Data e postimit: 2018-06-01 00:00:02
Lexime: 5767
Detyrë:Përshkruaje si e paramendon takimin me krijesa të ndonjë planeti të largët
Autori: Alma...Gashi 💙💪
Lloji: Ese argumentuese
Tema:
Shkolla: Emin Duraku
Klasa:
Qyteti: Prizren
E-mail: Email eshte i fshehur!


••••••Alieni Jashtëtokësor•••


Ai kishte sytë e mëdhenj të gjelbër,kishte një pamje të frikshmè.Ndoshta ai ishte i çuditshëm por ndoshta do të ishte mik i njeriut.Ai ndiehej i huaj në planetin Tokë.Ai ka frikë nga të panjohurit....Diçka ngjau!!!💣💣.Ai u bë mik me mua me një njeriqë ka frikë nga dikush tjetër që nuk ka asgjë në jetë.Ai u kthye në vendin e tij ky ishte një alien,i pazakonshëm.😂😊😇

Vepra te ngjashme
Autori: Flavia Biba · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha shqipe eshte i vetmi mjet i ndritcimit dhe i perparimit
Gjuha shqipe eshte i vetmi mjet i ndritcimit dhe i perparimit. Pedersoni ka thene kete thenie e cila ka lene nje mesash te bukur tek une. Gjate pushtimit te turqeve, sic te gjithe e dime rrezikohej te zhdukej gjuha jone shqipe.Shqiptaret luftuan shume qe ...
Autori: Elona Vrenezi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kur fati është në dorën tonë
Nëse shpesh ankohemi duke thënë se jemi të pafat gabohemi. Fati nuk është një rastësi që duhet të na ndodhë. Psikologët e kanë përcaktuar si skenarin që mund ta programojmë vetë, përmes veprimeve dhe përgjegjësive që duhen marrë në ...
Autori: Arbana Muli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ,shumnjgjyrshe ,rrezet,zogjte,liri lule ,
Kur u zgjova ne mengjesin e arte i cili shkelqente nga rrezet e arta dhe te ngrohta te diellit , ndjeja aromen e fresket te pranveres pashë disa zogj te lumtur dhe te lire ata cicronin ëmbel . Une po rrija ne dritare duke i degjuar deri sa erdhi motra i...
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoket shoqet
une shoket dhe shoqet e miiii i dua shume se nese une apo dikush ne e ofrojme njeri tjetrin prandaj ne duhet ta ofrojme njeri tjetrin ti ndimojme njeri tjetrit kjo dashuri quhet dashuri rreciproke
Autori: franko mema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: onjengini tatjana
tatjana ishte nje vajze shpirtbute e thjeshte dhe melankolike.kishte nje natyre te matur e te menduar.tatjana ishte e lidhur ngushte me popullin e saj dhe i donte te varferit.ishte heroina ruse dhe shume e kane konceptuar si kunderpeshe e onjenginit nders...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A ka jete ne planetet e tjera ?
Historia e kirjimit të Tokës daton rreth 4.5 miliard vjet më parë.Por gjate kesaj kohe ne nuk kishim ndermend te hidhnim pyetje :A ka jete ne planetet e tjera.Nga kjo gje ne hulumtojem per kete ceshtje.Shkencetaret kane bere hipoteza te prezences se q...
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Keto 70 vjet te cmuara i shijuam nder breza duke patur fatin qe te jemi te lire dhe te pavarur nga askush.Kombi yne ka pasur nje histori teper te gjate te qendisur bashke me flamurin e tij te shtrenjte.Shume pushtues te pameshirshem u perpoqen ta copetoni...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjidhni nje mekat, vendoseni ne njerin nga rrathet e ferrit dhe denimin vendosjani ju.
Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në jetë kur ishin të gjallë. Secili prej nesh, ka bërë një mëkat në jetën e tij, por gjithashtu për secilin prej nesh, një mëkat qëndron mbi të...
Autori: Jonada Kurti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Gabimet" pjese e Jetes !
Adoleshentet mendojne dhe veprojne ne menyre racionale.Jane teper te rrembyeshem ndonjehere bejne veprime te pakontrolluara qe i shkaktojne deme te medha.Adoleshenca eshte ajo moshe qe sduhet shfytezuar kot.Dikush atje tej,dukej si nje njeri i papune,me n...
Autori: Pau · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gabimet
Gabimet e mia, nje teme e cila te ben te flasesh pa kufij dhe me kedo.Sepse cdokush ka gsbimet e veta, te cilat i ka bere dhe vazhdon ti beje. Keto gabime fillojne qe femije, me sendet e thyera te shtepise ose rremujerat e vogla dhe me pas tek ato thelbe...
Autori: Erblin Jahiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: arkitekt
Unë po te isha arkitekt së pari do ti kisha ndërtuar disa shtëpi për të varfërit do ti kisha projektuar disa spitale për mirëqenien e shëndetit të njeriut,disa banesa personale per të moshuarit,do ti kisha ndërtuar shkolla për mësimin e fë...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Thone se eshte e veshtire t’i ndryshosh pershtypjet e para. A jeni dakort me kete pohim?
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. Mendimi i tij per pershtypjen e pare eshte fjale per fjale keshtu: “Ti ke vetem nje shans qe te lesh pershtypjen e pare! Oh, por gjithsesi, cili tha qe ke...
Autori: Leoo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Artikull-Edukimi moral dhe sfidat e kohes
Problemet e edukates dhe ceshtjet e procesit te edukimit ne shoqerine tone jane bere me te paqarta dhe me te veshtira se kurre me pare .Kjo eshte nje situate qe shfaqet ne shoqerine tone ,por eshte nje nga fenomenet shoqeruese globale te lidhura me n...
Autori: geri boraj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: qaj apo qesh me Don Kishotin
ESE: QAJ APO QESH ME DON KISHOTIN Nuk kemi as një dyshim se kalorësit historikë janë ndër personazhet më të çuditshëm që kanë populluar një pjesë të madhe të ngjarjeve, temave, subjekteve, lëndëve e historive. Nje I tille ishte edhe don...




Komentet e fundit!

Emri: SUCK IT SUCKEEEEER
Email: daslgrdsjpdvj@gmail.com
Komenti: SA KOOOOOOOOOOOOOOOOOT



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com