Data e postimit: 2018-04-10 15:36:08
Lexime: 3840
dashuria
Autori: Ani bukuroshi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Naze
Shkolla: Ajet Xhindole
Klasa: VII
Qyteti: Berat
E-mail: Email eshte i fshehur!


O MOJ NAZE . Nazja ime zemren ma ke bere me dhimbje .Une te dua dhe ti me do atehere pse sme kerkon.Je e embel je si mjalti dhe pse je pak lozonjare une do te te dua gjithmone.As ne kete shkrim s mund ta shpreh dashurine per ty .Te lutem me fal nese te kam lenduar por ti per mua je bota!!!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Danjela Muja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Familja
Familja Shtepia eshte kudo nese ti je i rrethuar me njerezit qe do,pavarsisht se sa e veshtire mund te behet. Nje qarkullim i gjate dhe paralelisht i shperblyer eshte ai i prinderimit qe dominon,stepjen,skamjen dhe venitjen,duke ofruar mundesine per t...
Autori: Rea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Atdheu
te gjithe shqiptaret rralle e shprehin dashurine per vendin e tyre si edhe krenarine qe ndien per te.Shprehja jam krenar qe jam shqipetar shpreh ndjenjen e autonomise per vendin tone .Une dua qe ne te ardhmen vendi yne te zhvillohet si edhe ne gjithashtu....
Autori: ela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta
eshte e veshtire te ajpim nje perkufizim te sakte per jeten. per mua ,jeta eshte enje udhetim drejt vdekjes. ne lindim,jetojme dhe ne fund shuhemi e me pas harrohemi. ne kthehemi ne nje kujtimit te harruar, te humbur diku ne skajet me te thella te mendjes...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta dhe sfidat e saj
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edhe nje rrugetim i pa shmangshem i njeriut qe nga momenti kur ai vje ne jet,pavarsisht sa gjat tij mund te ket periudha ose momente te bukura ose te trishtu...
Autori: Ersi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perdorimi celularit ne shkollen fillore
Perdorimi i telefonave celular vazhdon te zgjerohet cdo dite e me shume duke u perdorur qe nga femijet e vegjel e deri te te moshuarit. Cdo gje ka kohen e vet, dhe nje veprim i tille mund te jete i demshem per femijet. Une personalisht jam e mendimit qe ...
Autori: Ina.Cr7 · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Nje proverb thote: "Shtepia pa libra,eshte si dhoma pa dritare". Asgje tjeter nuk mund ta shprehte me bukur rendesine e librit. Libri esht nje jete tjeter , nje udhetim i mrekullueshem qe te con ne bote te ndryshme , te panjohura , te njeh me shume gjera ...
Autori: Lavi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telfoni
Vitet e fundit kane ndodhur zhvillime te Medha ne teknologji.Zhvillimi me I madh eshte telefoni.Qe perdoret nga te gjitha moshat por vecanterisht nga femijet.Per mendimin Tim femijet nuk duhet te jene aq te apasionuar pas tij sepse ka pasoja negative.Tele...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, toleranca
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të edukatës, rregulla të cilat përforcohen e vihen në zbatim në rrugën e jetës. Të jesh tolerant do të thotë të jesh njeri i ditur mbi bazat e së ci...
Autori: Marsela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha Jone
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjere,gjuha e cila tregon c'ka Ne jemi. Kaluan vite,shekuj ama,gjuha jone mbijetoi...! Te shumte ishin ata qe deshen ta shkelnin, te shkeputnin nga gjiri i sh...
Autori: Gezim Ismaili · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nga e kane burimin dalimet gjinore nga natyra apo nga shoqeria
Burimi i kesaj qe thash eshte shoqeria eshte per te gjith per ta pare ate duhet te jesh i madh dhe bujar koka j i shqur edhe i mir i paster nga shoqeria qe te dukesh i mir parq ture ose te mburresh para shoqerise se mir ose keqe qe ke kjo teme me pelqen ...
Autori: leona agen · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flitet per dimrin
Ishte mengjes.Dola ne dritare dhe pash qe po biente bore. Nuk u besova syve te mi.Hapa dritaren,nxora doren jasht dhe ndjeva qe po me binin floket e debores ne dore .Dola jashte ,ishte nje acar . Mbi deget e pemeve zogjte po ciceronin,nuk kishin ushqim . ...
Autori: emanuela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: a mendon kompjuteri
shpesh here pyesim veten se deri ku mund te arrije 'zgjuarsia' e nje kompjuteri .kompjuterin ne e perkufizojme si nje makine llogaritese e pakrahasueshme me asgje tjeter .aftesia per te ruajtur dhe per te kryer veprime e ben ate te vacante.lind pyetja 'a ...
Autori: laze · Lloji: Ese argumentuese · Tema: fund ne pasdite
A ka ndaluar dikush për një moment për të parë pasdite? Që prej disa muajsh kam filluar të kushtoj dhe të parashikoj gjithçka që do të më ndihmojë të gjej rrugën time. Në veçanti, deklaroj veten të tërhequr nga pasdite dimërore. Du...
Autori: blerim mani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjakmarrja
per mua gjakmarrja eshte dicka shume absurde.ne kohet me perpara ne vendin tone e sidomos ne disa fshatra te thelle malore,me pak banore e shume te mbyllur qe gjendeshin kryesisht ne zonen e alpeve, gjakmarrja kryhej per shkak te kanunit i cili ne ate koh...




Komentet e fundit!

Emri: kiara
Email: kiara@gmail.com
Komenti: hahahhahahha

Emri: AI
Email: AI@live.com
Komenti: ju lumte me keni ndihmuar shume flm

Emri: aklla
Email: aklla@live.com
Komenti: mahnitese keshtu vazhdoni ju lumte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com