Data e postimit: 2019-02-12 16:03:17
Lexime: 3498
Një vend aq i afërt nga një fëmijëri aq e largët
Autori: Julijana Nika
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Fëmijëria
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukës
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ditet po pasojne njera tjetren.Ashtu sic koha ndryshon dita-dites ashtu po ndryshoj dhe une.Po rritem. Po hyj dhe une tek bota djallezore e te rriturve.Po hyj ne ate boten qe dikur e dashuroja por sot...? Ehh ta dini se c'mendoj sot ! Do te doja te ekzistonte nje bilete per te hyre ne ate bote.Te hyja sahere qe deshiroja por jo te jetoja gjithmone aty.Po sikur te mbeteshim pergjithmone femije e te mos rriteshim asnjehere? E di ,do kishim ate te qeshuren e embel dhe nje embelsi do pergatitej ne fytyren tone , do ishim engjell si ne shpirt ashtu dhe ne mendime, do flisnim vetem per lodra e kukulla ,cdo gje do e shikonim ne kendveshtrim ndryshe,do mbeteshim te llastuarit e mamit dhe babit gjithmone.Por nje ze brenda teje te flet:Zgjohu ! Boll me iluzione.Jeto me ide te qarta.Nuk mund ta kaperdish dot kete por rritu.Rritu qe ta kuptosh me te vertete bukurine engjellorete femijerise.Gjithmone do jesh e llastuara e mamit dhe e babit .Perseri do kesh nje te qeshur te embel dhe embelsi  ne fytytren tende.Do jesh perseri e lumtur por ne nje menyre tjeter.Do te jesh e embel por ne nje menyre tjeter .Do te jetosh po ne ato vende qe ke kalur cdo dite te femijerise,do te jetosh mes mamit e babit ,do te kujdesen e do te te duan por ne nje menyre tjeter.Do te jesh ndryshe por thelle brenda teje do jesh ajo e vogla qe ke qene dikur .Mos ki frike te rritesh.Por e di se sado frike qe te kem perseri po rritem.Femijeri e dashur.Do me mungosh.Do me mungojne budallalleqet,te qeshurat qe kemi shkaktuar se bashku,do me mungojne cdo moment.Me duket sikur ti po me perze me force ,po  me mbyll dyert dhe po me shtyn drejt nje bote tjeter.Por ska gje. Une te kuptoj.Perseri do me mungosh dhe do ta dua deri ne fund cdo moment qe kemi kaluar se bashku.Dhe nese ndonjehere te bie rruga andej nga jeta ime e re ,ndalo te me takosh,do me besh me te lumturen ne bote.Besome !

Vepra te ngjashme
Autori: Marinela Nikolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Politike
Eshte shume e veshtire te marresh guximin e te shkruash per nje tem kaq te rendesishme,por nganjeher gjendesh perball disa situatave qe te bejn te mendosh gjer e gjat,te bejn qe ta perfyterosh vendin tend gjat nje ndryshimi pozitiv dhe qe te duket se gjit...
Autori: Marjo xhani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kitara
Te gjithe ne kemi nga nje vegel muzikore te preferuar, por ndonjeher behemi konfuz se kush nga keto vegla muzikore na pelqen me shume. Mua ng ate gjitha veglayt muzikore me pelqen kitarja. Kjo vegel qe ka nje forme mahnitese dhe ndonjehe...
Autori: Beren · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami
Mami Ajo qe qe me ka sjelle ne jete,ajo qe me mbush me lumturi,ajo qe me frymezon,ajo qe me mbeshtet ne cdo hap timin,,,e adhuroj ,s mund ta mendoj jeten pa te ,,,pa prezencen e saj,,,pa perkrahjen,,pa perqafimin e saj,,,pa ledhtimet e saj...preheri i sa...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Femijeria
Fëmijëria , shpirti im rebel . Fëmijëria është stacioni më i bukur në udhën sa të gjatë por dhe të shkurtër të jetës. Është pranvera e shpirtit, është përjetimi më njerëzor i kësaj bote , të cilën e kujto...
Autori: eda lumi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: perrallat
Perrallat jane pasqyre e jetessone: Sa here permendim fjaleni perralle kujtojm shume gjera duke nisur qe nga perrallat e bukura qe na thoshe gjyshja kur ishim te vogla dhe ne kohet e sotme na shoqerojne perrallat e Asdrenit. Tani jam ne nje mosh per te k...
Autori: Q.K · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje dashuri per teje asaj qe mendojm
Dashuri ... do te thot te kesh dashurin dhe respektin nga nje person,e ate ma dhurove ti me dhe nje kuptim te vertete jetsore. Me fale dashurine dhe lumturin qe askush smund ta kete, nga ti mesova ndjenjen e te dashurit dike fort. Nga syte e ty une fillov...
Autori: Adela Cela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Valbona
Valbona nuk eshte thjesht nje destinacion natyror i Shqiperise,ajo eshte nje perzierie dukurish interesante,si e gjithe pjesa tjeter e Alpeve Shqipetare,qe mberthen bashke kuptimet e te bukures.Valbona te tregon madheshtine e saj permes maleve hijerenda,t...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjaku e Flamuri
Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti e derdhi gjak pse kosova nuk e kishte lirine e vet.Pse?Ai gjak nuk u derdh per kot ai gjak i deshmoreve...Toka u be e kuqe por ne nuk e harrojme se qna ka...
Autori: serdashehu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Delja e zeze
Njerëzit kanë tendencë të shohin dallimet mes njëri-tjetrit duke dashur të diferencojnë njëri tjetrin si nga pasuria , statusi social, apo edhe perceptimin e tyre në lidhje me konceptin e “normales. Të gjithë jemi të ndryshëm por të gji...
Autori: Klara Noku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pershkrim i nje mjedisi
-Sa i cuditshem Nju Jorku sot,nje zymtesi e pazakonte e kishte mberthyer ate.Jashte shtepise se Blaineve nje furtune e veshur ne petkat e djallit dhe injorances ishte plagosur rende e po venitej ne rruget e qytetit.Rruget kishin veshur nje petk te zi qe z...
Autori: Armela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Komuniteti dhe une
Shoqeria që më rrethon mua jhihat me emrin komunitet në komunitet ekzistojnë edhe rregulla. Unë jam një individ I thjesht dh përshtatem me regullat
Autori: Denisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha jone Te ben krenar te degjosh qe gjithesici nga ne flete shqip edhe sikur ne cdo cep te botes le te shkoje gjuhen e tij nuk e harron. Kjo te krijon nje ndjesi te thelle brenda ne shpirte dhe temedosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre,'Duajeni gj...
Autori: Arbnora Ceka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nënat
Nënë! Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë muaj në bark,dhe dymbëdhjetë vite më ke rregulluar jetën,më ke pastruar,veshur e mësuar,gjithashtu edhe më ke ushyqer me aq mundësi që ke pasur! E ...
Autori: G.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria per nenen
NENA , NJE EMER I RENDESISHEM NE JETEN TONE . NE MOMENTIN KUR AJO NEVE NA ZGJON NE MENGJES DHE NA BEN MENGJESIN GATI , NA SHKON DITA PER BUKURI . DASHURIA E NENES PER NE NUK KRAHASOHET ME ASNJE DASHURI TJETER NE BOTE . NENA , PO ASHTU ESHTE DHE DO TE MBET...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com