Data e postimit: 2018-03-05 19:18:43
Lexime: 6963
"Deshperimi"
Autori: Desara Plaku
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Te ndihesh i huaj me vetveten ..
Shkolla: Mustafa Kemal Ataturk
Klasa: 12-D
Qyteti: Pajove -Peqin
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ndodh nje cast kur ndihesh i mbyllur ne vetvete e i pashprese..Ne nje cep dhome te erret, te blindosur njesoj si zemra jote.Te ndihesh krejt i vetem ne kete bote madheshtore..Te luftosh i vetem kunder nje turme te tere banditesh..Ne ate moment deshiron te qendrosh larg botes, larg gjithesise, larg vetvetes, ku te mos njohesh me as kufijte e lirise tende. Te jesh i humbur ne mes te nje lemshi me mijera njerez..Ku mendon se ketu esht fundi per ty , se nuk do te kesh me force per tu ngritur e per te ecur para. Mendon se kaq ishte dhe toka ndali se rrotulluari per ty. Por nuk mendon se jashte ndodhen rrezet e diellit qe riperterijne gjithcka. Harron se pas cdo stuhie do dale qiellj blu i pafund... Me kalimin e kohes plaga sherohet edhe pse mund te jete shume e thelle,. Por kur nje dite njeriut i mbyllen te gjitha dyert, ndihet i lenduar, i zhgenjyer nga jeta, pa rrugedalje mendon per fundin e tij. Duke mos u perpjekur per rilindje atij i vdes nje cope shpirti. Mbase e nesermja do sjelle nje mundesi te re per te rinisur jeten dhe te lesh pas cdo te keqe.. Me shpresen se do te behet gjithcka mire mos hiq dore nga vetja dhe e ardhmja , sepse asgjeje nuk i dihet.. Ddhe armiku me i madh mund te te dale perkrah nje dite. Por serish te mos harrojme se gjithkush ka pergjegjesi per veprimet qe ben dhe heret apo vone do marre ate qe meriton.. Eshte ne doren tone si e perjetojme, mund ta vuajme shpirterisht apo e marrim me sportivitet. Por ne nje te ardhme te larget do kuptojme qe kto vuajtje te shkuara nuk paskan qene gje tjeter vecse dicka e parendesishme dhe lote te cuara dem..
Nuk ia vlen te qash per persona qe te bene te vuash, por ia vlen te jetosh per personat qe te bejne te lumtur!
Pervec atyere qe e kane vrare me kohe lumturine dhe ndergjegjen e tyre, te gjithe te tjeret meritojne funde te lumtura..! Keshtu qe : qendro pozitiv e mos iu bashko fundeve te kazanit ;) ......!

Vepra te ngjashme
Autori: SINDI LUMANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: e pavarur
jam e pavarur sa zogu qe fluturon ne kaltersi . jam e pavarur sa era qe fluturon e se kap njeri . e pavarur si uji i kulluar i burimit jam . e vetkenaqur nga lumturia , nga endrra , nga pavaresia . jam nje zog i lire qe udhetoj si shtegtar . ne hapesiren ...
Autori: Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Qyteti im
Mbi guret e argjendte te qytetit,hena po derdh shkelqimin e saj.Mbi ujin e qete te lumit yjet kane zbritur dhe jane ulur ne fundin e tij.Tomorri ka veshur pallton e rende e te bardhe. Pishat si vashezat e bukura te qytetit,ruajne elegancen duke u p...
Autori: kristi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ngrohja globale
1.Ngrohja globale njihet edhe si efekti serë për shkak se gazet që grumbullohen mbi tokë e kthejnë planetin të ngjashëm me një serë. Duke e kapur nxehtësinë pranë sipërfaqes së tokës, efekti serë po ngroh planetin dhe po kërcënon mjedisi...
Autori: mariglena shabani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Enderrat
TE ENDERROSH, DO TE THOTE HAPI SYTE NGA GJUMI 3 SEKONDASH QE JE DUKE BERE SHIJOJE ENDERREN BASHKE ME PENGESAT QE DO TE DALIN QOFTE TE HIDHURA QOFSHIN ATO.ENDERRAT NUK SHIKOHEN VETEM NE GJUME\APO SIC THEMI NE ME SY TE HAPUR PERKUNDRAZI, ENDERRA TE HAP DY...
Autori: albana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: atdheu
Albania is a land full of surprises and also capable of bemused tourists with skeptical. Facing the mountains and the sea, Albania is a country where you can be left without understanding the culture and its natural sights. For lovers mountain tourism Alb...
Autori: Pllum Pipeio · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Rreth seksit
Seksi eshte nje veper e njohur ne dashuri e cila ben fjale per marredhenien e nje cifti ose me shume per te kenaqur veten e tyre ose per te krijuar kolopuca te vegjel . Seksi perfaqeson dashurine e nje cifti qe qien per nje qellim ose thjesht per qef . Ka...
Autori: Elona Rexhepii · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Pranvera eshte njera nder stinet e mia me te pelqyera.Pranvera na sjell lumturi e bukuri natyrore siq jane: gjelbrimi i fushave,çelja e luleve dhe fillimi i lulzimit te pemeve.Pra pranvera largon motin e ftohte duke e sjellur nje mot shume te mire me die...
Autori: Izabela Shelna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami im
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shume sa edhe sikur te gjitha oqeanet , detet, lemenjte te ishin boje per te shkruar s'do mjaftonin, edhe sikur cdo centimeter i tokes te ishte leter s'do dil...
Autori: Aresa Selmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: viti i ri 2016
Jeta nuk matet nga numri i frymarrjeve por nga qastet që të lënë pa frym.Prandaj dashuroni qdo ditë,dhuroni mirësi qdo ditë,jeni pozitiv qdo ditë.Qdoditë është një faqe libri dhe qdo fundvit është fundi i një kapitulli....mis harroni jemi n...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: bukuria
Bukuria Bukuria ne kuptimin e saj te pergjithshem paraqet nje vetvete nje fare teresie te simbiozave qe e shpie gjithe sistemin e karakterizimit te njeriut ne nje tekst te vetem ...E bukura... Bukuria eshte nje cilesi e gjerave qe te ngjall ndjesi te k...
Autori: Emi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet e mia verore
Si qdo her tjeter edhe ket vit pushimet i kalova per mrekulli. Vizitova shum familjar,takova miq te rinj,lexove lektyra te reja dhe bera shum aktivitete te tjera. Vera esht e gjat dhe padyshim se ndonjeher kam ndjer mungese e shokeve dhe arsimtareve p...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Femijeria
Fëmijëria , shpirti im rebel . Fëmijëria është stacioni më i bukur në udhën sa të gjatë por dhe të shkurtër të jetës. Është pranvera e shpirtit, është përjetimi më njerëzor i kësaj bote , të cilën e kujto...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: Alejna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja
Nje gje qe vlen me shumë se gjithçka,një vend i ngjajshëm me parajsën,disa lule që ujiten permes dashuris sone,nje ndjenjë që smud ta përjetosh me këdo,një vend ku gabimet falen dhe lotët të kthehen në buzëqeshje njerz që të dojnë me vep...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com