Data e postimit: 2018-02-19 18:01:23
Lexime: 9245
kur fillova te pikturoj jeten
Autori: kristiana karaj
Lloji: Ese pershkruese
Tema: piktura
Shkolla: kushtrimi i lirise
Klasa: 7A
Qyteti: durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re ate dite te akullt dimri.Mora cdo ngjyre, flete e penel dhe nisa te pikturoj.Ndoshta duket qesharake por ja qe fillova te pikturoj se si jeta ime do te ishte ne te ardhmen.Isha ndoshta pak si e menduar se si pa jetuar te sotmen do te imagjinoja te ardhmen.Por ja qe peneli ikte vete pa qene ne zoterimin tim dhe tashme i kishte thene mjaft jetes se tij qe ia kishte kushtuar duarve.Tani po arrija te kuptoja gjithnje e me shume sesa endrra kisha per te ardhmen.Rralle here ia kisha kushtuar kohen kesaj teme.Piktura kishte filluar te merrte forme e kuptim.Ishte aq abstrakte saqe edhe une mos ta dija qellimin e saj do kisha menduar ne pamje te pare qe ishte nje lemsh i madh ngjyrash.Por jo, nuk ishte keshtu, ishte jeta ime ne vitin 2033 ku saktesisht mund te isha 28 vjece.Piktura perbehej nga temat e endrrave te mia.Ato ishi:vete piktura, stilizmi, arkitektura, muzika, aktrimi, librat si dhe instrumente te ndryshme muzikore.Ndoshta jane vertet shume por mund t'i fusja ne nje teme e cila natyrisht eshte arti.Sigurisht qe tek hapsirat boshe te sfondit nuk mund te lija pa futur shpirtin tim rebel qe vazhdonte te vizitonte boten.Pra me pak fjale ajo pikture ishte perla e mendimeve te mia.Mendja bashke me shoqen e saj me te ngushte, imagjinaten, fluturonin ne pafundesine e madhe te horizontit te te parit.Dhe ja, vetem per nje fjale qe nxori mami im per pikturen tek shoqja e saj beri qe piktura ime te bente xhiron e botes.Karriera ime e shkurter dhe e kendshme qe kisha bere gjer ne klase te 7 vazhdoi duke u bere kaq e famshme.Mjaftonte vetem te permendej fjala pikture dhe te vinte ndermend emri im bashke me vepren qe tashme ishim bere mbretereshat e ketij brezi.Profesionizmi arriti ne kulm saqe me dukej vetja sikur kisha vite ne kete fushe dhe isha bere plake e mocme.Sigurisht qe piktura nuk ngeli pa emer, prandaj e quajta ate: kur fillova te pikturoj jeten.Duket pikerisht si nje liber aventurash dhe kjo me pelqente me te vertete.Kjo nuk ishte e vetmja veper por ishte ajo qe startoi fillimin e madh.Prandaj ashtu si liresia e shpirtit dhe horizonti i fuqishem i imsgjinates qe cdo dite fluturonte me eren beri te magjishmen pikture.Keshtu a mund ta imagjinoni se cfare ndodhi me pas?Ndertova pikerisht ate qe bera ne pikture.Isha bere nje emer me vlera dhe axhenda ime ishte perhere plot.Viti per te cilin kisha folur erdhi shume shpejt dhe ashtu sic e krijova.Nuk me kishte mbetur vend pa vizituar pasi kerkesat per talentin dhe prezencen time ishin me lista te pafundme.Pra kisha bere mire qe skisha menduar me pare per te ardhmen dhe mendimet u derdhen lume diten e akullt te atij dimri.

