Data e postimit: 2017-11-10 11:10:59
Lexime: 6093
Kenaqesia ne zemer.
Autori: Aleandro
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Shqiperi
Shkolla: .
Klasa: 12
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kalimi i kenaqesise ne Zemer

"Njeriu si qenie materiale dhe shpirterore ka nevoje per kenaqesi shpirterore dhe ushqim trupor.Mirepo shume njerez gabojne kur kenaqesine kalojne tek materialja sepse dihet qe njeriu nuk kenaqet me buze duke ngrene dicka apo me bark por ai kenaqet me shpirt ose zemer.E vetmja kenaqesi trupore qe arrin trupi eshte tek marredheniet seksuale .Nese kemi parasysh cdo gje ne kete bote te jep nje kenaqesi te castit qofte kjo plazh marredhenie intime ,ushqim i cfaredoshem per momentin ndjen kenaqesi kur e vepron kete por pastaj ajo humbet me kalimin e kohes ose te behet e merzitshme dhe disa njerez per ta ruajtur kete kenaqesie cila iken shpejt ose eshte castit mundohen ta perdorin si mjet per tu mburrurr tek te tjeret qe te fitojne nje kenaqesi tjeter po te castit ate te mburrjes ose pelqimit e cila me largimin e njerzve ose bisedes humbet.POr atehere si duhet te veproje njeriu qe ta ruaje kenaqesine etij ose kenaqesia e tij te mos humbasi.Feja Islame jep nje pergjigje nese njeriu e vepron ai gjithmone do te jete i kenaqur ne jeten e tij edhe nese ndodhet ne gjendje fatkeqesie.Cdo ushqim ose veprim qe ka lidhje me trupin ose materien duhet te behet mjet per ti sjelle Zemres kenaqesi dhe jo te behet qellim ne vetvete materia por ajo eshte mjet qe te con tek qellimi.
Pra njeriu nuk jeton per te ngrene por ha per te jetuar
Dhe qellimi i tij ne kete jete nuk eshte qe te haje e te pije sepse nese do te ishte ky nuk do te ishin njerezit disa te varfer dhe disa te pasur.POr qellimi i tj ne kete jete eshte sprova me te cilen ne ndeshemi cdo dite e cila do te na sjelli kenaqesi ose hidherim e merzitje.Edhe me gjumin njeriu mund te fitoje kenaqesi shpirterore edhe me buken edhe me lojen kur qellimi tij me ate qe vepron eshte lartesimi i shpirtit dhe falenderimi qe Zemra i ben Zotit per kete miresi.Kur zemra e falenderon Zotin atehere njeriu ndihet i kenaqur shpirterisht dhe kete veprim psh te piret uje,Atehere kur ti pi uje dhe thua falenderimi i takon Zotit per kete miresi qe na ka dhene.Imagjinoni nese une do ju jepja nje gote uji do me falenderonit por Zoti qe na jep uje gjithe jeten ajer drite etj a nuk e meriton Ai te falenderohet dhe kur ti si njeri e kryen kete falenderim do ta ndiesh kenaqesine e falenderimit tend ne Zemer e cila kjo kenaqesi do te zgjasi jo me per nje moment por me kohe nese ti vazhdon edhe ta ruash edhe ta shtosh ju betohem ne Zotin se kenaqesia e besimit eshte me e madhe se kenaqesia e marredhenieve seksuale.Sepse ajo ka lidhje me shpirtin dhe zemer vendin ne te cilen qendron kenaqesia.

Pra nese ti nuk e ben materien mjet per te arritur kenaqesi shpirterore gjithcka ne kete bote do te behet monotone dhe do te merzitesh me te cka fdo qofte ajo plazhi ,ushqimi marredheniet etj.Edhe dicka ne fene Islame jane disa rregulla nese i praktikon njeriu ndjen kenaqesi edhe kur eshte ne gjendje te keqe.Mund ti permend me vone inshalla.

