Data e postimit: 2018-01-24 21:32:44
Lexime: 9157
Dhuro dashuri,merr dashuri.
Autori: Dionis Mullalli
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Dashuria per njerezit.
Shkolla: 9-vjecare Zemblak
Klasa: 9
Qyteti: Korce
E-mail: Email eshte i fshehur!


Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen shume njerez kane nevoje. Pak dashuri. Esht kjo fjala qe perkufizon cdo shqetesim dhe problem qe shohim Brenda shpirtit te njerezve apo qofte dhe ne syte e tyre. Gjithesecili prej nesh ka nevoje per pak ngrohtesi, per pak fjale te embela, per pak mirekuptim dhe mbeshtetje. Shpesh here shume prej nesh ndihen bosh ne vetvete. Ndjejne Sikur tek nje pjese e tyre dicka mungon. Ajo per te cilen ata kane nevoje esht nje fjale e ngrohte plot dashuri qe menjehere do beje te cele nje buzeqeshje tek fytyra e tyre. Eshte ne doren tone cdo grimce buzeqeshjeje qe mund te ofrojme tek nje person tjeter. Mjafton te ofrojme qofte dhe nje gisht mbeshtetjeje tek dikush qe vertet ka nevoje per te dhe nga ana tjeter dhe ne do te ndihemi vertet te lumtur qe me miresine tone arritem te percjellim sado pak sekonda lumturie tek dikush. Nuk ka asgje qe mund te humbasim nga kjo por perkundrazi do ndihemi dhe ne te qete shpirterisht. E ku ka me mire se te dhurosh pak dashuri, te shprehesh pak fjale te mira, te shohesh pak gezim ne syte e dikujt. Nese cdokush do e bente kaq pak gje per njerezit, bota do te ishte shume me ndryshe. Nuk do te ekzistonte as agresiviteti dhe as armiqesia mes njerezve. Do te percilleshin vetem fjale te embela ne formen e buqetave shumengjyreshe dhe ne syte e njerezve do te shihnim vetem yje qe ndricojne dhe mendime te bukura dhe domethenese. Cdokush do jepte dhe do merrte dashuri dhe bota do te ishte shume e bukur. Gjithcka varet nga ne. Le te mundohemi qe nje gje te tille ta bejme realitet ne jeten tone.

Vepra te ngjashme
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: liria
liria eshte mirqenja e gjithsecilit. ajo eshte gjeja me e vyer dhe me e shtrenjte per te gjithe njerezit. liri do te thote te mendosh,te besosh, te flasesh, te veprosh me vullnetin tend te lire. liria nuk eshte e lindur ne e fitojme ate gjat jetes. kur ...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne , por pushimet vetem se po afrohen. Tani ne ne mendjen tone mendojme se sa do jete nota mesatare e jona , kurse ne anen tjeter mendojme se si do i kalojme pushimet verore dhe a do te jete me te vertete nje ...
Autori: lejla sulimani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: letersia shqiptare
fishta nuk eshte thjesht nje poet ose shkrimtar. ai eshte nje fenomen letrar ne kulturen shqiptare. veprat e tij nuk mund te thuhet se veem u lexuan. ato u mesuan permendesh nga te gjitha shresat e popullsis edhe nga ato qe nuk dinin shkrim e kendim. ai ...
Autori: Melisa Dulaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Qytetari aktiv
Qytetar aktiv ne duhet të jemi dhe jo pasiv sepse ne duke qenë qytetare aktive bëhemi pjesë e vendimarrjeve duke ndikuar ne vendimet që merren.Pjesmarrjet ne aktivitete te ndryshme merren me gjallëri do të thotë që merr pjesë vetë ne një punë...
Autori: Fjona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Krenar qe jam shqiptar !
Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar dhe trime; krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne evrope;krenaria ime shkelqen per ndjenjat liridashese te popul...
Autori: Drin dhe Dren Daci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vellezerit
Jan dy binjak! Veshur ne te njejten menyr por nje dallim tregim ne vazhdim ! por per mrekulli ! binjaku i ndrojtur mesonte jo si qdo femi ! tjetri mesonte njejte si ai, por dallimi qe ishte i hapur e ben , nga tjetri veqori. te gjitha...
Autori: Diana B · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHOQJA IME
Kjo dite nisi is nje nga ditet me te shemtuara te Jetes time.une jam zene me shoqen time te ngushte dhe doja ti thoja asaj se e dua shume.dua ti them se nuk kam dashur kurre qe te zihem me te.por prape se prape,une nuk do ti them asaj “me fal”sepse ...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza letrare
ANALIZE LETRARE: Gjenerali i ushtrise se vdekur koment dhe analize (I.Kadare) Ne roman takojme njerez te nje populli te vogel,por krenar per luften qe ka bere, te cilet dinin te respektonin traditat,te respektonin mikun, te respektonin te vdeku...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per shkollen
Shkolla Eshte ajo shtepi, qe gjithmon tjep dituri Eshte nje emer natyror eshte emri SHKOLLE. Ne at vend ne mesohemi, me shum gjera pasurohemi Un shkolles i jap dashuri per mua eshte e dyta shtepi.
Autori: Amarilda Kocia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arsimimi
Arsimimi eshte baza e cdo shkalle qe ne do te ngjisim ne jete. Duke qene kaq i rendesishem,ai fillon qe ne nje moshe shume te vogel,ku meren hapat e pare te mesimit. Por,perse eshte kaq me vlere arsimi? Shume studiues,kane vene re se njerezit e arsimua...
Autori: eli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Shqiperia ime ! Sa herë mendja më kuvendon me Ty, moj Nënë e madhe, vetja më duket gjithmonë e vogel, e vogel e, që e ndjej së ledhatimi yt më duhet patjeter që të më rritë e, të më mbruaj me dashurinë për Ty, nëna Shqiperi. Marr shkas...
Autori: Ilian · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Flasim shpesh ne jeten e përditshme se si ta jetojm jeten por pyetja eshte a po e jetojme ne jeten ashtu si duam? Jo. Normalisht qe pergjigja eshte jo. Ne mudoheni te jetojme me tendencen se nese e bejm kete ose ate çfar do mendojn te tjeret qe po me ...




Komentet e fundit!

Emri: Sara
Email: sarabylini@yahoo.com
Komenti:

Emri: flori
Email: florimullalli4@gmail.com
Komenti: Bravoo!✌

Emri: ersi
Email: ersimullalli07@gmail.com
Komenti: bravo!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com