshimi eshte tipar i intiligjences se tij .Njeriu eshte ai qe ,qysh nga epoka e gurit rendi ne korsine e zhvillimit per t'u ...
|
Asgje qe sheh,nuk eshte ashtu sic duket.Cdo gje perbehet nga dicka.Ajo dicka perbehet nga disa njesi,deri ay ku syri i njeriut eshte i kufizuar e verbohet, deri tek atomi.Cdo gje vjeterohet,zvogelohet e hollohet,derisa vjen nje moment...qe asgje s`mund te...
|
ESE Reflexion: Ich für sich selbst zu stimmen ...
Wir leben in einem Land, das in der Entwicklung und die größte Herausforderung für unser Land entwickelt sich schnell zu einem entwickelten Land ist . Bescheinigt, dass zur Erreichung dieses Status mu...
|
letersia eshte teresia e te gjitha veprave te shkruara dhe ato gojore.Ajo eshte cilesuar si art i fjales se shkruar.letersia shqipe eshte e lidhur ngushte me gjuhen dhe historine e popullit shqiptar.Ne fushen e letersise eshte ndier ashper dhuna e shtetit...
|
Familja
Shtepia eshte kudo nese ti je i rrethuar
me njerezit qe do,pavarsisht se sa e veshtire mund te behet.
Nje qarkullim i gjate dhe paralelisht i shperblyer eshte ai i prinderimit qe dominon,stepjen,skamjen dhe venitjen,duke ofruar mundesine per t...
|
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
|
Autori:
Barhyli.
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Jete e pa merituar dhe e pa llogaritur nga i Plotefuqishmi.
Ju faleminderit qe na krijoni mundesine qe te shkruajme ato ngjarje pesha e ndodhjes se te cilave rendon akoma mbi qenien tone dhe eshte rrenjosur aq thelle ne ndergjegjen tone sa qe akoma edhe sote pas afer 25 vjetesh here pas here na trondit kur i kujto...
|
Kjo eshte hera pare qe po shkruaj per ty.
Dhe jo se nuk e kam ndjere ,por se te shkruash per ty nuk esht e thjeshte . Je nje person shume i rendesishem ne jeten time . Pa ty jeta ime do humbiste kuptimin.
Je njeriu qe me merzit me shume ,por qe me do dh...
|
Menyra e krijimit te rruzullit toksor eshte nje enigme e mistershme,e pazbuluar deri me sot dhe vertetesia e teorive ekzistuese nuk eshte 100% e sigurt. Por, nje gje per te cilen ne mund te jemi plotesisht te sigurt eshte se pas asaj mrekullie qe ndodhi, ...
|
Cdo njeri mund te kete nje shoqeri por sa prej nesh e dine nese kjo shoqeri eshte e vertet apo e rreme? Ne keto dite qe kane ardhur nuk i zihet bese askujt jo me shoqerise ! Por ka edhe nga ato shoqeri te cilat jane te verteta si per shembull shoqeria ime...
|
Po shkruaj me thellesi te zemres,po shkruaj me thellesi te shpirtit por keto fjal qe po i shkruaj besoj qe do te peshojn aq edhe sa them.Esht e kot te mundohesh kot per gjerat e kota,edht fitimprurse te fitosh ne gjerat qe duhesh fituar,esht vajtim te vaj...
|
Pranvera...
eshte nje stin shum e bukur pra me nje fjal me pelqen shum ne pranver rrezon dielli lulet qelin natyra merr nje pamje jashtzakonisht shum te bukur natyra vishet me nje fustan te gjelber ne ate fustan ka plot lule shumngjyreshe...
Por mos u ...
|