Data e postimit: 2018-03-07 15:50:23
Lexime: 18429 |
Jeta…
Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, në thelb, janë zgjedhje. Edhe heshtja përballë një situate të rëndë është zgjedhje. Gishti me të cilin mbajmë lapsin, po i njëjti gisht që pë...
|
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
|
teknologjia ka ndikuar shume ne jeten tone te perditshme dhe eshte bere nje gje e cila eshte e veshtire per tu ndare nga ne. me kalimin e viteve ajo ka perparuar dhe eshte bere me e rendesishme per jeten tone. teknologjia ka ndihmuar njerezimin ne shume f...
|
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar per mua eshte sublime. Krenaria ime shkelqen, pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar e trime, krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, krenaria im...
|
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama jeta nuk eshte e lehte,por pikerisht kjo eshte edhe esenca e saj.Te jetosh do te thote te luftosh,te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti te dalesh fitue...
|
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
|
Askush nuk mund te dije ose te marre shkaqet reale te autizmit .Riskun e ka gjithkush per tu lindur ose per tu bere autik.Vitet e fundit eshte rritur ndjeshem nukmri I femijeve me kete semundje .Femijet qe jane me kete semundje kane probleme ne te folur o...
|
jeta eshte eshte si nje piano
kurse pianisti i saj je ti
ndaj mundohu te krijosh
nje melodi sa me te bukur
|
akili dhe hektori kulti i heroizmit.akili eshte krye heroi i poemes,madje edhe atehere kur nuk merr pjese ne luftim.tek ai gjejme idealin e epokes homerike.trim e gjakatare ne lufte, por shpirtedhembshur ne situata tragjike.heroi kundershtare i akilit esh...
|
Dua ta vras frikën se do të më thyejnë, se do të shprishem, se do të më copëtojnë. Dhe, në fakt, të shqyhem brenda, sikur të mos ekzistonte ndonjë mënyrë tjetër për të mbijetuar e ringjallur, sikur të bëhej fjalë për vetëm një rrug...
|
Vitet e fundit kane ndodhur zhvillime te Medha ne teknologji.Zhvillimi me I madh eshte telefoni.Qe perdoret nga te gjitha moshat por vecanterisht nga femijet.Per mendimin Tim femijet nuk duhet te jene aq te apasionuar pas tij sepse ka pasoja negative.Tele...
|
Mendoni se bullizmi esht nje gje e mire?Uneendoj te kunderten e kesaj.Bullizmi eshte tmerri vete.Per ta kuptuar kete duhet te futeni brenda botes se bullizmit.Perpiquni td beheni shok me nje person qe eshte pre e bullizmit.Ai mbase eshte i shendoshe ose k...
|
Ese:Atdheu
Fjala me e mire per mua eshte fjala:atdhe.
une jam krenare qe kam atdhe Kosoven.
Une nuk di dhe aq shume fjale ta zavendezoje fjalen atdhe vetem me nje fjal ajo fjale eshte fjala jet.
Une e dua dhe do ta dua atdheuatdheun tim Kosoven
|
Autori:
Kevin Çika
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Liria në krijmtarinë letrarë është e rëndësishme
Ajo çka e ka dalluar krijimin poetik , nga krijimet e tjera është forca e madhe e shprehjes së unit të brendshëm të autorit.Shpreh gëzimin e tij deri në ekstazë.Po ashtu shfaq vuajtjen e tij deri në agoni.Poezia me vargjet e saj shkrihet me bot...
|