Data e postimit: 2017-11-18 21:04:21
Lexime: 10147 |
Nena eshte emri qe buron si ujvare nga gryka e malit per te rrjedhur ne venat e nje engjelli me emrin femije.Nena eshte nje krijese hyjnore qe si nje shenjt zbret e na mbron nga cdo enderr e frikshme apo rrezik qe na kanoset.Nena eshte krijesa qe shendrr...
|
Deshira ime eshte qe ne te ardhmen te jem gazetare.Gazetaria do jet puna qe une do te bej apo te thimi do jet pasjoni im.Shkolla qe do ta kryej apo fakulteti do jet gazetarija.Te jesh gazetar duhet te kesh njohuri per ate profesjon.Deshira ime eshte te ...
|
Marr leter dhe lapsin per te shkruar.As vete nuk e di se cfare te shkruaj…perpiqem…perpiqem shume vetem e vetem te mos shkruaj per ty...,por nuk mundem,eshte kaq e veshtire…E di pse?!?!?!sepse kudo ku jam me cilindo..ne mendimet e mia je vetem ti…...
|
Bushi im, pra babi im eshte 1 njeri shume i mire dhe per me teper jo se dua te mburrem por mund te them qe ai eshte 1 nder prinderit me te mire ne te gjite europen. Kete nuk e kam per pamjen fizike por per gjendjen e tij te brendshme pra per moralin. Ai e...
|
MARRDHENIA IME ME SHKOLLEN
Shkolla është padyshim institucioni më i rëndësishem për të gjithë.Në shkollë fillojne kujtimet e para te bukura me mesues e shoke.Shkolla eshte baza ku ti fillon jeten e po ashtu fillon udhe...
|
NENA , NJE EMER I RENDESISHEM NE JETEN TONE . NE MOMENTIN KUR AJO NEVE NA ZGJON NE MENGJES DHE NA BEN MENGJESIN GATI , NA SHKON DITA PER BUKURI . DASHURIA E NENES PER NE NUK KRAHASOHET ME ASNJE DASHURI TJETER NE BOTE . NENA , PO ASHTU ESHTE DHE DO TE MBET...
|
Ndjesia qe te shkakton ideja e te qenurit maturant eshte e papershkrueshme. Eshte moment per te cilin qe i vogel kam menduar se nuk do te vinte kurre, por ja qe erdhi. Te qenurit maturant eshte dicka me shume se te qenurit ne vitin e fundit te...
|
Femijeria ime ka pasur nje subjekt te thjeshte dhe mjaft te zakonshem;nje periudhe e qete, e mbushur me pafajsi, sinqeritet dhe endrra te shumta. Ndoshta duket qesharake por kur isha fare e vogel kisha deshire te behesha princeshe. Sa keq...e zhytur ne at...
|
Cdo nxenes e ka pyetur veten qofte edhe 1 here ne jeten tij nese do te donte te behej drejtues is shkolles ku ndodhej e njejta gje ka ndodhur me mua por ndryshe nga shumica e nxenesve te tjere te cilet do te donin te drejtonin shkollen pergjigjia ime do ...
|
Vendlindja ime eshte Kukesi. Nje vend me karakteristika natyrore te mrekullueshme.Aty ajri ky te freskon dhe per pak sa ste se gjumi nga qetesia.
Pemet e lata ku gjethet i bien ...kumbullat,manaferrat qe gjenden kudo...
aty ka shume pak shtepi porshume ...
|
TE VDESESH ESHTE NORMALE POR TE VDESESH PER VELLAIN ESHTE FANTASTIKE . VELLAI ESHTE ENGJELLI QE TE MBRONE POR ESHTE EDHE AI QE ME SHUME XHELOZONE.AI PER MOTREN E JEP JETEN SIC E JEP MOTRA PER TE ♥. TORNADOT JANE TE FUQISHME POR KUR NUK MUND TE MPOSHT...
|
Marsi njihet si "Dita e Gruas", në të gjithë botën. Madje në shtete të ndryshme kjo ditë festohet si festë kombëtare. Kjo ditë shërben jo vetëm për bashkimin e grave pa dallim feje, race, kulture, gjuhe dhe prejardhjeje, por edhe për të kuj...
|
Eskurzioni ishte nje dite e mrekullueshme,e paharruar ne jeten time.U nisem nga oborri i shkolles me dy autobuse ne ora 07:30.Shkuam neper disa vende te bukura te Kosoves si Prizren.Istog,Gjakove dhe Drenas.Kjo ishe nje ndjenje e paharruar sepse edhe pak ...
|
dashuria e nenes eshte ngrohtesia dhe mbeshtetja me e forte .gjithmone duhet ta dime se nena eshte ajo qe na ka sjelle ne jete dhe eshte kujdesur gjithmone per ne ,prandaj duhet te jemi krenar qe dikush kujdeset per ne, dhe eshte gjithmone aty kur ne ...
|