Data e postimit: 2019-02-06 16:58:01
Lexime: 12497 |
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren ë Sabri Godos. Vepra ë tij eshte nje roman historik dhe Skenderbeu eshte personazhi kryesor ,ku perfaqeson nje histori te tere. Sabri Godo na ben te kuptojme qe nuk eshte forca arritja me ë madhe,por z...
|
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo ka ndryshuar cilësinë e jetës dhe e ka revolucionarizuar në një shkallē të paimagjinueshme më parë.Por duke i vënë në një "peshore",të mirat...
|
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun me te dashur ne bote nuk eshte e lehte sepse nuk do te mjaftonte nje jete e tere..!! Nena ime e dashur faleminderit x gjithcka qe ke bere per mua mbi te g...
|
Qdo gje filloi ne nje mengjes,shpirti i trazuar ndiente ankthin e nates.
Dielli kishte shperndar rrezet edhe ne dhomen ku isha un.
Ne mesin e kater mureve ndihesha shum e vetmuar ,sikur askush te mos egzistonte , te gjith ti merrte vetetima.
Mundohesha...
|
ESE Reflection : I vote for himself ...
We live in a country which is under development and the biggest challenge for our country is developing rapidly becoming a developed country . Must affirm that to achieve this status must overcome many " obstacles ...
|
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
|
Autori:
Anonim ·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
A ka jete ne planetet e tjera ?
Historia e kirjimit të Tokës daton rreth 4.5 miliard vjet më parë.Por gjate kesaj kohe ne nuk kishim ndermend te hidhnim pyetje :A ka jete ne planetet e tjera.Nga kjo gje ne hulumtojem per kete ceshtje.Shkencetaret kane bere hipoteza te prezences se q...
|
Pranvera eshte njera nder stinet me te bukura.Lulja e pare eshte lule bore.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Kur zgjohem ne mengjes i shikoj zogjte dhe i ndigjoj cicerimat e tyre.Dallemdyshet thuajn"ERDH PRANVERA".Bariu laron arat dhe mb...
|
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qenie pa vlere" dhe e "paaft...
|
Kur permendim perrallat te gjitheve na shfaqen imazhet e femijerise,ne ato netet e rralla kur degjonim keto histori te treguara nga prinderit tone ne menyre qe te na argetonin neve.Ne u rritem ne kete monotoni ose rutine qe nuk donim qe te na mungonte asn...
|
Subjekti i vepres eshte lufta midis shqiptareve dhe osmaneve ne shek.XV,ose per te qene me specifik,rrethimi i pare i Krujes.Ne liber kane nje vend te vecante edhe ceshtjet qe ngrihen prej fushates per pushtimin e Ballkanit nga ana politike dhe demografik...
|
Dita e 7 marsit eshte dita e mesuseit/mesueses;dita e prinderve tane te dyte.Eshte nje dite e vecante per ta dhe per ne.Perkushtimi i tyre per ne eshte ne kendveshtrim por sot cdo gje eshte ndryshe;puna e tyre shperblehet me urime nga vete ne nxenesit,dhe...
|
Ka raste qe nje njeri do te donte te kthehej ne nje vajtim te gjate te paarritshem. Te hype ne kulmin e malit me te larte, atje ku ajri te godet, atje ku gjendesh me afer zotit, dhe ajo qe do te doje te beje ishte vetem te bertisje. Te jesh nje vajt...
|
Përse e dua atdhenë?E dua atë sepse aty kam bërë hapat e parë,më kanë hyrë në mendje mendimet dhe idetë e para,ku kam zënë miqtë e parë.Nuk dua të largohem kurrë nga Shqipëria ime e dashur,aty ku kam lindur dhe do të jetoj.Në vende të...
|