Data e postimit: 2017-02-26 15:12:18
Lexime: 8440
Koha nuk ndalet asnjehere
Lloji: Tregime per femije
Tema: Shkruani nje tregim me imagjinate
Autori: Elektra
Shkolla: Lidhja e Prizrenit (jo Paskuqan)
Klasa: VI
Qyteti: Tirane
E-mail: vipgamestv@gmail.com


Një jetë më ndryshe do të jetë nëse iki larg. Me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj.
Rrugës për në mal takoj trimin e trimave “Skëndërbeun”.E shoh atë duke qeshur me mua.Vrisja mendjen se përse po qeshte.
-Heroi im, përse po qeshje? C’të kam bërë? Ka ndonjë gjë që nuk shkon me mua?!-e pyeta unë.
-Vajze e vogel, unë e di që ti ke nevojë për ndihmë. Ju lutem më lejoni që t’ju dërgoj në një vend të bukur, plot magji, plot lumturi dhe tërësisht me paqe?-tha Skëndërbeu.
-Po trimi im, unë pranoj! Sigurisht, përse jo?-thashë unë. Më pas ai më mori në kalin e tij. Ai ishte I bardhë, madhështor dhe shume shtatlarte. Hipa mbi kale dhe filluam të ecnim. U mërzita pak sepse kali po ecte shumë ngadalë.
Duke ecur nëpër mal përpara syve tanë doli një çete me ushtare. Skëndërbeu m’u lut që të largohesha sa me pare sepse do të ishte e rrezikshme po të qëndroja aty.
Pasi u largova prej ushtareve, fillova te lodhesha shume. Do te pyesni veten përse?! Epo u lodha, sepse do të zbrisja nje mal të tërë në këmbë. Ec e ec unë rastisa përballë kucedrës që donte të hante Të bijën e Hënës dhe të Diellit. Ajo kishte dalë nga toka dhe kishte krijuar një familje. Ishte bërë nënë shumë e mirë, e sjellshme, e dashur dhe shumë e bukur. Nejse e kalojmë këtë pjesë.
Unë u ula pranë një trungu peme. Dremita pak.Por kur hap sytë e shoh veten brenda labirintit që zotërohej nga një përbindesh. Unë kisha lexuar një libër për të por nuk e dija që ishte e vërtetë. Besoj se në labirint do më kenë lënë 3 zanat e Mujit. U përpoqa sa u përpoqa por nuk dilja dot nga labirinti. Kërkoja ndihmë, bërtisja me sa forcë që kisha derisa më iku zëri.
Në ato momente më erdhi në ndihmë Sirena Ariel. Edhe asaj I kishte humbur dikur zëri. Ajo më bëri një magji. Më dha të pija një ilac që ishte I përbërë nga:Korale të gjetura në thellësi, Guaska në formën e një zogu dhe në fund një sardele. Ishte pak e shpifur por e piva. Sa hap e mbyll sytë zëri m’u rikthye. Sirena Ariel thirri në ndihmë babain e saj, mbretin e të gjithë oqeaneve. Ai solli një dallgë të madhe tek labirinti dhe unë fillova të notojë shumë shpejtë si tek tregimi “Djali dhe deti” nga Nasi Lera. Dola nga labirinti si kokrra e mollës. Me vrap pa e kthyer kokën pas, shkova tek shtëpia e Tom Sojerit.
Shtëpia e tij ishte pak metra larg. Kur shkova atje vura re se tek posta kishte ardhur një letër. Mbi leter kishte nje shenim “MOS E HAP”, por unë e hapa letren.
Sapo e hapa ajo më dërgoi ne qytetin tim te bukur Tiranë. U habita se si shkova aq shpejt atje. Po shikoja që të gjithë njerëzit kishin ndyshuar. Qyteti kishte shume gjalleri.Dritat shndrrisnin si yjet e nates. Pemet lulezonin dhe qyteti dukej si nje kartoline. Parqet gumezhinin nga lojrat e femijeve. Njerezit buzagaz me pershendeten. Femijet me perqafuan dhe lodruan bashke me mua neper rruget e qytetit tim. Ata të dëgjonin me kenaqesi, të flisnin me miresjellje dhe bisedat ishin te bukura dhe plot harmoni. Po perjetoja nje kenaqesi te madhe nga rikthimi ne qytet. Fillova te kercej pupthi drejt rruges per ne shtepi. Beftas nje zog ngeci ne bishtalecin tim.Teksa po mundohesha te shpetoja zogun, njesoj si tek poezia “Zogu dhe Djali” nje ze I njohur me foli:
-Mos u shqeteso bije, te ndihmoje une ta shpetosh zogun.-tha ai ze.
Kthehem per ta falenderuar dhe per momentin u shtanga.
Ai ze ishte I mesuseses sime. E perqafova dhe drejt rruges per ne shtepi nisa t’I tregoje gjithcka qe me kishte ndodhur…

