Data e postimit: 2012-12-31 02:02:22
Lexime: 16264
shoku im
Foto
Autori: anjezzaa balidemaj
Lloji: Tregim
Tema: shoku
Shkolla: xhafer nikocevic
Klasa: 4
Qyteti: martinaj
E-mail: Email eshte i fshehur!


ne mengjes u zgjova dhe u vesha per te shkuar ne shkolle kur shkova mberrita ne shkolle me autobus hyra ne klase dhe u u la ne nje banke dhe ne e kishim nje shok shume te mire ai me tregoi se neser do te shkoje ne australi dhe une u merzita shume dhe ai me dhuroi 1 kimik tha maje kujtim prej memeje anjezaune thash po po dhe ne kryem memsimin dhe deshem qe te shkojme ne shtepi ne pa u nisur shuam te ai dhe e perqafuam shume ai i shte shoku im me i ngushte e me i mire Blend Lecaj PRA AI ISHTE SHOKU IM I DASHUR PO TE PERSHENDES NGA MARTINAJT BLENDI NGA SHOQJA JOTE E DASHUR Anjeza Balidemaj.Dhe urime viti i ri 2013.

Vepra te ngjashme
Autori: Elda J.P. · Lloji: Tregim · Tema: ...
12/07/2012 Cfare marrezie…. Era, si e arratisur nga spitali psikiatrik. Shiu i pire tape, s’di nga vete... Perplasen, zihen... vriten mes vet –e bejne Pogradecin si Haiti... Rete e poshtra bejne tifozllek... Dyer, dritare: perplasen menjehere mby...
Autori: kristina perri · Lloji: Tregim · Tema: Gjaku i arbrit sshuhet kurre
nje vajz qe quhet rina i ka ardhur koha te martohet por nenes se vet i vjen shum keq sepse vjehrra e rine eshte shume ziliqare dhe shume e keqe burri i rines e do rinen po nena e tij vjehrra e rines i thot ta vrasin ne ate moment kur ky mer shpaten vllaji...
Autori: Erblina · Lloji: Tregim · Tema: ne qytet
isha e vetme ne shtepi mami me tha se do te vije vajza e gjagjaut dhe aq shume qe u gezova fluturoja nga gezimi mami shkoi ne pune.Une shtepi e gezuar qe do vinte Albiona!Trokiti dera tak-tak dhe e frikesuar hapa deren dhe e pash Albionen tek dera dhe aq ...
Autori: GIZEM SAID · Lloji: Tregim · Tema: ATE QE E KE TASH MOS E HUMB ME TEJ
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes .AI iu ul pran, mori koken ne pleqi dhe i tha: -E di sa shume gezohem kur vjen ti,bir? -Sa -Sa ketu e ne detdhe,madje pak pertej. -Po uneGjyshe ,sa ki...
Autori: Bilal XHaferi · Lloji: Tregim · Tema: ne kete veper behet tem per luftrat
- Romani ose kjo veper per teme kryesore ka kohen ilire , kur Iliria luftonte kunder pushtuesve romake . Me sakte , behet fjale per kryengritjen e madhe Ilire te viteve 6-9 te shekullit te pare te eres se re kunder romakeve . - Kete kryengritje e udhehoq...
Autori: Lukë Rrahmani · Lloji: Tregim · Tema: Lushi hyn ne rrezik sepse then dritaren me top
Nje dite Lushi kishte dale te luante me shoqen e tij Margareten.Ata luanin me top ne kopshtin e zoterise Mark.Pa pritmas topi ra dhe theu dritaren e shtepise se zotit Mark . Zoti Mark ishte nje zoteri i mire por ai ishte i vetmuar dhe te gjithe femijet ...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Tregim · Tema: Si kam emrin .
Në qytetin Prishtinë fëmijët e fshatit luanin lojën '' Si kam emrin '' . Loja luhej me guralec . Secili merrte nga 3 guralec të vegjël . Ishte si të luash koka-fshehtas . Kur gjeje njërin hidhje guralecët dhe nëse ai që numëronte dhoshte...
Autori: Ameli.hajdini@gmail.com · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz 9 vejcare
Historia e nje vajze 9 vjecare Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje. Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndo...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Tregim · Tema: Zogu dhe Kulla
Ky tregim flet për një zog i cili jeton ne një kulle te larte dhe një djalë qe dëshiron te ja merre zogut këngën. Zogu këndonte aq bukure sa që bënte qe trëndafilat te lulëzojnë me fletët e tyre te blerta. Djali i cili jetonte ne një dhome...
Autori: sherin · Lloji: Tregim · Tema: ato ndeshen me shume rreziqe
Na ishte nje here e nje kohe nje djale qe e quanin Hans.Hansi nje dite kishte marre nje vendim qe do te largohej na qyteti i tij me shoket e tij.Ato ndretuan nje varke qe mund te qendronte mbi det nje jave.Hipen te gjithe.Hansi ishte kapiteni.Nje nga shok...
Autori: Na da · Lloji: Tregim · Tema: te dua
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe teo te cilet e donin shume njeri tjetrin.kane kaluar shume mire me njeri tjetrin dhe kane rene ne dashuri qe nga hera e pare qe jan takuar me njeri tjetrin....
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Tregim · Tema: fshat
fshati im esht shum i bukur dhe ka fusha pyje male ky esht fshati im ne luajm vrapojm por ka edhe kafsh te cilat te gjith njerzit i duan ato jan lopa kali qeni macja e ka shum eshum te tjera ne tegjish e dum fshatin ton sepse ka lule pem dhe shum e...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje aty kishte nga kater femije. Te ardhur aty nga stacioni termal i Raleportit, e para nga shtepite banohej nga Tuvaket qe kishin kater femije e po aq kishin ed...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: jeta ka sekretet e saja
deshironi te dini gje per jeten?epo jeta te dashur femije ka disa sekrete.deshironi te dini sekretin e muzikes qe eshte muzikaliteti?dhe ta dini se cdo njeri ka me afer vdekjen sepse jeta eshte shume e shkurter.cdo njeri ka bere gabime dhe sakrivica meshi...




