Data e postimit: 2018-01-26 19:28:05
Lexime: 7684
Skenderbeu
Autori: Uinda Kapaj
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Madheshtia e figures se Skenderbeut.
Shkolla: Mustafa Qemal Ataturk
Klasa: 10a
Qyteti: vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!


Me kerkuan te krijoja nje ese per Gjergj Kastriot Skenderbeun. Nuk mund ta pershkruaj me fjale emocionin qe ndjeva ne ato momente. Ndihesha e privilegjuar qe do te kishe mundesine te shkruaja per simbolin dhe krenarine e kombit shqiptar. Ndersa tani hesht…Nuk e di po goja me eshte kycur dhe gjuha si nje femije tekanjoz nuk deshiron te flase. Mendoj se eshte pikerisht rendesia qe mbart kjo figure hyjnore e cila me pushton cdo muskul te trupit dhe me ben te dritherohem perballe saj.Por papritur, e gjendur perballe fletes se bardhe, gishtat rrembejne penen dhe nisin te thurin nje gjerdan vlerash per natyren e papershkrueshme te ketij personaliteti.
Cdokush prej nesh eshte njohur me kete figure heroike qe ne vogeli , ne hapat e pare te edukimit me histori shekullore, perpjekjesh luftarake per te mbrojtur trojet tona. Eshte pikerisht ndikimi I kesaj figure I cili mbolli ne zemren time filizat e pare te atdhedashurise. Dikur mendoja se si mundet valle nje qenie njerezore, e zakonshme ne dukje, te krijoje me zemren dhe shpirtin e tij nje barrier te pathyeshme , si mundet valle nje zemer e veteme ,te beje te rrahin njelloj zemrat e kombi te tere. Tani mendoj se kam arritur ta kuptoj dhe jam ne gjendje ti fale kesaj cope letre nje cope te vlefshme te vleresimit tim per te.
Per mua Skenderbeu eshte misherimi I nje Damari fisnik qe njerezit e kane quajtur “shqiptare”. Eshte identitet, ideal, qellim, frymezim. Eshte tragjedia e popullit dhe triumfi I tij, pervoja e madhe e bashkimit, e betejave per liri kunder cdo pushtuesi. Dhe mbi te gjitha eshte shpresa qe ndricon dhe shkrepetin ne qiejt e ngrysur te historise shekullore…Vleresimi im per te shumefishohet kur mendoj se ai ka sherbyer si nje ilac per zemrat e nje populli qe ishte drejt shuarjes, ashtu si kandili I nje qiriri te zhytur ne erresiren e neteve te gjata. Ka sherbyer si je pike uji ne token e etur, te lare vec nga gjaku I luftetareve per liri. Aty ku ndoshta dielli kishte faj pse ishin thare farat e shpreses e s’kishin mbire. Aty ku hena ndoshta kishte faj qe nuk dha shkelqim naten dhe ne ecem si te verber. Apo aty ku ne te gjithe ishim fajtor, qe ne qiell I lame endrrat e ne toke realitetin, pa I prekur kurre bashke. Skenderbeu u mesoi shqiptareve te ishin muri I gjalle I vendlindjes se tyre, edhe pse I vendosur perballe nje armiku vdekjeprures sic eshte “tradhetia”. Por mbi te gjitha , Skenderbeu u mesoi shqiptareve se vetem bashkimi bente fuqine. Nje ushtri e bashkuar ka me teper rendesi se nje ushtri e pajisur mire , nje ushtri e pasur dhe nje ushtri e madhe.
Si perfundim, Gjergj Kastriot Skenderbeu eshte shtylla e kombit shqiptar, boshti kurrizor I tij dhe forca motivuese perballe cdo rreziku. Vlerat qe ai ka shpalosur jane te shumta. Ai do te vazhdoje te ruhet ne zemren tone si ideli I njeriut vetesakrifikues per atdheun pasi:”Nuk kane lindur as dje, as sot, dhe as nuk kane per te lindur kurre ata njerez qe kane per te harruar kete figure shekullore!”

