Data e postimit: 2017-11-14 16:22:37
Lexime: 23849
Ese
Autori: Megi Hasanllari
Lloji: Ese vleresuese
Tema: uAtdhey
Shkolla: Ramazan Jarani
Klasa: 6 a
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren tone. miq qe: I kemi njphur krtu; miq qe mbajne emrin shqipetar;miq te cilet edhe pse largohen nuk e harrojne kurre vendin e tyre. Emigrante te cilet largohen qe ne vogeli por edhe sipas gjuhes qe ata kane mesuarnuk e harrojne kurrre gjuhen e tyre te atdheut.Atdheu eshte..... I vetmi vend qe mua me vjen ndermend sa here shkel ne toke;sa here kujtoj hidherimet e mija; sa here perfshihem ne zemren e dikujt: edhe neqofte se do te humbisja jeten fjala e vetme qe do te thoja do te ishte atdheu.Ne atdhe kam hedhur hapat e pare;ne atdhe kam gjetur miqte e mij me te mire;por ne atdhe edhe i kam humbur ata.
Ndonjehere papergjegjesia shkakton dica shume te rende ne zemren tuaj; te harroni atdhene ; vendin ku keni lindur. Per te gjithe bashkeatdhetaret jap kete mesazh qe asnjehere mos ta harroni atdheun sepse do te kete nje humbje shume te madhe ne zemren tuaj.
Komentoni pak me poshte per cdo verejtje ose dicka tjeter.

Vepra te ngjashme
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Anaili · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Aleksander mojsiu
Ishte talenti qe mbarte nje pike e forte qe I hapi dyert aktorit me origjine shqiptare Aleksander Mojsiut. Ishte po ai talent I trasheguar qe beri te mundur qe beri te mundur qe ky aktor te injektonte emocion ne cdo shikues .Ishin gjestet e duhura,mimika...
Autori: xhuliana mema · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do te mjaftojne kurre romanet per ta pershkruar ashtu sic duhet.Ishte po aq hero,aq edhe misterioz.Nje burre me mjeker te gjate,e fuqi te mbinatyrshme.Po nuk...
Autori: Lalezare Istrefi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Libri.
Nje kohe e keqe,me nevoitet ngushellim,me nevoitet ngushellim,me nevitet dike I cili do me kuptoj.Pse asnje ne kete bote nuk eshte aq I forte,i ndergjegjshem dhe I degjueshem. Pse asnje ne bote nuk eshte aq I forte qe te mbaje urrejtjen,mllefin dhe lumtu...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.-Henry Ward Becheer
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdorur para shume vitesh dhe sot nuk bejne asgje tjeter pervecse shprehin realitetin. Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore. -Hen...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena ime!
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim! Ajo qe u kujdes per mua qe kur une frymova per here te pare.Mbretereshe e zemres sime! Nese do te pyesnit dike ,c'eshte per ty nena ,pa diskutim se do te pergjigjej se eshte personi me i ...
Autori: eneida nurishi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: dita e shkolles ne shkollen nazim gafurri
dita e shkolles ka qen dita me e gezueshme per mua.ne kem bere nje program ne intervista skeqe valle kenge poezi etj. un per dite e shkolles pata poezi festa e shkolles. mua me lavderuan dhe te gjithe thoshin qfar zeri te mrekullueshem e gjera te tjera. u...
Autori: Louis ...com · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Fjala
Te gjithe ne jemi te barabarte dhe kinit te drejta te barabarta dhe liri fjale.Askujt nuk duhet ti cenohen keto te drejtA.kjo fjale e thene nga cdokush vlen pavaresisht se cfare mendimi ka ky individ.ne jemi nje shtet demokrarik ne japim mendimet tona ash...
Autori: Sindi Cela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E dua atdheun
Atdhun une e dua shume,sepse ketu linda,u rrita,u edukova e shume gjera te tjera mesova.Atdheu per mua eshte jeta ime,ai per mua eshte gjithqka.Edhe nese shkoj ne nje vend tjeter te panjohur,nuk do ta dua si atdheun tim,ku linda e u rrita bashk me shoket...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret
Kam lexuar e mesuar shume rreth deshmoreve te kombit tone,dhe vendosa qe te beja nje shkrim per sakrificat dhe vdekjen e tyre. Burra,gra,pleq e femije u perballen me nje lufte vertet te ashper,te padegjuar ndonjehere.U dolen para bresherive me plumba dhe...
Autori: Eljesa Sinani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena
shpeshhere njerezit flasin per tema te ndryshme s p.sh kur bie fjala se qka te ben te lumtur . Tani po flas per vete se mua te lumtur me ben nje njeri me i shenjeti ne bote qe me lindi me rriti e me rriti , me dha edukate dhe dituri ajo eshte NENA
Autori: Kledia · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Rendesia e librit
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te lexosh eshte shume bukur sepse meson. Edhe ata qe na mesojne ne kane mesuar nga libri. Libri te meson dhe te jep mesazhe e mesime te cilat te nevojiten gjate...
Autori: Bajram Gashi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Ese Kujtuese
E kujtoj edhe sot at dit kaq , Te sikletshme Ku familjet shqiptare u vrane , ku femijet Mbeten jetim pa shtepi e prinder , e Shum persona u bën heronjt tanë te cilet dhan jeten e tyre per qlirimin dhe lirin te atdheut ton. Keta deshmor edhe pse te pakt...




Komentet e fundit!

Emri: anne
Email: anne12@gmail.com
Komenti:

Emri: melodia.com
Email: sirena.melodi@gmail.com
Komenti: shume bukur!!!!!!

Emri: can
Email: jordaqiergia@gmail.com
Komenti:

Emri: enki
Email: enkigjini123@gmail.com
Komenti: bravo . Gjithcka qe ke thene eshte e vertet dhe te lumte qe iau kujton njerezve te tjere atdheun e tyre....

Emri: Suela
Email: suela.muhaxheri.5@outlook.com
Komenti: bravoo

Emri: ela
Email: era567@gmail.com
Komenti: super ese !! me ndigmove shume e dashur! paske shume talet bravo! je e para!

Emri: mikela
Email: mikela.marku17@yahoo.com
Komenti: shume bukure. me pelqeu..

Emri: swodjoadoasjd
Email: jdhkwhifhwi@gmail.com
Komenti:

Emri: ersi
Email: ersiushe@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com