Komentet e fundit!

Emri: 1234
Email: 1234@ymail.com
Komenti: me pelqen por eshte pak e shkurter sikur ta beje edhe pak me te gjate mire do ishte gjithsesi mire

Emri: 1234
Email: 1234@ymail.com
Komenti: me pelqen por eshte pak e shkurter sikur ta beje edhe pak me te gjate mire do ishte gjithsesi mire

Emri: erona
Email: era_nesa@hotmail.com
Komenti: kjo i perket moshes tende ANJEZA Edhe ndoshta nuk eshte shume

Emri: leon
Email: leon_jashari@hotmail.com
Komenti: hahahaha

Emri: JONA
Email: jona-mali@hotmail.com
Komenti: PALIDHJEEEEE sish edhe qaq met Lon përshtypje (Nejse spe sgas sem se pelqeej ) :$ !!!!

Emri: adonis
Email: adonis@hotmail.com
Komenti: Mos Posotoni Kesi, Tregime Palidhje

Emri: moza
Email: moza@hotmail.com
Komenti: shum bukur enjezzaa po ta kan inat bravo

Emri: lola
Email: lola@hotmail.com
Komenti: ej qenke lodh shume ,a nuk munde ta besh me te gjate

Emri: anonim
Email: d.passion@yahoo.com
Komenti: le nam goce

Emri: anjezzaa
Email: anjezzaa@hotmail.com
Komenti: jo mami nuk me ka ndimuar


Emri: kritika
Email: kritizer@hotmail.com
Komenti: O me fal se te paskam ngrene nje rresht, ha ha ha. Dhe tjeter qe me bie ne sy mua eshte se po te shikosh komentet e tua jane te shkruara ne dialekt dhe mendoj se i ke shkruar ti, kurse i ashtuquajturi tregim nuk eshte ne dialekt!!!!???????? Mos te ka ndihmuar mami per te shkruar "tregimin"?

Emri: anjezzaa
Email: anjezzaa@hotmail.com
Komenti: edhe me fal nuk jane 7 rreshta po 8 rreshta mos te ardht merzi di mas pari spo dishe me njeh numratt

Emri: anjezzaa
Email: anjezzaa@hotmail.com
Komenti: hej kshyi ti te tuat more vajz si i ban ti nasht aske ba hic e me flet ketu llapa llapa

Emri: kritika
Email: kritizer@hotmail.com
Komenti: Po c'tregim thua! Nuk behet tregimi me 7 rreshta. As pike e as presje. Pfff. I rekomandoj administratorit te kesaj faqe qe shkrime te tilla me mire ti fshije. Ti moj vajze rritu njehere dhe pastaj posto ketu. Ne kete nivel qe je, te rekomandoj qe me mire ti mbash per vete keto "shkrime".



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com