Data e postimit: 2013-04-23 23:24:44
Lexime: 41242
pranvera ne vendin tim
Lloji: Hartim
Tema: per pranveren
Autori: ramize neziri
Shkolla: selman riza
Klasa: 8/2
Qyteti: fushe kosova
E-mail: biza.98@live.com


u zgjova nje dite ne mengjes.u afrova tek dritarja dhe pashe,nje dite te mrekullueshme.e kuptova se ajo dite ishte dita e pranveres.ku e gjith natyra lulezon.ku lulet e vyshkura do gjallerohen prap,ku bari i thate do gjelberoj prap.ku zogjet do cicerojn me nje ze te bukur qe te ben te shkosh mbas tyre.ku qielli do shkelqej.po ashtu femijet do te jen me te lumtur,sepse do dalin te luajn lojra te ndryshme.dhe po ashtu do te ndjesh aromen e luleve.lumenjt do rrjedhin me bukurin e tyre. do te kete akullore te shijshme,per ti ngrene.do te vij prap lumturia jon.

Vepra te ngjashme
Autori: fikrijeibishi · Lloji: Hartim · Tema: pranvera ne qytetin tim
dita e pranveres eshte dite ku lulezon natyra,zogjet shtegtar kthehen ne vendet tona.ne ato dit pranvere koha fillon te ngrohet po ashtu edhe cicerimat e zogjve na e zbukurojne te tere qytetin ,pastaj fillojne qe te qelin lulet ajo bukuri e ajo ere na e z...
Autori: Urta Guda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Ishte data 21 mars .Zogjet kendonin me bukur se ditet e tjera ,lulet lulezonin dhe femijet luanin te gezuar . Me kete date ne e kuptojme ardhjen e praneveres , ndryshimin e dy stineve nga dimri ne pranvere . Ne pranvere zogjet kthehen nga shtegetimi i tyr...
Autori: A.B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e pranveres
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare rrezet e diellit kishin filluar te ndriqonin..Gezimin qe po e ndjeja ishte i papershkrueshem...Dita e dites diqka po e ndriqonte natyren ate po e bente me t...
Autori: leona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak sa su rrezova rruges duke vrapuar,kisha fat qe mberrita pothuajse 1 minute para se te fillonte mesimi.Me vone me veshtiresi pergatita mesimin per lenden tj...
Autori: ALBENITA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
Te zgjohesh me cicerimen e bukur te zogjve eshte nje ndjenj e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duke i lemuar gjethet e pemve , si ne gjdo pranver lulet leshojn aromen e tyre te mrekullueshme, lulzojn pemet vin zogjet nga viset e larta deh fluturo...
Autori: isuf avdylaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
Te zgjohesh me cicerimat e zogjve është nje ndjejn e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duki i lemuar gjethet e pemve,dhe lulet leshonin aromen e tyre te mrekullueshme,zogjet vin nga viset e larta per te fluturuar nr qjellin e kalter plot hare naty...
Autori: Dea Palloshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera - stine e bukur
Ashtu sic cdo stine qe ka bukurine e saj, dhe rendesine e saj edhe pranvera ka nje bukuri stinore. Ne pranvere cdo gje ndryshon, edhe njerezit jane me te lumtur, po edhe natyra eshte me e gjalle. Dita dites natyra gjelberon edhe me teper, dhe celin lule t...
Autori: lola hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te hapur bocet e tyre cicerimat e zogjeve degjoheshin vazdimisht . Pas mengjesit ne nje lendine ku ka plot gjelberim, plot lule shume ngjyreshe,ajer te pas...
Autori: RINESA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe per mua dhe te tjeret.Ne keto pushime nuk ka qene argetimi ne krye te gjithqkaje por kane qene kujdesi dhe frika nga nje armik i papritur per te gjithe njerezimin.Nga frika kujdesi qe kishim nga ky virus vdekjepr...
Autori: Olta Zeqiri · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Pranvera
Iku dimri i hidheruar, Erdh pranvera e lulezuar, Erdhen zogjet shtegtare, Me kengen e tyre te arte. Lulet e pranveres Natyren lulezojne, Me bukurin e saj, QieLLin e pushtojne. Heret ne mengjes Trokiti dhe u hap dera Gezohhuni,gezohuni... ...
Autori: Leonita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 28 Nentori
Kjo dite e bekuar dhe e shenuar per te gjith ne Shqiptaret.Kjo dite eshte dhe mbetet simbol i bashkimit dhe formimit te nje shteti Shqiptar edhe pse te coptuar por prap se prap nje shtet i krijuar ku do te mund te jetojne shqiptaret te lire por jo te bash...
Autori: eneida · Lloji: Hartim · Tema: pranvera ne kopshtin tim
stina e pranveres fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershr.ne pranvere qelin lulet,pemet lulezojne, natyra gjelberon.gjate stines se pranveres ditet fillojne te zgjaten dhe netet te shkurtohen.zogjet shtegetare vijn nga viset e ngrohta dhe ndertojne fole...
Autori: Aida Duraku · Lloji: Ese informuese · Tema: 7 Marsi
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te bukura nuk mundem te gje , sepse me nje fjale nuk mund te te perhskruaj . Une nuk di si te pershkruaj nje njeri kaq te mrekullueshem sa ti mesuesja ime . Dhe m...
Autori: Ardita · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje dite e nje date e mahnitshme , magjepsese , dhe e bukur. Pranvera fillon me 21 Mars e me te fillojne te qelin lulet,lulet shumengjyreshe , te vijne zogjt , e gjithe natyra te buzeqesh e te jep nje kenaqesi te nxehte.Kur behet fjale per ...