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Udhëtim me klasën në Gjakovë (2016)
Shënim:Ky udhëtim është bërë më 25 maj 2016.Në këtë udhëtim kanë marrë pjesë dhe nxënësit e klasës së 7A,sot 10 G,përfshirë dhe unë. Kur mësuesit na thanë që në maj do shkonim në ujvarën e Mirushës,u gëzuam jashtë mase shu...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Përfytyroni sikur keni fituar një çmim të rëndësishëm dhe duhet të mbani një fjalim në ceremoninë e ndarjes së çmimeve. KË do falenderoni dhe PSE?
-Dukeni shumë e lumtur.Lexohet në sytë tuaj.Sigurisht,ky është një çmim që as sytë nuk mund ta arrijnë! -Kur nisa punën time drejt këtij labirinti të panjohur,të pazbuluar, mendova se do të pengohesha me gurin më të vogël. Kësaj vajze...
Autori: Orgita · Lloji: Pershkrim · Tema: Flete ditari
I dashur ditar 16.Shkurt.2020 ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tregim · Tema: Natë e frikshme
Prindërit e mi shkuan në Tiranë për një vizitë.Unë do qëndroja me vëllain e madh. U gëzova shumë.Mund ta kaloja kohën duke luajtur bashkë me të,pa u shqetesuar për asgjë.Por vetëm një orë më vonë vellain e thërrasin shokët.Ai d...
Autori: Klevis Koka · Lloji: Pershkrim · Tema: pushimet
Ajo ditë që kalova në plazh, para 2 vitesh është e paharrueshme. Deti ishte i rrëmbyeshëm dhe kishte shumë pushues që laheshin në bregdetin e Durrësit. Të gjithë fëmijët bënin kala prej rëre gëzueshëm. Pasi u lyeva me krem mbrojtës nda...
Autori: Anonime · Lloji: Ese informuese · Tema: Shtëpiake e Dëshpëruar
U zgjova NE mengjes Me plot kuriozitet Te shihem ne pasqyre E Te shoh sa jam e mirë. Të pastroja dhëmbët oh sa qejf kisha , por edhe të parfimosesha Nuk është se nuk dija. Hapa sytë të shihja Në dritare, po cte shihja Me...
Autori: LH · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja ne Shqiperi dhe menyra si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin.
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua në këtë botë. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Jeta ...
Autori: Kujtim Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Fillova ta kërkoj dike, dike që do me dojë, dike që me të mund të flas lirshem, dike që ta fillojm nje jetë të re, nje jetë nga fillimi e deri ne fund. Çdo natë e enderroja njerën, ishte me trup të gjatë,  flokë te bardh e sy te kalter ...
Autori: Melissa Baloshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vendi imagjinar
Sot imagjinata me coi diku larg kesaj bote reale. Nuk mund te konceptoja ku kisha shkuar,kishte shume drite dhe ishte kaq shume harmoni. Kishte njerez e makina qe leviznin ngado per te kryer punet e tyre te perditshme. Ishte nje rremuje aq e bukur e jetdh...
Autori: Xhesika Merkuri · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje udhetim ne hapsire
Une kisha vendosur të bëja një udhëtim në hapësirë.Mora të gjitha sendet e nevojshme dhe sigurisht kostumin e austonautit. Hyra në anije dhe u nisa për udhëtimin drejt hapësires. Emoconet ishin të shumta. Une e ula gravitetin në anije ze...
Autori: Iva · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Doruntina dhe Konstandini
Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi koha që nëna të martonte vajzën e saj të vetma Doruntinën.Doruntina ishte aq e bukur saqë bukuria e saj kishte marr zemrën e shumë djemve që kis...
Autori: Kevi Gjata · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dallget e jetes.
Ne nje moment nje heshtje me pushton trupin dhe ashtu i hutuar bije ne nje humnere dhe e vetmja mundesi jete ishte te kapesha per nje dege te holle peme dhe ashtu bera per te qendruar aty per disa kohe qe per fatin tim te mire ajo dege ishte mjafueshem e ...
Autori: Kasandra · Lloji: Tregime per femije · Tema: Nje dite pranverore
Na ishte nje here nje vajze qe e quanin Mira.Ajo po kthehesh ne shtepi nga pikniku me familjen e saj.Rruges pergjate parkut ajo pa nje zoge te lenduar te kemba.Zogu kishte rene nga foleja e tij dhe kishte vrare kemben.Mira e pa menjehere dhe e mori menjeh...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim fantastik ne hapsire
Ishte viti 2145. Qielli I ndricuar nga rrezet e arta te diellit rrembente vemendjen e njerzve. Natyra e gjelbert ishte ngushelluese per njerzit. Deti i kristalt ndriconte si diamant. Por edhe pse jashte natyra permbante gjithe kete bukuri une doja te eksp...




Komentet e fundit!

Emri: bali
Email: bali.mali@hotmail.com
Komenti: mire

Emri: Mimozabytyqi
Email: Mimoza@ yahoo.com
Komenti: Shum bukur e ke rendit bravo

Emri: aderea.hesa@yahoo.com
Email: aderea.hesa@yahoo.com
Komenti: 9jk9ij9 \ /

Emri: aderea.hesa@yahoo.com
Email: aderea.hesa@yahoo.com
Komenti: 9jk9ij9 \ /

Emri: edona
Email: edona@ecmekohen.net
Komenti: shume bukur bravo

Emri: Miranda
Email: nainalki@gmail.com
Komenti: Shume bukur Bravo! Shpresoj qe mesuesja te te kete vendosur nje 10! Per moshen qe ke shume mire!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com