Data e postimit: 2018-02-08 20:01:43
Lexime: 32757
Edukata,arma me e forte me te cilen mund te ndryshojme boten
Autori: Xhuliana Prendi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Edukata
Shkolla: Hydajet Lezha
Klasa: 10
Qyteti: LEZHE
E-mail: Email eshte i fshehur!


Edukata,arma me e forte me te cilen mund te ndryshojme boten


Edukata me në qëndër njeriun realizon ndërthurjen e personalitetit dhe dinjitetit njerëzor.Ajo na ndihmon te ecim shume para ne jete dhe me me pak probleme.Edukata eshte arma me e fuqishme per te ndryshuar boten sepse edukaten mund ta perkufizojme ne shume menyra si psh.: qe kur jemi te edukuar qdo gje eshte me thjeshte dhe situatat e ndryshme mund ti menagjojme ne menyren me te mire.Njeriu ka nevoje te edukohet gjate gjithe jetes se tij dhe qdo njeri duhet te edukohet per nje jete me te mire dhe probleme. . Edukata eshte qelesi i nje jete begate dhe per ndryshimin e botes. Gjatë gjithë jetës së tij njeriu është përpjekur që të bëjë gjithçka aq mirë sa duhet per nje jete me te mire. Individi në jetë është paraqitur si edukator por edhe si mbartës edukativ.Po ti referohemi edukatës ajo të sjell ndërmend njeriun e përkryer, plot finesë. Por jo ! Unë do të kundërshtoja një gjë të tillë.Duke jetuar në mënyrë të qytetëruar edukata përsos jetën individuale,çdo individ do të tregojë atë “ pak edukatë” që ka. Ai me këtë edukatë shfaqet përpara shoqërisë si një njeri I edukuar.Nuk është pjesë e vështirë shfaqja e individit “ plot edukatë “,por e vështirë është që individi këtë edukatë ta ketë fituar apo ruajtur sepse çdo ditë ai përballet me shoqërinë edhe çdo ditë do I duhej një paraqitje qytetare. . Prandaj edukata e tij vlerësohet ashtu siç ai e paraqet me mangësi, me vështirësi por edhe me plotësi. Unë mendoj se çdo gjë varet nga natyra e njeriut. Cdo individ e përcjell në mënyra të ndryshme edukatën.

Vepra te ngjashme
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: liria fjala me e bukur e fjalorit tim
"Liria i ka rrenjet ne gjak" me shum dashuri e them fjalen liri.liria eshe gjeja me shtrenjt njerezore. kur e permend kete fjal shum gjera me bredhin ne mendime.me se miri e din shqiptaret se cfare do te thot kjo fjal.skenderbeu luftoi tere jeten e tij ...
Autori: andrea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vera i gezon femijet
jetojn shume lloj njerez por ata qe i gezohen me Shum stines se veres jane te varferit .njerezit te varfer i gezohen stines se veres sepse ne stine e veres ato nuk kane te ftoht nuk u duhen dru per ngrohje sepse ATEHER DIELI NGROH ME RREZEN TE NZEHTA PR...
Autori: adela drushku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
70-vjetori i clirimit te shqiperise Dielli mengjesor depertonte me fasha te shndritshme dhe reflektonte drite mbi cdo qytet.Ne keto vite te lavdishme pavaresie qytetet u veshen me pelhuren e ngrohte dhe me lirine mbi supe,shqiponjen dykrenare.Vlora,qy...
Autori: Ya Gyal · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Life isn't shit
It's meee again people .Jo jo jeta nuk eshte shit jam gabuar hhaha.A din qysh mundesh me bo jeten tone mos mu dok shit?!Thjesht jetoje qdo sen qysh don ti vet , besomni sja vlen asni njeri me ngu qka thot ose qkat imponon me bo , veq ni jet e kem e sja vl...
Autori: Ina Gjika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Toka
Toka,eshte planeti ku ne jetojme.Ajo ka disa vecori,te cilat e dallojne ate ngate nga nje planetet e tjere.Dallimi i pare eshte se ka jete ,por arsyet te cilat bejne te mundur jeten ne Toke jane disa.Se pari Toka eshte e perbere nga kontinentet dhe oqeane...
Autori: Eskili · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Prometeu nje hero i vetmuar
... Medet Sa shpikje te dobishme bera un Per njerezit, ndersa per vete s gjej mjet per te shpetuar nga ky kob i madh
Autori: Adela hushi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: perparesite dhe rreziqet e perdorimit te internetit
Teknologjia cdo dite edhe me shume po behet pjese e pandalshme e jeteve tona,duke i ndikuar ato.Avancimi teknologjik ka rritur perdorimin e saj ne mase,madje edhe nga femijet.Teknologjia ka perparesite e saj te zhvillimit te disa aftesive te njeriut.Te fe...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne , por pushimet vetem se po afrohen. Tani ne ne mendjen tone mendojme se sa do jete nota mesatare e jona , kurse ne anen tjeter mendojme se si do i kalojme pushimet verore dhe a do te jete me te vertete nje ...
Autori: Xhenisa Vargu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Deshmoret e atdheut, frymezues te endrres per liri.
Perseri erdhi 5 Maji . A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,eshte dita e Qemal Stafes kur ra deshmor. Me siguri do te thuash cfare me duhet historia e nje te vdekuri🤦‍♀️. Por nuk duhet te harrojme qe sot ne j...
Autori: Ersi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perdorimi celularit ne shkollen fillore
Perdorimi i telefonave celular vazhdon te zgjerohet cdo dite e me shume duke u perdorur qe nga femijet e vegjel e deri te te moshuarit. Cdo gje ka kohen e vet, dhe nje veprim i tille mund te jete i demshem per femijet. Une personalisht jam e mendimit qe ...
Autori: Gezim Ismaili · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nga e kane burimin dalimet gjinore nga natyra apo nga shoqeria
Burimi i kesaj qe thash eshte shoqeria eshte per te gjith per ta pare ate duhet te jesh i madh dhe bujar koka j i shqur edhe i mir i paster nga shoqeria qe te dukesh i mir parq ture ose te mburresh para shoqerise se mir ose keqe qe ke kjo teme me pelqen ...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena
NENA Ti ishe njeriu i par qe me perqafove ne fakt ende pa me perqafuar me mbajte 9 muaj ne barkun tend si munt qe tete harroj kaq shpejt nen ti je njeriu i vetem ne ket jet qe e ben njeriun e lumtur . ti gjitha fshetesit qe i mban brenda ne zemren tende...
Autori: Altin A. GJIKOLLI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per ty Erik Abidal (ABI)
Shum njerez mund te qeshin me kete qe po shkruaj.Mund t'ju duket qesharake,pasi qe po shkruaj per nje "NJERI" pa vlera.Eshte e gjitha e kunderta,pasi po flas per nje njeri me vlera te larta qe tronditi gjith "BOTEN" me lajmin e keq qe na japi...Ndoshta je...
Autori: Marsela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha Jone
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjere,gjuha e cila tregon c'ka Ne jemi. Kaluan vite,shekuj ama,gjuha jone mbijetoi...! Te shumte ishin ata qe deshen ta shkelnin, te shkeputnin nga gjiri i sh...




Komentet e fundit!

Emri: redon kryziu
Email: redonkryeziu1@gamil.com
Komenti: shum bukur halla ju qoft



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com