Data e postimit: 2018-06-18 06:40:33
Lexime: 27632 |
Pasuria me e madhe per njeriun eshte libri,ku permes tij ne perfitojme diturine e cila ne te ardhmen na e ndriqon jeten.Libri per mua do te mbetet shoku me i mire.Me kete kuptohet nje krenari qe gjithehere do ta kemi.Nje shtepi pa libra eshte si nje lume ...
|
Fjala atdhe fjale kaq e mire e shenjte e paharrueshme.Ketu u lind memedheu ne atdhe beme gjithqka u lindem u rritem vetem e vetem per herote tone.SKENDERBE,ISMAIL,ketu na bete vendin te shenjte te cmueshem.Atdheu im vend qe s'shitet kurre s'vendesohet.ATD...
|
My name is Dario Qepa and im the strongest man alive for the ordinary people i am a pupil.My friend at Lagjia 28 nentori helps me fighting crimes and stupid like me.i am the only one who can save the city and i like Sufllaqe
Sot eshte ditelindja ime me ...
|
Qerim Pllana
foto
Koment ekskluziv: Ese kushtuar: Ditës së Flamurit të rënëve për unitet bashkim pavarësi dhe demokraci
Prishtinë, (Qerim Pllana ) 23 Nëntor 2012 11:03
Njëqind-vjet pavarësi, shumë pak frymëmarrje, pak ose aspak demokraci...
|
Autori:
anjezzaa balidemaj
·
Lloji:
Hartim
·
Tema:
mesueses time te dashur dhe mesueses time te pare
Eshte ajo qe me dha dieni,
eshte ajo qe me dha lumturi,
alfabetin ajo ma mesoi,
se si te shkruaj ajo me tregoi.
Ishte viti 2009,
kur une e pash per here te pare,
dashuria ndaj saj eshte aq e madhe,
saqe nuk mund ta shpreh veteme me fjale.
Cdo ...
|
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
|
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume....
|
Varferia
Varferia , na vjen prej vitesh e shekujsh si plage e
pasherueshme,hera-heres si motiv i jetes , apo si sinonim
i pasurise.Por vjen edhe si uragan,si varferi barbare, e eger,
e pashprese qe pe...
|
Si ndihesh nese do te kishe nje objekt sado te vogel te cilen te eshte trasheguar ty?Te kane thene qe ky objekt qe ka afro 200 vite qe nga viti qe eshte ndertuar .Si do te kujdeseshe per te ?Mbase do ta vleresoje ,per faktin qe ndihesh e priveligjuar qe ...
|
Duhet te jete mesnate,e preferuara ime...
Ndjej te ftohte ,ndjesia qe me renqeth ,e preferuara ime perseri,
tak tak,,trokas ne imagjinaten time ...
mikriptja e saj me magjeps, dy porta te medha si ato te perrallave hapen , te dy syte mbyllen...
po i...
|
Gjuha jone gjuhe bilbilash
Gjuha jone eshte e bukur,eshte bujare,e lashte sa vet jeta dhe e shtrenjte sa drita. Gjuha shqipe eshte si pranvera, me lule plot ngjyra, me rreze dielli, me cicerima zogjesh dhe me kenege te gezuara te fe...
|
-Secili profesion ka bukurite e saj të veta, pasiguri, dinamika, etj, por gjëja më e rëndësishme është që të jetë me dashuri ajo qe ne bëjmë. Unë nga vitet e mia të hershme e dija se kam kërkuar për të studiuar ekonomi, por sigurt do t...
|
Autori:
menal shabani sejhan shabani
·
Lloji:
Hartim
·
Tema:
ti respektojme dhe ti duam prinderit !!!!!!!!
Prinderit janë dashuria , pasuria , buzeqeshja ,kenaqesia jonë e parë .
Sa sakrificat na i kanë bërë.Sa të mirat na i kanë bërë.Sa shpirtin e pasur na i kanë bërë.Ato nuk kanë pasur njeri tjetër përvec neve,fëmijëve.Lulëzuam ne nga gë...
|
Me 21 mars fillon nje stine tejet e bukur dhe e hareshme me emrin pranvera.Ne ket stine lulet fillojn te qelin,bari i thare tashme fillon ta marr ate ngjyren e blert,pemet fillojn te mbushen prap me ato gjethet e blerta,qielli edhe pse me pak shi fillon p...
|