Data e postimit: 2020-05-23 08:54:27
Lexime: 7423
Bilbilat e mbretit
Lloji: Tregime per femije
Tema: Tregime për fëmijë
Autori: Marilena Koxhaj
Shkolla: Androkli Kostallari
Klasa: IVc
Qyteti: Tiranë
E-mail: marilenamari588@email.com


Na ishte një herë një mbret që i kishte shumë qejf bilbilat.Ai iu
Tha shërbëtorëve të tij të merrnin një bilbil.Pas disa orësh erdhi
Bilbili.Mbreti u gëzua që mori një bilbil ai ishte shum i lumtur.
Ditën tjetër erdhi një kuti për mbretin. Ai e hapi kutinë dhe aty
gjendeshit një bilbil tjeter. Tashmë mbreti kishte dy bilbila dhe
ishte shumë i lumtur. Pas disa kohësh bilbili që ciceronte donte të
ktheheshit në pyll. Shërbëtorët e mbretit i thanë atij që bilbili po
ia mbath. -Nuk ka problem-tha mbreti;-kam bilbilin tjetër elektronik
Kur bilbili ia mbathi bilbili elektronik u prish.Mbreti thirri doktorin
dhe itha:-Cfare problemi ka? -Nuk mund të bëjmë asgje;-tha doktori.
Tashmë mbreti ishte shumë i trishtuar dhe papritur në dritaren e tij
u shfaq një bilbil dhe i tha mbretit:-Une mund të këndoj për ty tha ai.
Me të vertete?-tha mbreti Po por...unë e kam shtëpinë në pyll-tha bilbili.
Nuk ka problem ti këndo për mua vetëm ditën dhe më pas shko në pyll.
Mbreti u gëzua që kishte një bilbil tjeter.

Vepra te ngjashme
Autori: ejlyl erdem · Lloji: Anekdota · Tema: mbreti dhe ushtaret e tij
na ishte nje here nje mbret i cili donte te gjente se kush mund te ngjiste 100 kate me shkalle por pa marre fryme. ai mori anglezin,shqiptarindhe gjermanin. E provoi gjermani por nuk arriti ta mbaronte rrugen e tij.Po ashtu edhe anglezi. kur shqiptari f...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Anekdota · Tema: Te besh per te qeshur !
Disa të rinj e panë Nastradinin që ishte mbështetur tek stalla e gomarëve dhe donin ta tallnin. Njëri më i shkathët i thotë: – “Ku je o Nastradin, baba i gomarëve” Nastradini i përgjigjët: – “Po ti mor bir pse paske dalë prej ...
Autori: Dilan · Lloji: Fabul · Tema: Dhelpra dhe lejleku
Nje dite nje dhelper pa nje lejlek.Ajo filloi dhe thuri plane per te mashtruar lejlekun.Dhelpra mori nje pjatance dhe i hodhi brenda disa kokrra grure me ilac per gjume.Ajo e vendosi pjatancen ne pyll dhe priti derisa lejleku te vinte dhe te hante grurin....
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Trinka
TRINKA Molla t'kputuna Te një dege 2 qershija lidh me njërrfan Ku fillojn kufit e deges Rrin 2 qika me një nan Kreck e bre perzi me lisa Rriten rrotull ne qetin Plepa te bute e qe parisa Mbulojn veshin nat lendin Gurra l...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
FESTAT E FUNDVITIT Bilbili nisë këngën e dëfrimit Kur diellin me zjarr kurorëzuar E pret natyra e faqeshkruar JA! DHjetor i ri dëshirat na vlojnë Mbi lulet vesë pikon Zgjohu! Zgjohu! Verë Bilbili nëpër kopshtet në Pranverë kën...
Autori: Elisa Kastrioti · Lloji: Tregim · Tema: Braktisja
Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia,atë e largoi babai nga shtëpia që ku ishte e vogël sepse nuk dëshironte që fëmijën ta ketë vajzë por djalë. Babai i Artës i kishte thënë n...
Autori: Sherin alimehmeti · Lloji: Tregim · Tema: tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.Ky trendafil magjik ishte i nje gjigandi te tmerrshem.Per te marre trendafilin e kuq duhet te mundnin gjigandin.Nje djale qe kishte degjuar per kete trendaf...
Autori: medina shijaku · Lloji: Analize letrare · Tema: princesha dhe shkopi i deshirave
Na ishe nje here j princeshe e bukur dhe e embel me emrin Emiliqe jetonte me mbreti dhe mbretereshen ne keshtjellen e endrave. Lar po shume larg jetonte ne shpellen e zeze shtrigae perbindeshave.Nje nate ne koder po ndriconte nje ylle i vogel. Princesha s...
Autori: blerta haziri · Lloji: Tregim · Tema: vetmija
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le vajzen ne pylle sepse burri i saj e deshironte nje djale.Burri i tha nese lind vajze do ta vras me duart e mija .Nena nuk duroj qe vajza e saj te vdes dhe...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: nobody · Lloji: Analize letrare · Tema: kali i trojes
KALI I DRUNJTE ANALIZA LETRARE Kali i drunjte eshte mitilogji greke e shkeputur nga Odiseja.Teksti te le nje shije te hidhur pasi e lexon.Te le pershtypjen se kohet e meparshme nuk jane ndryshe nga sot ne lidhje me morlalet ,intrigat ,misticizmin etj....
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Tekst krahasues · Tema: Marredheniet e Ahmet Zogut me Italine dhe Jugosllavine.
Marredheniet e Ahmet Zogut me Italine dhe Jugosllavine Zogu u shpall formalisht mbreti I shqiptarëve më 1 shtatorë të vitit 1928. Shtetet e bashkuara e njohen ate më 13 shtatotë 1928 dhe qeveritë e tjera vazhduan ta njohin atë njëra pas tjetrë...
Autori: Enkeleana dhe Lindrit Ramaja · Lloji: Tregime per femije · Tema: Lulja ne oqean
Nje here e nje kohe na kishte jetuar nje mbreteri.Aty sundonte nje princ i vogel.Njehere ai ishte duke shetitur ne pyll ai gjithmon kishte deshir te behej i fort.Ai pa lulen ne oqean dhe e mori dhe tha:-kam deshir te behem i fort dhe atij ju realizua en...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Leter · Tema: Leter Nga Nxenesja Jote
Leter nga Erjona *_* Ti per mua ishe nje person mahnitës. Dhe ende je.Mesimi yt per mua ishte dituri e pergjithshme.Sa here qe te shof ndihem nxenese.Dashuria si mesues qe une e ndjej tek ti eshte shume e madhe.Sa qe nuk mund ta besoshë. Ai ndri...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com