Komentet e fundit!

Emri: roses
Email: kuqekuqe@hotmail.com
Komenti:

Emri: sdelins
Email: barbie_ketlin@hotmail.com
Komenti: grabitja kushegjen temirin

Emri: elsa
Email: elsa@live.com
Komenti: shum e bukur te lumte

Emri: bimi
Email: bimi.toni-doni@live.com
Komenti: shum i mir po veq qajo akullorja e kish prish

Emri: Lauresa
Email: Lali.arioni_12@zbavitu.net
Komenti: Mua më pëlqeu kjo "Ese" por jo aq shumë,disa thon e mrekullueshme por për mua jo,disa thon shumë keq.Për mua është e mirë...Suksese

Emri: sara
Email: sara.sara@live.com
Komenti: E pelqej shume

Emri: sara
Email: sara.sara@live.com
Komenti: E pelqej shume

Emri: olsa
Email: olsa.7@hotmail.com
Komenti: mue me ka pelqyer shum dhe me ka lan pershtypje shum te madhe

Emri: tole
Email: tole.lili@hotmail.com
Komenti: /l//

Emri: ona
Email: ona@hotmail.com
Komenti: jeni te bmire


Emri: valentina
Email: valentin-gerdellaj@live.com
Komenti: /wi n

Emri: LINDITA
Email: linditaleshevic@hotmail.com
Komenti: Me pelqen shume

Emri: Anna
Email: anna.murtezi@live.de
Komenti: Kjo ese nuk ishte edhe aq fantazi ose qe paskan thon tjert e mrekullueshme,personi i cili shkruan nje ese gjithmon duhet ti ket parasysh tre elementet(Hyrja,Tema dhe Perfundimi)

Emri: belkiza
Email: belkiza-jakupi@live.de
Komenti: lulet fillojn te lulezojn ne gjdo cep te fshatit dhe po japin nje arom kaq te kendeshme dhe te veqant.

Emri: valmira
Email: valmira-sulejmani@live.com
Komenti: ne kete stin fillon behari ku drunjte mbushen me lule te bukura roze

Emri: majlinda
Email: majlinda-saliu@hotmail.com
Komenti: valla ndash me kallxu drejt mu sum pelqen hiq kjo stin e pranveres sepse un e dua me shum veren osht shum najs njeri spo di spo di qysh mu shpre a besoni njerz je je po me nervozoni shummmmmmmmmmmmmmm njerz

Emri: arben
Email: arben-jakupi@hotmail.com
Komenti: pranvera nje stine e cila te ben te ndjehesh mir te ben te mendosh per fantazit dhe idet qe i ke,per kete stin aq te bukur dhe aq mahnitese.

Emri: agnesa
Email: agnesa_gesa@live.com
Komenti:

Emri: shukrije gashi
Email: sabrina.dana@live.com
Komenti:

Emri: luki zana
Email: luki zana@live.com
Komenti: shum bukur


Emri: Esra
Email: esra_2004@live.com
Komenti: shum me pelqen kjo ese eshte e mrekullueshme a ben te shkruani nje ese "Pranvera ne qytetin tim"

Emri: Enesa
Email: enesa_aldin@live.com
Komenti: Shum e bukur a mundeni te shkruani nje ese "Pranvera ne fshatin tim"

Emri: mmajlo
Email: kilo.bosi@hotmai.com
Komenti:

Emri: xheneta
Email: gjeni_f@morina.com
Komenti: jhjngbfdv

Emri: fjolarba
Email: albaa_albinaa@hotmail.com
Komenti: mua me pelqeu shum shum

Emri: anesa
Email: anesa_fetahi@live.com
Komenti: pranvera eshte stine e bukur lulet lulezojne dielli zgjohet nga gjume thoete zgjohuni se eshte bere pranvere pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershore per pranveren kemi gjithcka per te thene por me kaq ne do e permbyllim kete teme

Emri: Lena
Email: lena.lena@hotmai.com
Komenti: joo edhe qaq shumm e mir

Emri: granit thaqi
Email: graniti.thaqi@live.de
Komenti: ne stinen e pranvers dita esht me gjatpor nata me shkurt.pranver fillon me 21mars dhe mbaron me 22 qershor.pranver esht me shi me ere dhe me diell etj.ne pranver njerzit vishen me rroba me te holla dhe me ngjyra me te hareshmene pranver qelin lulet lulzoj pemet na tyra gjelbron dhe nderron pamjen krejtesishtdallendyshet kthej flutuim tek ne nepranver bujqit levroj arat mbjellin

Emri: pranvera
Email: pranvera_kuliqi@live.com
Komenti: mir mir

Emri: Mubina
Email: mubina-s@live.com
Komenti: A mund te me gjeni nje Hartim "I bukur eshte fshati im ne Pranver"


Emri: edona
Email: edona-dauti@live.com
Komenti: shume e mire e emrekullueshme

Emri: Elmedina Osmani
Email: dinnabinni@live.com
Komenti: Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe eshte nje stine shume e gezuar per te gjithe ne.Ajo fillon prej 21 Mars dhe mbaron ne 22 Qershor.Ne pranvere dita zgjatet dhe nata shkurtohet.Kurse buqt larojn aren dhe mjellin .Ne te gjith vishemi me rroa me te holla me me ngjyra me te hareshme.

Emri: arbnora
Email: arbnoramurati@live.de
Komenti: shum emir te koka po pak fantafi



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com