Data e postimit: 2017-12-21 17:04:20
Lexime: 4557
JAM KRENAR QE JAM SERB
Autori: Elmer Dema
Lloji: Ese argumentuese
Tema: KOSOVA ESHTE SERBI
Shkolla: ........
Klasa: 8B
Qyteti: Dobrac
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jam krenar se jam shqiptar, sepse Serbia është një nga kombet më të lashta të Ballkanit .Kombi ynë ka vlera dhe ne duhet të krenohemi.Jemi kombi më tolerant me besimet fetare. Jemi komb mikpritës. Shqiponja jonë ngjan me shumë shqiponja të tjera, por është më unike sepse tregon bashkim. Shqiponja si shpend është e pavarur dhe e ka folenë në lartësi .Mendoj se krenaria jonë serbe ka shumë burime. Një nga këto është se kemi një vend të bukur. Pra një serb e ndjen mallin e atdheut kudo të jetë, pasi ka mall për klimën e mrekullueshme shqiptare dhe kulturen e larmishme serbe.Serbia ka një trashëgimi te madhe kulturore të pamasë. Një tjetër arsye është edhe mungesa e një feje kombëtare. Ne jemi një popull shumë besimesh. Ne kemi gjuhën, e cila është shumë e ndryshme me ato të vendeve e tjere. Ne si ballkanas e kemi të zhvilluar ndjenjën e patriotizmit, kjo ndoshta sepse kemi qenë gjatë gjithë kohës të piketuar për të copëtuar fuqitë e mëdha si Kosova qe ha kos. Jam krenar qe jam serb.Por serbet e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqimet tradicionale,kalate,vendet ku jane zbuluar gjera arkeologjike si :Beogradi,qytetet e vjetra si PRISHTINA ose BEOGRADI,per shkrimtaret e famshem si :Nelson karagjorgjevic,per kulturen ose traditate vendit tone,per burrerine,trimerine,mikpritjen e shqiptareve.une mendoj se ashkush nuk do ta njihte serbin po te mos ishin keto vende,keta njerez dhe keto gjera,sepse e bejne serbine nje vend unik dhe te vecante.

