Data e postimit: 2018-12-16 18:33:29
Lexime: 14658
Une jam qytetar evropian
Autori: KLEA Kd
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Qytetari evropian
Shkolla: 17 Shkurti
Klasa: 8B
Qyteti: Albania
E-mail: Email eshte i fshehur!


Qytetari evropian eshte banor I Evropes dhe ka identitetin e tij kombetar. Qytetari evropian ka disa tipare dhe vlera qe jane karakteristike, si: toleranca, bujaria, barazia, respektimi I ligjit, paqja etj. Une jam nje qytetare evropiane, edhe pse akoma e re, une kam disa vlera kryesore qe me bejne te tille. Edhe pse respektimi I ligjit eshte nje fjale e madhe une perpiqem ta zbatoj ate dhe dita~dites cilesite e mia permiresohen. Une quhem nje qytetare evropiane sepse, bashkeveprimi me njerzit qe me rrethojne eshte pozitiv. Rruga per te bere vendin tone me nje "identitet" nis nga secili nga ne dhe une e di se, edhe vetem une mund te bej ndryshim e, te kem titullin "Qytetare evropiane".

Vepra te ngjashme
Autori: Xhenisa Vargu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Deshmoret e atdheut, frymezues te endrres per liri.
Perseri erdhi 5 Maji . A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,eshte dita e Qemal Stafes kur ra deshmor. Me siguri do te thuash cfare me duhet historia e nje te vdekuri🤦‍♀️. Por nuk duhet te harrojme qe sot ne j...
Autori: romina elezi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Formimi i dashurise ne bazen e arsyes
Dashuria,ndjenja me e bukur dhe me mbreslenese qe mundte shijoje njeriu .Eshte kjo ndjesi e cila e ben njeriun te jetoje ne qiellin e 8-te duke perjetuar lumturine e te pasurit per krah personin ideal per ty duke e dashur ate pa intriga ,pa mashtrime por ...
Autori: Rosilda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia ime
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vellezer me te medhenj te cilet me gjenden prane gjithmone kur kam nevoj per ta. Vitet e para te jetes sime i kam kaluar ne qytetin e bukur te Durresit, ne das...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: Mbesha Nazaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: e ardhmja
Te gjithe jemi te perfshire ne detin e paane te jetes.Kur jemi femije shpresa jone per te pasur e arritur gjithcka duam , i ngjan nje trageti gjigand , por dalngadale ai fillon te lekundet e te shperbeht nga stuhite e jetes . Ka raste kur e gjen veten mbi...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: carmatosja,lufta,paqja
Konfliktet me te medha gjithnje kane nisur nga vete njeriu.Cdo lufte,cdo beteje.Njeriu eshte aq egoist saqe per te fituar pushtet,gjen cdo menyre,cdo mjet.Nje prej ketyre mjeteve jane armet,qe fatkeqesisht edhe ne ditet e sotme perdoren nga shume shtete n...
Autori: ismail · Lloji: Ese argumentuese · Tema: keshtjella
Subjekti i vepres eshte lufta midis shqiptareve dhe osmaneve ne shek.XV,ose per te qene me specifik,rrethimi i pare i Krujes.Ne liber kane nje vend te vecante edhe ceshtjet qe ngrihen prej fushates per pushtimin e Ballkanit nga ana politike dhe demografik...
Autori: Xhesika M. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Suksesi -succès
La réussite dans les yeux de tout le monde prendre différentes formes , différentes nuances . Chacun vient avec une perception qui représente une partie de sa personnalité . Une définition stricte d'un homme qui a réussi serait : Celui qui a rempli...
Autori: Kristi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta ime
Kam falur gabime gati te pafalshme, kam provuar te zevendesoj persona te pazevendesueshem dhe harruar persona te paharrueshem. Kam reaguar per impuls, jam zhgenjyer nga persona qe nuk e prisja, por edhe une kam zhgenjyer. .. Kam qeshur kur nuk ka qene e n...
Autori: Kledisa Kryeziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Interneti
Adoleshentet sot nuk jetojne dot po internetin dhe shpenzojne shume kohe me te .Po a eshte nje gje e mire kjo ? Interneti eshte i dobishem ..ne aty mund qe te marrim informacione ,na ndihmon ne shkolle ,per projekte, etj. Ne anen tjeter kemi anet ne...
Autori: ardita kurtaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jetime
Si te jetoj pa zerin e nenes.. si mund te shikoj fotografin e babit tim kur nuk e kam pran.. ahhh.... sa lot kam derdhur gjer me sot kaluan vite qe sju kam qe sju sho qe nuk e ndjej aromen e juajj o prind... sdi si po i kaloj knaq net pa ju dhe si me zen ...
Autori: E.C · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lidhja ndermjet dashurise dhe librit
Shprehja „Ashtu si dashuria, edhe libri nuk vdes kurrë“, edhe pse disi e vështirë në dukje për vetë faktin se në kontaktin e parë nuk mund të gjesh një lidhje konkrete ndërmjet dashurisë si koncept dhe librit të parë sipas k...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: liria
liria eshte mirqenja e gjithsecilit. ajo eshte gjeja me e vyer dhe me e shtrenjte per te gjithe njerezit. liri do te thote te mendosh,te besosh, te flasesh, te veprosh me vullnetin tend te lire. liria nuk eshte e lindur ne e fitojme ate gjat jetes. kur ...
Autori: Reila Shkupi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te shkruarit
C'do te thote te shkruash ? Te shkruash do te thote te shprehesh mendimet e tua,ate qe ndjen ,ate qe ke perjetuar ,te shpalosesh imagjinaten tende ,te shkruash per tipe e karaktere qe ke hasur ne jete ,te shtjellosh natyren me dashurine e nje te apasion...




Komentet e fundit!

Emri: marsida Kolaveri
Email: kolaverik@gmail.com
Komenti: Bëni diçka ky ishte komenti im



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com