Data e postimit: 2012-03-19 15:36:25
Lexime: 12930
Proud to be me!
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jeta!
Autori: Klea Prifti
Shkolla: "Andon Profka" Seman
Klasa: XIA
Qyteti: Fier
E-mail: klea31@live.com


Te ndihesh pozitive???
Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga probleme,njerez qe jane tere kohen me zemer te vrare,te zhgenjyer nga dikush apo nga vete realiteti I shpifur,qenie njerezore qe bejne gjithcka ,shkelin kedo vetem per te marr ate qe duan…!
Kjo eshte bota ne te cilen jetojme…bota me te cilen perballemi cdo dite…njerezit qe shohim,por nuk I njohim…ose ose po ta mendosh mire as per te shikuar nuk i shikojme,sepse e vetmja gje vizuale eshte nje maske cfaredo qe na servirin...!
Sa ironike po me duket tani….!!!
Dikush qesh per te mashtruar nje bote te tere se eshte mire,edhe pse ne fakt po vdes perbrenda…ndersa dikush tjeter nuk le asnje person pa I thene sesa fatkeq eshte vetem per te fituar pak meshire..!Dikush pergjerohet duke aktruar per te marr dicka qe nuk e meriton,ndersa dikush tjeter pranon fatin e tij me perulesi e krenari…!
Kam lexuar diku se ai qe do te ardhmen e vete,e pranon te tashmen sido qe te jete,e duron si te ishte nje i denuar ne litar edhe pse i pafajshem..! Hmmm po mendoja!!!Une jam nje person tipik qe nuk pranoj realitetin,jam nje qenie rebele ndaj botes ku jetoj..!I dua njerezit i mi,por nese mundohen te me vendosin ne korniza te egra sjelljeje nuk i pranoj...!Nuk gjykoj askend,e ne fund te fundit kush jam une? Zoti?!!! JO!!! Nuk gjykoj njeriun,gjykoj kritikoj veprimin...!
Te pranosh realitetin?Sigurisht qe po,por te lutem mos rri duarkryq teksa e shikon boten tende,boten qe neser do jete e femijeve te tu te shembet para syve te tu cdo dite dhe ti ...ti te mos besh asgje...vetem te jesh nje spektator kur ne fakt duhet te ishe personazhi kryesor...!
E dua boten time,por ama ate qe kam krijuar Brenda zemres,Brenda mendjes sime,…kjo jashte me tremb,ndonjehere me ben te mos jem Une...ajo vetvetja,ajo qe qesh,qe argetohet ,qe shkruan per natyren,per nenen,per mesuesen e klases se pare,per dashurine infinite ate perfekten...!
O sa budallaqe me duket vetja tani....jam akoma nje femije i vogel i papershtatur me boten qe me rrethon..por e dini cfare sido qe te jete e dua veten time..,sepse ndryshe nga shume te tjere ajo nuk di te veje maska,te tallet,te thyej zemra apo te zhgenjej te tjeret...!Ajo shfaqet ashtu si eshte,i pranon njerezit ashtu si jane,dhe perpiqet qe boten ne te cilen jeton ta bej boten qe gjithkush ta doje...!
Proud to be me :)

Vepra te ngjashme
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Ne jete njeriu lind, jeton e me pas vjen edhe fundi i tij kur ai vdes dhe sigurisht pason breza te tere pas vetes. Ai kalon shume periudha e ngjarje te ndryshme gjate gjithe jetes. Si cdo qenie tjeter e gjalle, lind dhe ne fillim e gjithe dashuria dhe vem...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota ku jetojme...
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe askush nuk ngre koken lart per te pyetur pse?Pse jetojme?Per cfare? Shume pyetje,pak pergjigje.Bota eshte e rrumbullaket,cdo qoshe e saj fsheh mistere te shu...
Autori: anna · Lloji: Poezi personale · Tema: zoti yne
Te flasesh per ALLAHUN nuk ka mbarim, cdo fjale e librit te tij te duket nje gezim. AI eshte nje dhe tjeter s'ka, gjithmone mbi ne syte e tij i mban. Njerezit qe bejne keq ALLAHU i shikon, dhe ne xhehenem AI i denon. Pra...
Autori: [FG] · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Perse zgjidhjet ne jete me takojne mua dhe askujt tjeter
Jeta eshte e mbushur.plot te.papritura, gjera qe ne nuk duam te ndodhim apo gjera te bukura. Pavaresisht situates qe mund te jete, zgjedhjet dhe vendimet ne jete me takojne mua. Mua sepse eshte jeta ime [PARAGRAFI 2] Jam krijuar te kem gjerat e mija, ...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota Ime Perfekte
Nese une per nje moment do te kisha fuqine per te udhehequr boten, atehere ne boten time perfekte nuk do ekzistonte as pasuria me bollek as varferia dhe mjerimi, sepse kam pare se si disa qenie njerezore jetojne ne kondicione johumane, nderkohe qe te tjer...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: KURRE MOS BESO, TE GJITHE JANE TRADHETARE
Sot dikush me beri moral. O Zot! Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben?! Nejse, u harrua kjo... Takoj nje tip tjetr, me sakte ndeshem ne rruge dhe i nisa nje buzeqeshje. Ai kaloi pa me pare fare duke me shperfillur. Si dreqi...
Autori: ornela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria
dashuria eshte nje ndjenje shume e bukur, e cila lind dhe zhvillohet gradualisht, por shume shpesh ndodh qe te linde edhe me shikim te pare. boten e sheh me nje sy tjeter. gjithcka duket shume e bukur, jeta te duket fushe me lule. per te ben gjera nga me...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter.Racizmi eshte nje 'semundje' qe prek vetem ...
Autori: S.M · Lloji: Leter · Tema: Tallja
Jeni ndjer ndoonjehere te vetmuar?Une po.Nuk e di po mendoj qe njerezit jane shume te padrejte ata dine vetem te tallin,perqeshin,dhe tu duket vetja me mire se te tjeret.Nuk e kuptoj se perse njerzit nuk shohin punet e veta,te merren me veten dhe t'i lene...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja dhe une
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,mendoj nje parajse ku ekziston vetem miresia,dashuria,lumturia dhe gezimi.Ai qe e ka nje familje ka gjithcka qe mund te kete dikush.Dicka qe eshte e pakrah...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sociale
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai qe nuk ka asnje prane.Dikush mund te jete I rrethuar nga njerez,por prapeseprape,mund te ndihet I vetmuar ne shpirt,sikur s’mund t’ia shprehe askujt m...
Autori: Endri Demollari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perpara pasqyres
Nje pasqyre e vertete na nihmon ne qe te shohim veten tone ndersa ne nje pasqyre imagjinare ti mund te shikosh ate gje qe te mungon dhe do te doje ta kishe prane.Pasqyra e vertet mund te jap reflektimin tend dhe ndonjehere mund te kesh folur me te ndersa ...




Komentet e fundit!

Emri: gazmen
Email: gazmen@email.com
Komenti: teme interesante

Emri: samuel
Email: semihysko@gmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: anonimja
Email: anonimja tr@yahoo.com
Komenti: bravo bravo mjaft bukur

Emri: emiljana toska
Email: emiljana toska@yahoo.com
Komenti: me pelqen eseja jote por eshte e pamundur qe mos te kemi pak djallezi ne kete bote sepse te qendrojme kaq te drejte,shume njerez te shkelin me kembe.

Emri: Blertona
Email: tona-45@live.com
Komenti: Shum e mir...Bravoo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com