Vepra te ngjashme
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkruaj veten time
AUTOBIOGRAFIA Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku edhe jetoj për momentin në lagjien 14. Origjina nga babai është nga Kukësi ,ndërsa nga nëna Skrapari. Jam 1,58 m e gjatë dhe rreth 52 kg. Flokët ...
Autori: LH · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja ne Shqiperi dhe menyra si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin.
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua në këtë botë. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Jeta ...
Autori: ARNISA BRAHIMI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PER FESAT E FUNDVITIT
Festa e viti te ri Festa ime e preferuar eshte njera prej diteve me te festuar ne Bote secili popull e feston vitin e ri ne menyren e ti ne festojm vitin e ri me 31 dhjetor e vendosem pemen e viti te ri ne nje cep te shtepis e zbukurojm me drita ne diten ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Rrezarta Mujota · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Xhaxhai im
Rrudhat e ballit....tregonin per burrerin e tij,ndersa plisi i bardhe vetem e deshmonte kete fakt...Surat e bardha tregonin per jeten e tij plot vuajtje,durim e trimer vetullat qe mbulonin paksa syt e tij te zinj nuk tregoni tjeter gje perveq se per jeten...
Autori: Melisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlera e shoqerise
Shoqeria eshte po thuajse gjeja me e vlefshe Ajo te perkrah,ajo te tregon,a jo te do, pra ruaje shoqerin tende sepse ne disa raste te duhet shum e ne disa raste te vie te largohesh nga ajo shoqeri Por eshte nje gabim total Duaje shoqerine tende deri n...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrim per Nenen
Nena ehhh sa bukur tingellon .Vetm ky emer sa kenaqesi qe te jep....Nje emer plot me tingellim qe pushtoi te gjithe zemrat e femijeve.Nena kur degjon zerin e embel te saj kur buron ne veshet e tu ti shkon fluturim...Nje engjell i vertete a po jo ? Ajo qe ...
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi veten time
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adol...
Autori: Klara Noku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nenes
Tani qe shkruaj nje ndjenje e forte dashurie ngulet tentakulat e saj ne cdo rrahje te zemres time.E keni parasysh madheshtine e oqeanit ,oksigjenin e paster te natyres se virgjer,kupen e pafund qiellore apo lashtesine e shkrimeve ne arkivat miliarda vjeca...
Autori: Urata Matluma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
vjeshta eshte nje nder kater stinet me te bukura te vitit...edhe vjeshta si cdo stine ka bukurite e saj , fryen era , bien gjethet , bie shi ,korren fushat , bien temperaturat , mbushen hambaret me drithera ,por me e mira eshte qe ne shtator fillon viti i...
Autori: Alberina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndjenjat
Marr leter dhe lapsin per te shkruar.As vete nuk e di se cfare te shkruaj…perpiqem…perpiqem shume vetem e vetem te mos shkruaj per ty...,por nuk mundem,eshte kaq e veshtire…E di pse?!?!?!sepse kudo ku jam me cilindo..ne mendimet e mia je vetem ti…...
Autori: Armela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Komuniteti dhe une
Shoqeria që më rrethon mua jhihat me emrin komunitet në komunitet ekzistojnë edhe rregulla. Unë jam një individ I thjesht dh përshtatem me regullat
Autori: emily · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ekskursioni me i bukur
Vitin e kaluar shkuam ne nje ekskursion shume te bukur qe s'mund te harrohet lehte.Ne planifikuam qe te shkonim ne Tiran atje do te shkonim te Cineplex pra te kinemaja me pas te blur dhe te city park.Ne u nisem ne oren 8:00,rruga ishte e gjate por ne e ka...
Autori: Edi Berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushime
Ishte nje dite e mire kur shkuam ne Prishtine ne aeroportin Adem Jashari per te shkuar ne Londer. Kemi udhetuar 3ore ka qene nje udhetim shume i mir. Ne Londer kishte shume turist qe shkojn qe ta vizitojn sepse esht nje vend shum imir sepse ka vende shume...




Komentet e fundit!

Emri: elar
Email: selimajrasim74@gamil.com
Komenti: E di se disa fjal qe ke permendur ketu mua me ka ndodhur me te vertet e kam kuptuar qe jeta esht si lapsi me gomen qe fshirsja fshin vetem ku duhet dmth njerzit falin falin pastaj vjen nje koh qe dhe kupa e durimit soset ndersa goma fshin sa fshin dhe fillon e mbet njoll aty ku esht fshir shum her me kupton

Emri: kristiana karaj
Email: annadiy21@gmail.com
Komenti: faleminderit te gjithe lexuesve!!!!!shpresoj t'iu pelqeje!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com