Data e postimit: 2018-04-03 20:47:43
Lexime: 18459 |
Na ishte një herë një djalosh i ri me emrin Xhimi.Ky djalosh ka lindur në një shtëpi të varfër,fatëkeqësisht prindërit e Xhimit vdiqën në një aksident automobilistik.Xhimi punonte si druvar,por ëndrra e tij më e madhe ishte të eksploronte...
|
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
|
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
|
Nje dite prej ditesh isha duke shkruar ne pyll.Partritur e gjithe pylli morri flake.Une menjehere vrapova per ti lajmeruar prinderit.Une erdha te prinderit dhe i tregova:
- Mami dhe Babi e gjithe pylli morri flake.
- Menjehere , thane te dy prinderit..
...
|
Me 19.8.2021dinosauri kishte ditelindjen.Mbushi 18 vjec.Ne vendbanimin e tij ,pra ne malin e Everestit u zhvillua nje feste e madhe.Dinosauri e kishte emrin Klajdi.
Por ne ate zone ishte nje armik i pamposhtur dhe shqetesues per te gjith banoret.Aty thuh...
|
Autori:
someja guri
·
Lloji:
Tregime per femije
·
Tema:
mit.Skënderbeu para se të vdiste, thirri pranë vetës trimat e tij. Iu drejtua më të riut e i tha: -Gjon, ti je i ri e i fuqishëm. Merri ato thupra dhe ashtu, grumbull sic janë thyeji! Djaloshi mori thuprat dhe u përpoq me gjithë fuqinë, por s
porosia kishte thene gjon ti je i fuqishem dhe i tha ti shko merri thuprat e thej nje nga nje por gjoni nuk mudi ti thyej ato i theyy skenderbeu dh ia dha gjonit dhe tha se ti je trimm i bukur.Trimat nxoren shpaten dhe thirren betehomi se do te jemi lufta...
|
Na ishte një herë një mbret që i kishte shumë qejf bilbilat.Ai iu
Tha shërbëtorëve të tij të merrnin një bilbil.Pas disa orësh erdhi
Bilbili.Mbreti u gëzua që mori një bilbil ai ishte shum i lumtur.
Ditën tjetër erdhi një kuti pë...
|
eloni i vogel
Eloni kishte nje makin telkomand.
Nj dit po luante me makinen e tij
pa prit mas eloni i vogrl
e theu makinen e tij te vogel
kur erdhi nena dhe babai than.
Elon pse po qan e kam thyer makinen
babai tha elon mos qaj.
Do ta blej tjete...
|
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si babai.Ata loznin gjithe diten.Babai vuante shume qe djemte e tij nuk e donin punen.Nje dite prej ditesh ai u semur rende. Kur i erdhi koha per te vdekur i t...
|
Lumi dhe deti🌊
Nje herë u tubuan lumenjtë dhe Filluan ta qortojne detin duke i thene :Per q'arsye ti never qe jemi te pijshem e te embel kur hyjme ne ujin tend behemi te njelmet dhe te pa pijshem ?
Kur deti i Ndegjoi keto fjale u tha:Mos Hyni t...
|
Nje dhelper dhe nje mace ato ishin mike te mira.
Nje dite ato po luanin ne pyll dhe pastaj ato filluan se cila,dinte me shume truqe dhelpra dinte me shume truqe.Pastaj Bam-Bam u ndegjua nje e shten e armes.Ato u frikesuan shume dhe pastajmacja u ngjit ne...
|
Lea e vogel nuk dinte cfare t ju dhuronte nenes dhe mesueses.)lea:Nene nene nene moj.elena : c ke moj bije qe je zgjuar kaq heret lea;kam ekskursion moj nene dhe me duhe e shkoj me heret se diteve tjera
(vajza mendoi se nena nuk do te besonte ,por papri...
|
Nje sorkadhe e vogel ishte duke pire uje tek nje burim sepse ishte shume e etur.Aty ne uje e verejti fetyren e saj te bukur dhe u mahnit.Prane saj aty erdhi luani.Ajo u frikesua shume dhe ia mbathi kembeve.Ajo u largua mjafte nga luani por perpara saj u g...
|
Renisi njoftoi të gjithë shokët e tij se do të behj. 1 konkurs skie. Miqet e tij e donin kete sport dhe pranuan te futeshin ne gare.Daniela dhe Noeli mburreshin
se do të fitonin,ndersa Blerina,jo.Ajo pranoi por me shume frike.Edhe pse ishte stërvi...
|