Data e postimit: 2016-12-20 17:28:04
Lexime: 4136
Nëna
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Peron i veqant
Autori: Antika Elshani
Shkolla: Deshmoret e Tivarit
Klasa: VIII
Qyteti: sllapuzhan__fshati
E-mail: antika_elshani@zbavitu.com


A ka emer me te embel sesa emri nene.....
Kur je semur ajo te sheron,kur je ne hidherim ajo te gezon, kur ke dhimbje vetem ajo dhimbjen t'a largon.
Unë e quaj simbol i paqes se veq miresi sjell ne jet na edukon e na meson hapat e par se si ti bejme.
Ne or te vona na ishte pran kur ne ne ishim foshnje te vogla.
Nënë!!!!!ndoshta ndonjer padashje.dhimbje te kam shkaktuar por me gjith shpirt e zemer falje te.kerkoj permes ketij teksti dashurin po ta shfletoj...
Dhe ata femij i ngushelloj qe nenat si kan pran se nene tjeter ska...
Me nje fjal le te themi se si nena ime skaaaa.

Vepra te ngjashme
Autori: Edmond Dema · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria per nenen
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten prej teje mesova se qka do te thote jeta nene shpirti im bukuria e dynjas nene ime me ate buzqeshje qe me shuan hidherimet inatet dhe nese jam i semur me bu...
Autori: Blerta Olluri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Te kam borxh tere ato vite,muaj,dite pa gjume ne sy qe ndenje mbi mua kur ndihesha e semur.Te kam borxh tere ato moslodhje per kujdesin ndaj meje.Ehh nene,sa emer i shenjt e shtrenjt.Ndoshta gjithqka mund te mblihet ne bote,por jo edhe dashuria,eshte edhe...
Autori: GENERALBA HOXHA · Lloji: Poezi personale · Tema: 8 MARSI
NENE O NENA IME FALEM PLOT PERGJERIME KUR KISHE DITLINDJEN MENDOVA MENDOVA URIMET E ZEMRES TY TI DHUROVA NJE TUFE MANUSHAQE JA MORA PRANVERES NE DITEN E NENES JA DHUROVA ERES. NENE O NENA IME SA SHUME TE DUA SEPSE TI ME MESON MUA ME MESON ME EDUKON ...
Autori: uejda gjergji · Lloji: Pershkrim · Tema: nena
NJE FJALE E SHENJTE ME E MADHE NE KETE BOTE,EMRI I NENES SIME QE KURR NUK DO TA HARROJ.KJO FJALE HYJNORE JA ZBUKURON JETEN TE GJITHEVE SEPSE PA FJALEN NENE BOTA NUK DO TE KISHTE KUPTIM.TI JE AJO QE JE KUJDESUR PER MUA .NE ORET E VONA ,UNE JAM AJO QE TE KA...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
nene moj nena ime ti nuk e di sa shum me ka marr malli per ty un nuk desha qe ti te shkoje me le ne lot mee sy ahhhh ti nuk e din un edhe pse ndonjeher sillesha keq me ty (prap ti ishe njeriu me i vleshem per mua) malli per ty nuk paska kufi pran varrit ...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: 8 marsi
nene nene sa bukur tingellon. a ka gje ne bote me kaq bukuri, sesa emrin nene emer qe ke ti. je me e mira ne bote diell je ti per mua, nena ime e dashur oh sa fort te dua. edhe kur kam dhembje edhe kur kam gezim, gjej mbeshtetje tek ti ...
Autori: Ana Ademaj · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena ime sa te dua .. je ti ajo qe ma fale buzeqeshjen ne qdo hidherim timin je ti ajo qe ma fale gjakun tend per 9 muaj rresht ... je ti ajo qe naten e bere dite per mua dhe nuk je lodhur fare me punen tende si NENE..... Nuk di si te te falenderohem jee...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: nena
Pa ty moj nene jeta eshte pa vlere, pa ty moj nene jeta eshte e mjere. Pa ty moj nene jeta eshte e kote, pa ty oj nena ime une s`jetoj dot. Ti je krijesa qe ke me te bukurin emer, ti je ajo qe nuk me do vetem me fjle por edhe me zem,er. ...
Autori: eri kllogjri · Lloji: Poezi dashurie · Tema: poezi per nenen
o nene e dashur sa shuma qe te dua je si nje engjell per mua je te qe me linde e po me rrit je ti me te cilen bej mesim cdo dite ti ndoshta se beson po je ti ajo qe une me shume dua e qe vuajtjet t'i kam shkaktuar si lume sa here te eshte...
Autori: AlKiDa · Lloji: Poezi lirike · Tema: NeNa
ZEMER E EMBEL ME DASHURI e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DA...
Autori: erza · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena
e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DASHURI qe mbjell veq paqe e ...
Autori: khloe malaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria per nenen
e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DASHURI qe mbjell veq paqe e ...
Autori: florian · Lloji: Poezi kolone · Tema: nena
nje lot pikoi sot dora se fshiu dot ky lot pikoi ne zemer ky lot tha nje emer nene ..belbezoi femija i embel si embelsira nena qau me lot kete moment se fshiu dot nena nje buzeqeshje e embel nje perkedhelje e ngrohte je personi me me vle...
Autori: kleon · Lloji: Poezi personale · Tema: vlera e te qenit nene
A KA GJE NE BOTE ME KAQ BUKURI SESA EMRI NENE EMRI QE KE TI JE ME E MIRA NE BOTE DIELL JE PER MUA NENA IME E SHTRENJTE OH SA TE DUA EDHE KUR KAM DHEMBJE EDHE KUR KAM GEZIM TEK TY GJEJ MBESHTETJE TEK TY GJEJ STREHIM




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com