Data e postimit: 2014-02-15 08:21:05
Lexime: 14203
7 marsi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: dita e mesuesit
Autori: VALERJANA TAFOSHI
Shkolla: SELMAN RIZA
Klasa: 8-1
Qyteti: gjakove
E-mail: ermal_tafoshi@hotmail.de


Te nderuar e te respektuar,mesuesit tone gezuar 7 marsin diten tuaj.Ne kete dite ne ju nderojme juve per punen dhe kontributin tuaj te madh qe keni dhene,jepni e do te jepni, per mesimin e gjuhes sone te paster shqipe te asaj gjuhe qe na lane amanet te paret dhe detyra jone eshte ta percjellim ashtu te paster tek brezat e ardhshem.
Ne jemi kreanr me ju dhe ne me gjithe zemer ju urojme Gezuar festen tuaj 7 Marsin duke ju uruar shendete jete te gjate ne te mire te kombit e te atdheut tone te shtrenjte.Ne i ruajme me nostalgji mesimet dhe keshillat qe na jepni.
Sot 7 Marsi,Dita e Mesuesit,shenohet si nje ngjarje me rendesi kulturore ne te gjitha trojet tona shqiptare.
Mesuesit shqiptare ne qdo kohe e ne qdo krahine,kane qqene jo thjeshte profesioniste te arsimit, por ne rradhe te pare ishin patriote dhe njerez te emacipuar,agjiatore te shqiptarizmesdhe idealiste,humane dhe artiste te fushavae te ndryshme.Cdo nxenes nga ne ka ne zemer monumentin e mesuesit tij te preferuar te cilit i falet me mirenjohje ,Pra cdo njeri pavaresisht se cfare detyre ka sot,qofty ky minister apo politikan,biznesmen apo punetor,ka qene dikur nxenes,ka pasur perball mesues e mesuese qe s´kane kursyer kohen,frymen,pasionin,jeten,per te brymosur vogelushet me dije, me kulture dhe edukate.
Arsimi ne Kosove i dha shume mesues luftues per lirine e Kosoves.E sot ne kete dite ata kujtohen me respekt nga nxenesit e tyre.
Edhe njehere gezuar festen tuaj mesues te nderuar e te respektuar.....####./

