Data e postimit: 2017-11-09 21:41:33
Lexime: 4673
Prometeu heroi i vetmuar
Autori: Ismail
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Letersi 10
Shkolla: Gjergj Fishta
Klasa: 10 A
Qyteti: Peje
E-mail: Email eshte i fshehur!


Beheni vete mos prisni nga une tua tregoj un e ju ta beni n fletore e car do mesoni keshtu ..bejini vet e do vij koha qe do shkoni lart r me lart e sdo dini te beni nje ese me 15 fjali e jo mo me 50 e 100...ðŸ‘

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A ka jete ne planetet e tjera ?
Historia e kirjimit të Tokës daton rreth 4.5 miliard vjet më parë.Por gjate kesaj kohe ne nuk kishim ndermend te hidhnim pyetje :A ka jete ne planetet e tjera.Nga kjo gje ne hulumtojem per kete ceshtje.Shkencetaret kane bere hipoteza te prezences se q...
Autori: Besarta Ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqes se ngushtt
Do të doja që këtë tekst ta filloja kështu: FALEMINDERIT QË EGZISTON! Ndonjëherë jeta është aqë e bukur me ne saqë na i fal disa njerëz të veqantë siqë je ti,për mua dhurata më e bukur nga Allahu janë miqtë që din të duan dhe vlersoj...
Autori: MARIA MARKU · Lloji: Ese argumentuese · Tema: XHAXHI IM I SHTRENJTE
Nje njeri i cili ka sjelle ndryshim ne jeten time eshte xhaxhai im.Ai i ka shpetuar jeten babait tim.Kur babai im ishte ne gjendj te rende per jeten ai nuk hezitoi dhe beri gjithcka per jeten e babait tim.Ne momentin kur mami me tha:"BABI KA SHPETUAR dhe ...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: Benard Sula · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Celsi universal per te gjitha dyert e jetes njerezore eshte nje dhe i vetem Dashuria.Emocioni me dinamik qe njeriu mund te jetoje. Elementi me thelbesor i qenies njerezore. Kjo ndjenje e fuqishme e zjarrte e paster qe deperton zemren duke na rrembuer tru...
Autori: Arbri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jetoje jeten koha esht e cmuar
Nuk pres asgje nga askush! Te presesh te ben gjithmone keq. Problemet nuk jane te perjetshme dhe kane gjithmone nje zgjidhje. E vetmja qe nuk ka zgjidhje eshte vdekja. Mos lejo askend te te ofendoje ose poshteroje! Asnjehere mos humb vleresimin ...
Autori: Fotini Subashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te falesh eshte hyjnore
Njerëzit janë krijesa të lindura me atributet dhe dobësitë e tyre.Te gjithe ne bejme pjese ne shoqerine njerezore.Por, shoqeria ku jetojme sot eshte shume e padrejte. Ashtu siç nuk janë të pakta momentet kur engjëjt i kane zili, po ashtu nuk janÃ...
Autori: anairis · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Te erdhi dita shqiperi ,një ditë që e kemi pritur prej shumë kohësh . Do te festojme per ty sepse ti bere qe te kemi mish te pjekur.pune e madhe se tu dogjen vetullat dhe qerpiket ti s'pyet per rrezikun ndaj hap nje goldenigell, kuq e zi shqiptaria....
Autori: Samuel Osmani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Legjendat
Dikur njerezit nuk dinin te flisnin apo te shkruanin. Ata shpreheshin me vizatime e figura ne mur. Me kalimin e kohes njerezit kuptuan si t e merreshin vesh dhe ky ishte hapi i pare drejt nje te ardhme plot letersi e fantazi Kur njerezit filluan te k...
Autori: majlinda kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: knaqesia per dimrin
u zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,un...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shprehu
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete: "unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo...
Autori: Rosilda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia ime
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vellezer me te medhenj te cilet me gjenden prane gjithmone kur kam nevoj per ta. Vitet e para te jetes sime i kam kaluar ne qytetin e bukur te Durresit, ne das...
Autori: Leoo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Artikull-Edukimi moral dhe sfidat e kohes
Problemet e edukates dhe ceshtjet e procesit te edukimit ne shoqerine tone jane bere me te paqarta dhe me te veshtira se kurre me pare .Kjo eshte nje situate qe shfaqet ne shoqerine tone ,por eshte nje nga fenomenet shoqeruese globale te lidhura me n...
Autori: altin selca · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuha shqipe
gjuha shqipe esht thesar i dituris dhe i ardhemeris son gjuhen shqipe shum njerz jan duke e harruar gjuhes shqipe pothuajse i ka ardhur vdekja shum njerz po largohen prej ne vendi ne vendin tjeter .SHqipe ben pjes ne grupin e familjeve indo evropiane . gj...




Komentet e fundit!

Emri: ela
Email: ela@gmail.com
Komenti: injorant budall gomar

Emri: xhansu
Email: xhansu@gmail.com
Komenti: sa i trash qe je



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com