Data e postimit: 2015-09-27 16:07:49
Lexime: 15623
Lumturia dhe dhimbja jane te pandashme nga dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Tema: dashuria
Autori: Adela D
Shkolla: Dode Kacaj
Klasa: X
Qyteti: Bajze
E-mail: dokajvioleta@hotmail.com


Kur jeton mjaftueshem sa per te dale nga ajo bote endrrash ideale ku te gjithe jetojne te lumtur dore per dore plot dashuri, nje hije e rende qe quhet realitet do te te perndjeke ne pjesen tjeter te botes. Per ta bere veten te qarte qe ne fillim, absolutisht po, dhimbja dhe lumturia jane paketa e plote e dashurise.
16 vite nuk jane pak, syte me kane pare zinxhirin e vazhdueshem qe torturon cdo qenie njerzore e cila "gabon" te bjere ne dashuri. Nje lloj droge ku perdoruesi merr persiper me ose pa vullnet pasoja vdekjeprurese per vetem ca caste lumturie. Ky koncept qe duhet te jete mes dy personave gjithmone ka pale te 3t, 4t dhe ndoshta te 100t per te percare dhe shfarrosur.
Shembulli me tipik ka 1000 menyra per te ndiere dhimbje. Paragjykimi, ish e dashura xheloze, mosbesimi apo ndoshta frika per te arrdhmen gerryen pak nga pak lidhjen mes personave.
Sado te pastra te jene castet e lumturise gjithmone do te ket njodha te zeza ne bashkimin e dy qenieve te ndryshme.
Per ta permbyllur kete te vertete te pashmangshme do kujtoj nje thenie te Bob Marley per skeptiket ; " E verteta eshte qe te gjithe kane per te te lenduar. Ti thjeshte duhet te gjesh dike per te cilen ja vlen dhimbja.

Vepra te ngjashme
Autori: jona · Lloji: Ese filozofike · Tema: lumturia
Njeriu ,qenia komplekse e enigmatike e bere objekt studimi per shume fusha te ndryshme.Jo vetem filozofi por shkence,art,letersi,mjekesi etj. Shume filozof, mendimtar ,studiues kane levruar per shekuj me radhe kompleksitetin dhe misteret e fshehura pas k...
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne jemi ketu ne toke per te...
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem per kete, vetem per te jetuar?! -Ndoshta ndoshta per te kaluar caste te bukura per te provuar ndjenjen e paqes dhe te dashurise ose ndoshta jemi gabimisht ke...
Autori: Alesia Cafaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: si jeni ne?
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjithmone eshte e lehte.Ndonjehere keto behen me te komplikuara se c'duken dhe duan kohe per t'u zgjidhur.Nje pyetje te mundon per brenda:"A do ta zgjidh valle ...
Autori: asma · Lloji: Hartim · Tema: frika per shkak te vetmise
Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim veten:"Pse kam frike?"ose"Kush e shkakton ate?" Fare e thjeshte .Nje nga arsyet pse kemi frike eshte edhe frika ndaj vetmise.Vetmia eshte nje term vertete sh...
Autori: ERVISA FUSHA · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "E verteta vret por ama eshe ajo qe duhet " ....... !!!
Ne qofte se une nuk zgjohem per dy ,,, tre ,,, kater ,,, minuta dijeni se kam vdekur. Une gjalle jam por nuk po arrij t'i hap dot syte , nuk po arrij t'i hap dot syte nga genjeshtrat qe mi kane mbyllur ato . Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu...
Autori: Rafaela · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dashuria
Te jem e sinqerte eshte pakez e veshtire per mua si nja adoleshente 17 vjecare ta perkufizoj ndjenjen me te bukur ne bote, dashurine. Kam menduar gjate per kete gje dhe akoma vazhdoj te mendoj. Mendoj se eshte casti per te bere nje dallim per fjalen “da...
Autori: Hygerta Uruci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Te falesh
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI
Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI puffffffffffff,kjo jeta nuk e di me nese duhet ta quaj jete,nuk e di nese ndonjeri nga ju atje jashte eshte dashuruar ndonjehere por une ketu brenda po ju them qe po jam dashuruar dhe mendoj se kjo eshte ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Ne jete njeriu lind, jeton e me pas vjen edhe fundi i tij kur ai vdes dhe sigurisht pason breza te tere pas vetes. Ai kalon shume periudha e ngjarje te ndryshme gjate gjithe jetes. Si cdo qenie tjeter e gjalle, lind dhe ne fillim e gjithe dashuria dhe vem...
Autori: ANXHELA MAHO · Lloji: Ese argumentuese · Tema: problemet e femijeve ne bote
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: Francesko File · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!Dikush ka aftesi te kendoj,dikush ka aftesi te pikturoje,dikush tjeter te flase shume mire ne publik etj...dhe keto aftesi na bejne me te vertete te vecante...
Autori: Amanda Sadikllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per te gjithe femijet e Botes kudo qe ndodhen, Bota per femijen. Si mund te jete ajo?
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: franceska · Lloji: Ese krahasuese · Tema: E verteta dhe genjeshtra
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane te nje medaljeje. Kemi kriterin qe i pervecon keto te dyja, por edhe nderlidhjen m e njera-tjetren. E verteta eshte dicka shume e bukur atehere kur ne ...
Autori: franceska · Lloji: Ese krahasuese · Tema: E verteta dhe genjeshtra
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane te nje medaljeje. Kemi kriterin qe i pervecon keto te dyja, por edhe nderlidhjen m e njera-tjetren. E verteta eshte dicka shume e bukur atehere kur ne ...




Komentet e fundit!

Emri: Laura
Email: l.nasto@outlook.com
Komenti: shuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmme e bukuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrr

Emri: Adela
Email: dokajvioleta@hotmail.com
Komenti: faleminderit

Emri: endri
Email: paypal@gmail.com
Komenti: nice

Emri: rosela
Email: r.bajraktari@gmail.com
Komenti: sh e bukur.vtm se duhet te ishte pak me e gjat.nejse , ke punuar sh mir te pergezoj

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: uaaaaaaaaaaa niceeee

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: uaaaaaaaaaaa niceeee

Emri: samanda
Email: samandaylli@hotmail.vom
Komenti: /

Emri: samanda
Email: samandaylli@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com