Vepra te ngjashme
Autori: Anxhela anxhi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
shpeshhere me keshillonin: lexo sa me shume libra .. nje dite do te te ndihmojne shume ! Asnjehere nuk i kuptoja . Thosh : cme duhen librat .. nata jane te pavlere . Por tani e kuptoj qe kam gabuar . Ndonjehere ndihesha vetem dhe perpiqeha te reflektoja ....
Autori: LunaBeta · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu im
Atdhe eshte fjala qe me sjell menjehere ndermend vendlindjen time te bukur. Edhe pse jetoj ne Shqiperi e di se atdheu im eshte Italia. Vendi ku kam mesuar te flas dhe te hedh hapat e para drejt nje te ardhmje te gjate. Edhe nese udbetoj jashte atdheut tim...
Autori: enxhi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: babai
I dashur baba Ti je i pari qe me mbajte ne krah kur linda.Ti je i pari qe me mesoi bicikleten.Ti me ndihmon te ngrihem kur rrezohem dhe te ulem kur ngrihem.Ti je gjithnje aty per mua.ti je gjeja me e shtrenjte per mua.E di qe ndonjehere gaboj apo nuk sil...
Autori: Urata Matluma · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Koha e lire
Koha e lire besoj qe eshte koha e njeriut me e mire . Ne duhet ta shfrytezojme ndonjehere ate , ngaqe na ndihmon shume . Ne nuk duhet ta shperdorojme ate me gjera te kota , si psh.duke ndenjur ne kompjuter , ne telefon e ne ndonje teknologji tjeter. Ne a...
Autori: Elda J. · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Titanic
Titanic... Other than a tragic historical event, I see the titanic as a crucial lesson: the one of life. In this case, the teachers are Jack and Rose, and also 15000 others that didn't get the chance to see Titanic's arrival in New York. Fifteen thousa...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ME GJITH ZEMER JAM MUSLIMANE
JAM E LUMTUR QE KAM FEN ISLAME JAM E LUMTUR QE KAM ZOTIN ALLAHUN TIM VETEM NE TE BESOJ AI ME KA FALUR DHE AI DO TE ME MERR VETEM TEK AI MBESHTETEM VETEM TEK AI LUTEM DHE SHPRESOJ QE TE GJITH MUSLIMANET TE SHKOJN RRUGES TE MIR DHE RRUGES TE ALLAHUT NESE DE...
Autori: Kleana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E ardhmja
E ardmja na duket kaq magjike,e mistershme, sa mezi presim te zgjasim duart e ta perkedhelim,ta bejme tonen,te jetojme cdo cast te saj me pasion e entuziazem,te ndiejm lumturine por edhe lotet.Cdo dite zgjohemi me nje enderr te re.Cdo mengjes,pa kuptuar,n...
Autori: anna · Lloji: Ese vleresuese · Tema: profesioni
Cdo njeri lind, rritet dhe do vazhdoje te ece perpara ne jete, por per ta bere kete ai duhet te punoje, pra te aftesohet per veten dhe aftesimi per veten eshte marrja e nje profesioni, ku kjo e fundit duhet ti pershtatet aftesive te njeriut dhe kerkesave ...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Aisha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 100 vjetori i pavaresis
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete himn per flamurin tone me shqiponjen dykrenare. shume deshmore derdhen gjakun, pra dhane jeten e tyre per ta pare shqiperine te lire dhe te pavarur. ky popul...
Autori: Lediona · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Te dim se sa i vlefshem eshte libri
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa shkronja.Per mua libri eshte jete.Libri te tregon boten e vertetet dhe imgjinare.Edhe pse jam e vogel ne trup,libri me ka rritur ne mendje.Me ka bere te logj...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Te fleme heret apo vone?
Gjumi eshte dicka njerezore.Te gjithe njerzit flene padyshim ne orare te ndryshme dhe ne vakte te ndryshme.Mendoj se vakti me i preferuar per te marre nje sy gjume eshte ne dreke dhe te mos harrojme pasaj edhe gjumin e mengjesit qe eshte vertet i embel dh...
Autori: megi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: skenderbeu
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Skenderbeu shenon nje nga faqet me te ndriturate historise sone kombetare.Skenderbeu hyri ne histori si nje figure me vlera te medha kombetare e nderkombetar...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret
Shqipetaret,trimat qe nuk u dorezuan kurre,trimat qe nuk rreshten se luftuari,trimat qe na dhane nje flamur,nje himn,nje gjuhe,nje komb,nje atdhe,ato trima qe na dhane nje jete te sigurt.Edhe pse historia jo shume shpesh ka qene bujare me ne,ne serish kem...




Komentet e fundit!

Emri: ketioii
Email: dstr34@hotmail.com
Komenti:

Emri: besiana
Email: besianashala@gmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: besiana
Email: besianashala@gmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: anja
Email: anjaxhemali@gmail.com
Komenti: shume kot



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com