Data e postimit: 2017-04-10 17:30:50
Lexime: 18988
Ku po shkojme me kaq Ligesi
Lloji: Ese pershkruese
Tema: ku po shkojme me kaq ligesi
Autori: Ardisa
Shkolla: Arif zeqiri
Klasa: 10b
Qyteti: Krume
E-mail: meli@hotmail.com


EHH si eshte jeta plot me te papritura .... rrethohemi nga e mira e keqja ligesia qe jane udhetare me ne ne cdo hap qe hedhim. Pra jeta eshte si film ku gjithesecili nga ne mundohet te luaje me bukur rolin kryesor..kemi shume raste qe ne nuk jemi te pergatitur ne ato momenete ku ndihemi te zhgenjyer te dobet ne ankth dhe nuk kemi shprese qe te luftojme me te drejtat tone .pra me pas mendojme... ligesia na mberthen dhe na shtyn drejt rruges pa kthim na duket qe e keqja eshte zgjidhja duke mos marre forcen mundimin qe ti perballojme te gjitha situatat qe na dalinn para. nje thenie e arte thote shpresa kurre nuk duhet humbur duhet ta kesh ate si nje dhurate te cmuar kudo me vete .QE te jesh person i forte mos humb shpresat dhe mos dorezo kurre kete e kam mbajturi si synim ne cdo hap qe hedh dhe vete.shkrova dhe shpresoj qe tu pelqeje mos lejoni qe e keqja dhe ligesia tu mberthejne ndiqni rrugen qe mendoni qe eshte e pershtatshme per ju Lexues te Dashur Jeta vazhdon pavareshisht gjitckaje

Vepra te ngjashme
Autori: Florida Albrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ku po shkojme me kaq ligesi
ku po shkojme me kaq ligesi Eh si eshte jeta plot me te papritura .... Rrethohemi nga e mira,e keqja,ligesia qe jane udhetare me ne ne cdo hap qe hedhim. Pra jeta eshte si film ku gjithesecili nga ne mundohet te luaje me bukur rolin kryesor.Kemi shume ra...
Autori: Anaili · Lloji: Poezi personale · Tema: MBI BOTEN
Bota: nje kaos njerezish dhe ndjesish Bota: nje lume dhe det armiqesish Bota: nje shkretetire e erret , e armatosur Bota: nje “nene” qe qan e plagosur. Kjo eshte ne ditet e sotme jeta Formulen e paqes dot nuk e gjeta E keqja deren hap dhe B...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Ki shpresa
Gjithmone shpreso mos i humb shpresat sepse jeta ka shum sfida dhe ne duhet ti perballojme ato sfida .Gjithemone duhet ta kesh shpresen dhe durimin te shpresosh per nje te ardhme sa me te mire do te thot te lexosh te durosh qe ta arrish ate qe deshiron do...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Sfidoje jeten me jetu"
Po munohna me sfidu se injoranca ka perparu, a pi sheh, qato bij shqyptari spo dijn jeten me kuptu! Po munohna me guxu se arroganca s'esht masakru komt n'tok ment n'kok, qashtu jom m'su perveç zotit kerkuj smuj me i besu. Po munohna me ku...
Autori: Erisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke pare se cfare ndodh ne ditet e sotme ne mendojme se te jetosh do te thote ti plotesosh te gjitha deshirat qe ne kemi. Jeta ka shum veshtiresi por me ndihmen e...
Autori: Hygerta Uruci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Te falesh
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...
Autori: Blerta.O · Lloji: Ese informuese · Tema: gabimet
E dini? askush nuk eshte perfekt ne kete bote,te gjithe ne si qenie gabojme,e qe shpesh keto gabime behen pa dashjen tone. Gabimi eshte dicka qe falet,vecse nese ti nuk kalon kufijt e tij,sepse ka njerez qe jane te ndjeshem nga kjo gje. Shpesh ne edhe ...
Autori: Mbesha Nazaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: e ardhmja
Te gjithe jemi te perfshire ne detin e paane te jetes.Kur jemi femije shpresa jone per te pasur e arritur gjithcka duam , i ngjan nje trageti gjigand , por dalngadale ai fillon te lekundet e te shperbeht nga stuhite e jetes . Ka raste kur e gjen veten mbi...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: koronavirusi
NE ZEMRA JETON FJALA SHPRESE Boshlleku,vdekja dhe semundja pushtuan vendin. Vdekja po na kalon para sysh dhe semundja eshte bere mbreteresha e vendit,ka vendosur kuroren. Ngado ka rene nje qetesi e madhe. Valle ps...
Autori: Albina Hajrizi · Lloji: Ese informuese · Tema: enderrat
E quajta keshtu sepse me te vertet jeta eshte nje anije me enderra ,e cila lundron drejt oqeanit te pafund.Gjat gjith jetes te percjellin deshira e enderra te shumta qe te bejne te shohesh nje jetë më ndryshe,jeta eshte plot sfida por ato sfida jan...
Autori: Finesa kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: mesuesi
MËSUESIT TIM TË DASHUR - Ibrahim Egriut - Të larguar në mërgim te Ju gjetëm shpëtim, A B C-në na e mësoni nga e keqja na shpëtoni. Kur mendojmë se këtu kemi mbet’ Ju na e ktheni shpresën - na jepni jetë! Shembulli...
Autori: B MEHMETI · Lloji: Poezi personale · Tema: poezi per babin
ESHTE NJERIU ME ZEMERMIRE QE NA PLOTESON CDO DESHIRE GJITHMONE TI ME BEN TE QESH ESHTE LUMTURI NJE BABA TE KESH BABAI ESHTE DRITA QE NDIZET NE ERRESIRE BABAI ESHTE LIRIA QE NDIEN NE HAPESIRE BABAI ESHTE NJERIU QE KURRE STE THOT JO BABAI ESHTE NJE ...




Komentet e fundit!

Emri: fuck you
Email: kushi1922@gmail.com
Komenti:

Emri: fuck you
Email: kushi1922@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com