Vepra te ngjashme
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëzore na sjell një mundësi. Një mundësi për të vepruar për të zhvilluar dhe shprehur virtytet tona. Çdo moment hap rrugën që ne të marrim bekime....
Autori: Adela hushi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: perparesite dhe rreziqet e perdorimit te internetit
Teknologjia cdo dite edhe me shume po behet pjese e pandalshme e jeteve tona,duke i ndikuar ato.Avancimi teknologjik ka rritur perdorimin e saj ne mase,madje edhe nga femijet.Teknologjia ka perparesite e saj te zhvillimit te disa aftesive te njeriut.Te fe...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Çfare eshte jeta ? Perse jetojme ? Cili eshte qellimi yne ? Secilit prej nesh i ndodh qe te reflektoje mbi keto pytje ne menyre qe Ti japi jetes nje kuptim te bukur. Jeta eshte nje rrugetim,dhurate nga Zoti , e cila jetohet vetem njehere. Nje rrugeti...
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse shkrimtaret e shek. XX kane shkruar aq shume per absurdin.
Absurdi verehet se eshte pjese e shume veprave te shkrimtareve te ketij shekulli. Mendohet se perdorimi i absurdit eshte i nevojshem per konditat apo kushtet ne te cilen gjendej shoqeria e asaj kohe. Po te analizojme shoqer...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: sa shum me lendove
Nuk po kalon jeta jo nje dit me duket sa nje shekull pa ty ti nuk e di se kur ishe ti me mua shpirti im ishte me i lumturi ne bot .............e tash nuk po guzoj as te mendoj se si kam perfundur.A nuk tu dhimsa pak ë e di un kam faj per kete unnnnnnn t...
Autori: Lela lela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ëndërrat
Që kur kemi qenë të vegjël kemi ëndërruar,ndoshta jo në të njëjtën mënyrë si sot por poooo kemi ëndërruar,ndoshta për një kukull, ndoshta për një fustan,ndoshta për nje loder te cilen e dinim që nuk do ta kishim kurrë.Jemi rritur ,di...
Autori: Fjolla Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Endrra
Muzika ?? Eshte e vetmja gje qe te qetson dhe e vetmja gje qe te ben te ndjehesh mirë. Muzika eshte e thjesht kengon 2-3 min dhe pastaj fillon kenga tjeter . Te them te drejten muzika eshte jeta ime . Ne te ardhmen synoj qe me muzik te arrij kulmin dhe t...
Autori: salinda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BABAI IM
babi im esht nje engjell babaiim esht me i miri ne bot babai esht e gjith jeta ime ...
Autori: ROSELA BAJRAKTARI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: LUMTURIA
PERRALLAT JANE RREFIME TE VJETRA NGA POPULLI, TE CILAT SHPJEGOJNE NE MENYRE SIMBOLIKE FORMEN E LUMTURISE SE VERTETE.NE PERMBLEDHJEN E PERRALES NDERTHUREN ELEMENTE REALE ME ATO FANTASTIKE.NEPERMJET PERRALLAVE NJEREZIT SHPREHIN DESHIRAT E TYRE TE CILAT NUK ...
Autori: No name · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Atdheu"
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e ndjeshmeri lidhur me emocionet patriotike,lidhur emocionet patriotike,tendosje emocionale qe hedh ne drit tre dimensionet e kohes:te tashmen,te kaluaren dhe...
Autori: xxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: qenia femer
Tema : Une dhe seksualiteti im Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ njekohesisht. Te jesh e embel por dhe e eger, delikate por dhe e forte , e zgjuar dhe lozonjare ,e guximshme dhe e mbrojtur ... Te jesh femer nuk eshte e l...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: COVID-19
Në fillim të vitit 2020,bota u godit nga një pandemi masive,ajo e COVID-19.Rreth 1.7 miliona u njerëz janë infektuar dhe planeti u vu në “karantinë”.Jeta normale pushoi.Qytete të mëdha,u bënë “fantazëm”.Rutina e çdo njeriu ndrysho...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: Lavi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telfoni
Vitet e fundit kane ndodhur zhvillime te Medha ne teknologji.Zhvillimi me I madh eshte telefoni.Qe perdoret nga te gjitha moshat por vecanterisht nga femijet.Per mendimin Tim femijet nuk duhet te jene aq te apasionuar pas tij sepse ka pasoja negative.Tele...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com