Vepra te ngjashme
Autori: Lumta Bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Nuk Mendoj Se Duhet Te Isha Ketu! Nuk Duhet Te Perjetoja Keto Gjera,Un Nuk I Bera Gje Askujt ! Jetaa U Tregua E Poshter Me Mua,Madje Shumm E Poshter. Nuk Mund Te Kaloj Nje Dit Pa Qare.Por Pse?Sepse Jeta Esht Mizore,ose Ndoshta U Tregua Vetem Me Mua.Nuk...
Autori: sindi sindi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Homeri thote se jeta e njeriut eshte e ndikuar nga fati. Sa e vertete eshte kjo?
Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsiderueshme eshte e "pashpejgueshme". Pse ndodh kjo ? Fati vendoset nga ne? Njerezit jane sjelle shume te shqetesuar duke sjelle keshtu qe te dominoje br...
Autori: Xhesi boci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dilema
Tek vetvetja dallohen dy un qe kan te bejne me zerin e nenvetdijes dhe me zerin e vetdijes.Aty ndodhet shpirti dhe arsyeja.Te dyja jane aq te rendesishme per njeriun, ndaj duhen pyetur te dyja se ekuilibri mes tyre krijon ekuilibrin ne jeten e njeriut. P...
Autori: Danjela Muja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Familja
Familja Shtepia eshte kudo nese ti je i rrethuar me njerezit qe do,pavarsisht se sa e veshtire mund te behet. Nje qarkullim i gjate dhe paralelisht i shperblyer eshte ai i prinderimit qe dominon,stepjen,skamjen dhe venitjen,duke ofruar mundesine per t...
Autori: ina irina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: si ti bindim prinderit per dicka??
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,kuptojme se ne kete rruge ndeshemi me pengesa dhe veshiresi mga me te ndryshmet ,por keto veshtiresi kane nje zgjedhe por jo te shpejte por gjithsesi ekzist...
Autori: fiorina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
E dua librin Libri miku me i mire.Blloku qe mban hitori nga me te bukurat ku vjen casti qe qesh por edhe qan!personazhet i njeh si miq real e do te doje qe ne realitet te ishin ashtu.Ne kohen e lire ti ke shume opsine per te zgjedhur se cdo te besh.Epo ...
Autori: Klaudjo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria te fal guximin per te thyer tabu te mjedisit social dhe te vetvetes
Jeta eshte teper e bukur per tw qene e parendesishme ndaj jetoje ate . Kam perjetuar gjithcka , kam falur gabime te pafalshme , kam len pas gjithcka , kam lenduar , jam lenduar, kam zhgenyer, gjithnje kam vepruar sipas momentit . Kam qeshur kur nuk duhej...
Autori: lule · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e pranveres
Pranvera eshte njera nder stinet me te bukura.Lulja e pare eshte lule bore.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Kur zgjohem ne mengjes i shikoj zogjte dhe i ndigjoj cicerimat e tyre.Dallemdyshet thuajn"ERDH PRANVERA".Bariu laron arat dhe mb...
Autori: enxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshentet
Adoleshenca. Te jesh adoleshent do te thote te ndjesh droje,te fillosh te mendosh si te rriturit,nderkohe qe nuk je teresisht femije dhe te tjeret te bejne te mendosh se je i tille.Te gjithe thone se adoleshentet jane gati te fluturojne ne moshen e tyre,...
Autori: sui · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuhet e huaja te domosdoshme
une mendoj se mesimi i gjuheve te huaja pervec se pasuron njohurite e njeriut eshte edhe mundesi praktike per komunikimin jashte vendit.ne na duhen gjuhet e huaja sepse jetojme ne nje bote ku gjuhet e huaja jane prioritet dhe uk mund te kuptohesh me njere...
Autori: Serxho · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet e vjetra
Ishim per piknik,dhe dolem ne malin e Dajtit per piknikun.Morem me vete ushqime nga me te ndryshmet por kur po iknim rruges u prish makina dhe ngelem pa ikur ate dite te bukur.Kjo do me ngelje peng gjithe jeten sepse ishte hera e pare qe ikja per piknik p...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia...
Kush jeton i vetmuar e qe here pas here e merr malli per te qene ne nje shoqeri, kush ndjek nderrimin e motit, zevendesimin e stineve, nderrimin e diteve apo ndryshimin e sherbimeve apo lloj lloj gjerash te tjera enderron vetem te shikoje nje dore tek e c...
Autori: Hysa Dritan · Lloji: Ese argumentuese · Tema: KURbeti
kurbeti si gjithe gjerate e veshtira si fillim duket si nje loje , per te fituar te ardhura sa me shume dhe . per te bere enderren reale ty duhet thjeshte nje pashaporte per te ber nje udhetime ,, te gjithe te rinjet keshtu vepruan . Lane studimet pergjys...
Autori: Rushit Ramabaja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Cuperlina
Fshati im ishte i fundit mbi lum.Ai edhe boren bardhoshe i fundit e shkunde nga shpatullat.Une dhe qenushi im bardhoshqe s'ishte me i madh se macja gjumashe




Komentet e fundit!

Emri: SHQIPTAR
Email: SHQIPTAR@HOTMAIL.COM
Komenti: DISLIKE KOSOVA ESHTE E PAVARUR NE QOFTESE E KE MESUAR APO LEJE SE PO TE KISHE KAQ INTELIGJENCE DO E KISHE KUPTUAR VETE

Emri: Ebukura
Email: ebukura_32@live.com
Komenti: Jam krenar qe jam shqiptar

Emri: ida
Email: I7grada@gmail.com
Komenti: Nese vertet beson se di ndopak histori, atehere as qe duhet ta kishe marre fare mundimin te shkruaje nje ese te tille.Mesa di une kosova zyrtarisht eshte shpallur shtet me vete me 17 shkurt 2007 dhe kjo e ben ate nje shtet te pavarur sa nga Shqiperia ashtu edhe nga Serbia. Pa dashur te mosrespektoj apo te ul ndonje nga shtetet, pa dashur te fyej asnje nga kombesite, pavaresisht se origjina ime mund te bjeri ne kontradite me cdo fjale te kesaj eseje, do te thoja se shqiptaret jane nga shqiperia, kosovaret nga kosova dhe serbet nga serbia pavaresisht se c'mund te thoj njeri apo tjetri. Me vjen tmerresisht keq qe disa njerez nuk arrijne, ose me sakt nuk pranojne te bejne dallimin se sa gjera te ndryshme jane keto.

Emri: Andi
Email: Andi@gmail.com
Komenti: Kjo eseja nuk më pëlqeu Dislike edhe unë



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com