Data e postimit: 2023-10-30 19:49:00
Lexime: 625
Xhimi dhe kepucet magjike
Lloji: Tregime per femije
Tema: Pushimet
Autori: Erina Maksuti
Shkolla: "Bido Sejko" Konispol
Klasa: e 8
Qyteti: Konispol
E-mail: erina.maksuti@gmail.com


Na ishte një herë një djalosh i ri me emrin Xhimi.Ky djalosh ka lindur në një shtëpi të varfër,fatëkeqësisht prindërit e Xhimit vdiqën në një aksident automobilistik.Xhimi punonte si druvar,por ëndrra e tij më e madhe ishte të eksploronte botën.Një ditë prej ditësh Xhimi kaloi përmes tregut,aty pa një këpucar dhe ndaloi për të blerë një palë këpucë të reja.Këpucari nuk ishte një njeri i zakonshëm,ai ishte një magjistar dhe këpucët ishin magjike.Këto këpucë mund të të çonin në çdo vend që ti të dëshiroje, mjafton ta shprehje si dëshirë dhe sa hap e mbyll sytë ato të çonin te vendi që ti dëshiroje të shkoje.Xhimi bleu një palë.Pasi i veshi këto këpucë jeta e tij e varfërisë ndryshoi,ajo u kthye në një jetë të pasuri.Xhimi me këto këpucë magjike arriti të eksploronte botën ashtu siç e kishte ëndërruar vetë ai.

Vepra te ngjashme
Autori: Filani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqësia
MIQËSIA Vazhdimisht mendoja për këtë fjalën “Miqësi”,dhe pyesja veten:”Pse është kjo fjalë kaq e domosdoshme dhe e përdorshme në jetën tonë?” Për këtë pyetje që i’a kisha shtruar vetes për kaq kohë më erdhën në mendje d...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Gonxhe Bojaxhiu Ishte grua shtatvogël Por zemra e saj ishte e madhe Ndihmoi të varfërit ,të sëmurët Ndihmoi jetimët ,të dëbuarit Pasuaria e saj ishte dashuria në ZOT Kapitali i saj ishte varfëria e pl...
Autori: ana.ana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet
Hapa dritaren.Ishte errësirë e madhe.Yjet po ndriçonin bashkë me hënën.Teksa po mendoja për shkollën papritmas hyra në një botë tjetër.Aty ku bashkohen gjithmonë shpresat,aty ku janë edhe ëndërrat.Ishte një ditë vere e nxehtë,teksa diel...
Autori: ervehe bala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mesuesi im i pare
Më kujtohet mësuesi im i parë Isha shumë e njomë kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësohesha të shkruajë e të lexojë nga mësuesi. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesi im i parë. Si duket, ai? Është,...
Autori: Florentina Dërmaku · Lloji: Pershkrim · Tema: Një ngjarje në jetën time
Nuk do ta kisha menduar kurrë se një ditë do të ndjehesha kësisoj siç u ndjeva sot, në këtë ditë fatkeqe për mua. Meqë faji është aq i padëshirueshëm, mbetet jetim pa askënd sepse nuk e pranon njeri në botë. Kësaj radhe u fajësova un...
Autori: Rinesa Gacaferi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Ëndrrat e fëmijëve
Nëse do kem magji e fuqishme do jem, nëse do kem magji çdo gjë do të kem, botën do sundoja si një princeshë, të këqinjët do largoja, kur të bëhesha mbretëreshë! Sa jam ende e vogël, një dëshirë kam, botën e fëmijëve ta kem p...
Autori: Tuana Durmishi · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta gjate ballafaqimit me Koronavirusin
Viti 2020 nuk ishte edhe aq me fat për ne.Ishte një vit me plot batica e zbatica, me humbje jetësh të shumta afro 2.000000 njerëz ne tërë botën, shkaktar i të gjitha këtyre fatëkeqtsive ishte Covid-19, një virus i ri i cili ishte përhapur n...
Autori: Paulina Ziu · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Ndihmoni të varfërit!
Ndalo së ngrënri, vet o Njeri! A nuk të vjen keq, për këta fëmijë, që po lypin në varfëri, veç për pak ushqim, për të shuar ktë uri. Kjo varfëri, që po pushton botën, ne duhet ta ndalojm, të japim kontributin tonë, aq sa kem...
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...
Autori: Kjara Hoxha · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Populli dhe varferia
Mjerim o mjerim i mallkuar asnjëri nuk të ka dëshiruar po ti këmbëkryq u ule në cdo shtëpi dhe fale vetëm varfëri S’ka bukë,s’ka punë s’ka para,asgjë s’ka vetëm vuajtje,varfëri dhe lot në sy për cdo fëmi ...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Tregim · Tema: Varferia
Një vajzë e kishte emrin Mira.Ajo ishte paksa e varfër dhe shtëpinë e kishte të vjetër.Ajo dëshironte që të paktën dhomën ta kishte dhomën e gjumit të re si shoqet e saj. Prindërit e Mirës kursenin para për t'ia plotësuar dëshirën e ...
Autori: donika dona donika · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu im
atdheu im Bërë udhëtim të gjatë qilim magjike I ra në mbarë botën I kishte Zane. planetet Shëtitës Unë e kam parë atë dhe kontinente asnjë ngjnte nga vendi të gjendet askund kjo ndjenjë thjesht me anë të atdhe...
Autori: Aulona · Lloji: Hartim · Tema: respekti
prindërit unë i dua shumë,pa marr parasysh a janë të pasur a po të varfër.Prindi është i vetmi përson që edhe jetën e jap për ty ndonjëher të qërton por ebën vetëm për të mirën tënde,ata janë më të pjekur se unë,janë ballafaquar...
Autori: Alisa Aliaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vog...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com