Data e postimit: 2018-02-19 20:20:34
Lexime: 10046
Nata ne qytetin tim
Autori: Klea Konci
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Nata
Shkolla: Kushtrimi i Lirise
Klasa: 7A
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne qytetin tim po bie nata. Hena po shnderrit ne qiell me fort se cdo yll. Gjithsesi me se shumti une i ngre syte nga qielli per yjet. Ne mos ndonjeri shkelqen me fuqishem sonte apo ndonje nga ta po shuhet. E trishte... ndersa ylli shuhet ne shprehim deshira. Ashtu egoiste sicjemi ne njerezit. Edhe ne fund te jetes aq te gjate te nje ylli ne mendojme per deshirat tona. E qete bie nata mbi qytetin tim...
E zhurmshme eshte mbremja ne shtepine time. Ne dhomen e ndenjes degjohen te qeshura. Zerat qe e mbysin zerin monoton te prezantueseve te lajmeve. Te gjithe nxitojne te tregojne dicka me shume nga dita e tyre. Ardhja e mbremjes i nxit te bejne rrefimet e dites. Perseri ne qiell asgje nuk pipetin. E qete bie mbremia si pelhure e erret e zymte.
Por une e dua mbremjen. Nje gershetim i persosur i drites se shpirtit me erresirren e nates,iI te qeshures se zemrave te njerezve me qetesine e qiellit, i vdekjes se yjeve me ngjalljen e deshirave. E tille eshte jeta, si nje mbremje e qete qe fsheh kaq shume zhurme ne gjirin e saj.
Ne qytetin tim ra nata... ne dritare fiken dritat nje e nga nje. Edhe une po e fik driten. Po e le heahtjen te mbuloje dhomen time sic mbuloi qiellin. Po e le driten te vije nga xhamat e ftohte ne mengjes. Une do te zgjohem njeheresh me qiellin. Ashtu si te gjithe ne. Dhe do te presim per nje tjeter mbremje per te treguar historite tona. Naten e mire hene!

Vepra te ngjashme
Autori: Anamika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kush jam une ?
Une Quhem Anamika . Jam nje vajze 15-vjecare dhe kam lindur me: 26/02/2000. Jam ne kete bote te madhe per te qene ose per te arritur te jem nje perzonazh pozitiv i saj . Qe e vogel endrra ime ka qene te behesha nje balerine e zonja . I'a arrita qellimit ...
Autori: Erbuna HAJDARI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese për Atdheun tim
Atdheu im,vendi im,streha ime ku u linda e ku do vdes është Kosova. Qdo mergimtar e ka të vështirë të jetë larg vendit të tij, e leje më larg familjes,sepse është vendi ku mësuan të flasin e vendi ku hedhën hapin e parë e andaj e kanë tÃ...
Autori: Uinda Kapaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vetvetja
Kush jam une? Ndoshta ne te shkuaren do t'i isha pergjigjur pa hezitim kesaj pyetje ne dukje te zakonshme. Ndersa sot hesht...Nuk e di por goja me eshte kycur dhe gjuha i nje femije tekanjoz nuk deshiron te flase. Mendoj se eshte pikerisht pesha qe mbart ...
Autori: genti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Endraa
..Dhe ne ate cast mu shfaqe ti ...
Autori: Arsim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Çështë jeta?!! A e keni pyetur veten ndonjëherë!!? Kjo pyetje e parashtruar vetes më shtyri të mendoj se çka është realiteti çka është në realitet jeta ,e realiteti më duket se ështe i hidhur shumë. Ndersa ne jemi te prirur te ndegjojme ...
Autori: aaaaaaaaaaaaaa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: prralla cfare eshte
ne jeten tone te perditeshme shpesh tregojme peralla te ndryshme .keto perralla ne vetvete perfaqesojne jeten tone ne te gjitha dinmensijonet se saj.jeta jone eshte krahas te tjerave nje loj,nje krijmtari apo nje perralle.jeta si nje gezim dhe trishtim,ci...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fushe Studen
Shume vende ne Shqiperi jane te pazbuluar ende.Edhe ne qe jemi shtetas te ketij vendi nuk i dime emde disa nga bukurite e tij. Po te shkosh ne Fushe Studen do te mahnitesh nga bukuria e atij vendi.Atje ka disa hotele te medhe me restorante luksoze brenda...
Autori: D.A · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te enderrosh....
Te enderrosh per ne femijet eshte gjithcka.Endrrat lidhen me shpresen dhe....bam.....ato zhduken pa lene asnje gjurme. Ne kete bote nuk ka femije pa endrra ,te keqija dhe te mira jane endrrat e tyre .Por kur nuk realizohen te duket se e gjithe bota po te...
Autori: ajo goca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ai...
Nuk e di nga t'ia filloj,pasi eshte shume e veshtire te pershkruash dike si ai.Po flas per nje person qe arriti te ndryshoje jeten time,ashtu sic askush nuk ka arritur ta beje ndonjehere.Per mua eshte enderra per te cilen kam enderruar per vite me radhe.M...
Autori: une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashueia e vertete
kjo histori eshte per te gjithe qe kane prane nje mik qe ben gjithcka per te dhe kurre ai se kupton se nga nje miqesi e vertete lind nje dashutri e thelle .Pra pikerishte keta persona na bejme te vuajme cdo dit...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Pranvera nuk është thjesht stina e parë e vitit.Ajo është stina e rilindjes ,gjallërisë ,ngjyrave ,melodisë .Pranvera është stina ku natyra na buzëqesh të gjithëve .Është kapitulli me shkronja të gjelbërta në librin tonë të jetës . ...
Autori: kristiana karaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mengjesi
ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja si gjithnje zerin e mamit qe me delikatese do te me zgjonte nga gjumi. mirepo kete dite dielli nuk shndrinte si gjithnje por akoma me i forte dhe me i buk...
Autori: Joana Prifti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: komunikimi virtual
Apolonia është qyteti antik në Shqipëri ndër më të mëdhenjtë në pellgun e Adriatikut dhe më i përmenduri ndër 30 qytetet e tjera, me të njëjtin emër, të kohës antike.Hulumtimet e para për Apoloninë i kemi nga studiues dhe shtegtarë tÃ...




Komentet e fundit!

Emri: Arben
Email: Arben.zeneli66@gimail.com
Komenti: Sh bukur bravoooo

Emri: Arben
Email: Arben.zeneli66@gimail.com
Komenti: Më pëlqen shumë pa masë,twisting ju lumtë bravoooooo

Emri: Klea Konci
Email: kleakonci@gmail.com
Komenti: flmm

Emri: kristiana karaj
Email: annadiy21@gmail.com
Komenti: bejm krenar kushtrimin mi goc!! shum bukur kle!!!!!

Emri: Barbara Pervizi
Email: Pinterestb0@gmail.com
Komenti: SHm Bkr kle



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com