Data e postimit: 2013-03-22 12:41:54
Lexime: 7931
DASHURIA E MADHE SA KETU E NE DET
Lloji: Tregim
Tema: ATE QE E KE TASH MOS E HUMB ME TEJ
Autori: GIZEM SAID
Shkolla: ISMAIL QEMALI
Klasa: E PESTA PES
Qyteti: SHKUP-MAQEDONI
E-mail: gizem_said@hotmail.com


Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes .AI iu ul pran, mori koken ne pleqi dhe i tha:
-E di sa shume gezohem kur vjen ti,bir?
-Sa
-Sa ketu e ne detdhe,madje pak pertej.
-Po uneGjyshe ,sa kishe thebe se te dua ?
-Kete mas e di vetem zemra jota,-tha Gjyshja.
-Sa ketu e ne qiell!
-Ndosha ti me do aq sa thua ,por kot!-tha Gjyshja me nje pikllim te shpifur
-Pse kot,o Gjyshe!
-Sepse do te ritesh, do te dashurohesh pas ndonje vajze dhe Gjyshen do ta harossh fare!
-Jo ,un do ta mar vetem nusen qe do te ma zgjedhesh ti.
-Po mahnitem Lali,-qeshi Gjyshja,-ti duhet te maresh ate qe do vet dhe un dot jem e lumtur edhe ne qillofsha ne varr

Vepra te ngjashme
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese argumentuese
Me shum dit po te kerkoj NGA TI kosov frym emertoj tani shpreh fjalet e gjyshes shko moj bi shko por telutem atdheun mos e harro embel gjyshja ime luften ma tregoj permendi luftaret qe kurr si harroj qart e qart mendoHET GJYSHJA ende fil...
Autori: Aril Tola · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjyshja
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua dhe per te gjithe .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkter...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjyshja ime
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkterizon nje nene qe k...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria per gjyshen
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkterizon nje nene qe k...
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "PERRALLAT JANE PASQYRA E JETES TONE"
Kur isha e vogel me pelqenin perrallat qe me tregonte gjyshja kur me vinte ne gjume. Ajo ish nje grua e thjeshte pa shume arsim por perrallat i tregonte bukur me ze te ulet sikur donte te me krijonte kushtet qe te me zinte gjumi, por ne fakt rralle ndodht...
Autori: Kjara Hoxha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Gjyshja ime
O moj gjyshja ime sa e mire qe je une te dua shume dhe pse zihemi ndonjehere Te dyja bashke kenge kendojme histori te bukura ti me tregon Edhe pse sy...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: gjyshja ime edashur
gjyshja ime ska gje qe se arnon, ska pune qe se fillon, ska dhembje qe se sheron, ska femije qe se pajton, ska teshe qe se pastron, ajo zgjedh secilen nyje, ne cdo lemsh gjen nga nje fije, shume libra ajo i ka ne krye, ne zemer e ka drejtesine,...
Autori: Madita Syla · Lloji: Poezi dashurie · Tema: gjyshja ime
Gjyshja ime Kam një gjyshe mrekulli. Sa më jep shumë dashuri! Përralla shumë ajo më tregon. Zemrën shumë sa ma gëzon. Më përkëdhel me butësi. Gjyshja ime është flori...
Autori: doresa syla · Lloji: Poezi dashurie · Tema: gjyshja ime
gjyshja ime Kam nje gjyshe mrekulli Sa me jep shume dashuri! Perralla shume ajo me tregon. Zemren shume sa ma gezon. Me perkeledh me butesi. Gjyshja ime eshte flori.
Autori: Aleksida · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Familja
Gjyshe je me e mira ne bote.Me ben plote dhurata.Por dhuratat e tua nuk vlejne me shum se ty.Ti je me e cmuar se floriri me e cmuar se argjendi Me e cmuar se cdo gje Sepse ti je gjyshja ime.
Autori: esmeralda toshi · Lloji: Poezi personale · Tema: flet per dashurine e gjyshes
Ishte sec na ishte ne nje kohe... Keshtu i niste perrallat gjyshja ime Dhe un me endje zhytesha ne to, E rendja bashke me ty neper rrefime Ti me tregoje e embla gjyshja ime, Plot historira trimash atdhetar Me magjepsje me kenge e shkrime, Pastaj p...
Autori: Tea Sinani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjyshja ime
Gjyshja ime Syte e saj shigjet,duart e saj te arta seq me kan ngjare me kan ngjare pranvere dhe lulen e rrall, Lulja e pare ne pranvere ate me kujton buzqeshjen e saj te embel askush se mohon.Dielli i pare ne vere perseri ma kujton por...
Autori: arbnora arta · Lloji: Analize letrare · Tema: vajza e vogel
ishte nje her e nje koh nje vajz e vogel ajo kishte vetem gjyshen e saj prinerit i kishte gjithmon te zen me pun ajo nje dit duke luajtur ne oborrin e shkolles e theu kemben dhe drejtori i shkolles i lajmroi te afermit e saj kur erdhi gjyshja e saj kur e ...
Autori: salinda hyseni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjyshja
JA kujdesur per mua SA isha femij, UN do te kujdesem ...




Komentet e fundit!

Emri: sejhan shaban
Email: sejhan_sh@hotmail.com
Komenti: komentet si pelqeva por teksti eshte i shkelqyer

Emri: leti
Email: leti-dimi@live.com
Komenti: mjaft keq qe edhe ne keto faqe edukative perdorni keso komentesh

Emri: lavdim
Email: lavdimi_2001@hotmail.com
Komenti: mut e paske ba

Emri: lavdim
Email: lavdimi_2001@hotmail.com
Komenti: a ja e paske dhi



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com