Vepra te ngjashme
Autori: xhenada ada · Lloji: Ese vleresuese · Tema: marredhenia mesues-nxenes
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithcka kane bere per mua.7-marsi eshte nje dite mirenjohjeje per mesuesit dhe ne kemi mundesine per tu dhene atyre nje dhurate ne menyre simbolike.Ata luajne nj...
Autori: naile gashi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 7-marsi
7 marsi eshte nje dite e veqante per mesuesit tane. me 7 mars 1878 u hap shkolla e pare shqipe ne korqe.mesuesi i pare ne kete shkolle ishte Pandeli Sotiri. Poahtu me 5,6,7 mars u vra familja e komandantit legjendar adem jashari.Kjo familje u vra per hi...
Autori: Lion Braka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per 8 marsin dhe 7 marsin
8 marsi siq njihet dita nderkombetare e gruas,eshte nje nder ditets me te veqanta te nenave dhe gjitha grave qe ndodhen ne trojet shqipetare,kjo dit e shenon nje mesazh per te gjith nenat shqipetare ku do qe jane neper bote.kjo dit me patjeter duhet qe ...
Autori: charlie · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 7 marsi
Dita e 7 marsit eshte dita e mesuseit/mesueses;dita e prinderve tane te dyte.Eshte nje dite e vecante per ta dhe per ne.Perkushtimi i tyre per ne eshte ne kendveshtrim por sot cdo gje eshte ndryshe;puna e tyre shperblehet me urime nga vete ne nxenesit,dhe...
Autori: Fiona Nikqi · Lloji: Hartim · Tema: Dita e Mesuesit
Sot eshte 7 marsi, dita e mesuesit. Me siguri te gjitheve iu kujtohen ditet e para ne bangat e shkolles. Me siguri te gjitheve iu kujtohen mesimet e para me alfabetin shqip, shqiptimet e para, filli i diturise... Per te gjitha keto duhet falenderuar m...
Autori: Denisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha jone Te ben krenar te degjosh qe gjithesici nga ne flete shqip edhe sikur ne cdo cep te botes le te shkoje gjuhen e tij nuk e harron. Kjo te krijon nje ndjesi te thelle brenda ne shpirte dhe temedosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre,'Duajeni gj...
Autori: Aida Duraku · Lloji: Ese informuese · Tema: 7 Marsi
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te bukura nuk mundem te gje , sepse me nje fjale nuk mund te te perhskruaj . Une nuk di si te pershkruaj nje njeri kaq te mrekullueshem sa ti mesuesja ime . Dhe m...
Autori: Euripidi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha jone Te ben krenar te degjoshqe gjithesecili nga ne flete shqip ne cdo ane te botes qe te shkoje. Kjo te krijon nje ndjesi te thelle ne shpirte, dhe te mendosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre.Duajeni gjuhen tuaj sepse ate belbezuat sa erdhet ne...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te nderuar motra e vellezer, burra dhe gra, te moshuar e femije! Jeni ju ata qe duhet te mbroni thesaret e kombit tuaj! Vetem ju duhet te kujtoheni se kombi ku jetoni nuk duhet te cenohet! Te gjithe se bashku me krenari mbi supe duhet ta ruajme kete gje...
Autori: naxhije shehu · Lloji: Poezi personale · Tema: mesuesi
7 Marsi Festa e mesuesit eshte kjo dite e bukur Me fat e hare eshte kjo feste e lumtur Per mesuesin tone qe na do shume Urime urime 7 marsi mesues
Autori: ducja · Lloji: Poezi lirike · Tema: 7 marsi
I Te githe ne po festojme festen mesuesit po ia urojme dhe gjithmone ate do ta nderojme. II Shume kohe neve ti na ke kushtuar per te na mesuar dhe per te na edukuar. III Kjo feste e bukur gjithmone do te festohet e p...
Autori: DAJANA NEZIRI · Lloji: Poezi personale · Tema: DEDIKUAR MESUESIT QE ME KA VDEKUR
KUR NE KLASE TE PARE UNE HYRA, DICKA KUPTOVA MENJEHERE. KUPTOVA SE NA KISHTE RENE SI KUJDESTAR MESUESI ME ME VLERE. AI NA RRITI,SI PRIND NA EDUKOI, GJER NE KLASE TE KATERT AI NA COI. AI ISHTE BAZA E EDUKATES SONE GJERSA NJE AKSIDENT TRAGJIK E ...
Autori: Berna · Lloji: Hartim · Tema: 7 Marsi
Data 7 Mars per ne shqiptaret eshte nje dite e shenuar nga shkaku se kujtojm mundin e njerzve ne ate kohe te cilit jane munduar ta hapin driten e tyre ne arsim. Njerzit ne ate kohe mesonin fshehurazi ne shtepit e tyre , por ne 7 mars te viti 1887 u hap ...
Autori: Rebeka Hoxha · Lloji: Analize letrare · Tema: shkolla
Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me pjekurine tone.Gjeja me kyc e adoleshences eshte arsimi i mesem i cili esht nj hap i rendesishem drejt te ardhmes. Shkolla 9 vjecare nga gjimnazi ka nje n...




Komentet e fundit!

Emri: guci puci
Email: dua00580@gmail.com
Komenti: kjo ese esht kot fare sem pelqeu hic

Emri: senat
Email: senat.trupaj@hotmail.com
Komenti: me duhet nje vjersh e bukur per 7 marsin

Emri: &
Email: &_&@gamil.com
Komenti: Super

Emri: elval
Email: vali-mulaj@hotmail.com
Komenti: me pelqen 7 marsi

Emri: Uendi
Email: uendi-qafa@hotmail.com
Komenti: Kjo ese eshte e mire poreshte kopjuar nga nje vend tjeter keshtuqe kjo pune nuk vlersohet shume

Emri: kloi
Email: kloe_kleopatra@hotmail.com
Komenti: e mire por nuk eshte se me pelqen shume pasi ke vendosur me ne dukje patriotizmin sesa mesuesin.Mesuesi ka nje perqindje fare te vogel ne kete hartim por gjithsesi per moshen komplimenete

Emri: valerjana
Email: ermal_tafoshi@hotmail.de
Komenti: NiCe@@@....



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com