Data e postimit: 2017-11-05 12:28:55
Lexime: 23501
libri dhe lufta
Autori: klevi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: lufta
Shkolla: jashar hoxha
Klasa: 9
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Libri eshte porta ku hapen horizontet e jetes.ai eshte udhetimi i jone neper bote nga dhoma e leximit permes diellit.gjithcka me e bukur nga kjo bote fshihet ne libra.
Kam mesuar se sa here qe mes njerezve ndihem keq,nje liber me ben te ndihem mire sepse brenda tij dikush ka te njejten dhimbje si une ,vuan si une madje me hap zemren e me thote gjera qe edhe une i mendoj se i ndiej njelloj si ai.Keshtu une duke kerkuar shokun,gjej veten ne liber.Lufta eshte nje nga paradokset me te medha te shoqerise njerezore.
Nje semundje me tmerrshme se murtaja qe ka lindur me njerezimin dhe do te vazhdoje ta shoqeroj ate deri ne zhdukjen e tij.Lufta te le pa shtepi.Ajo eshte shkaterrimi i arsimit sepse gjate luftes femijet nuk kane ne mendje te mesojne,por kane friken se a do jetojne sot apo jo.
me pak fjale du te them qe libri eshte dija e jetes ndersa lufta eshte shkaterrimi i BOTES!

Vepra te ngjashme
Autori: Gabriela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 70 vjet clirim
Shqiperia eshte vendi i gjith shqiptarve.Une krenohem per shqiperin.Ne ne bote na perfajsojn sportistet shqiptar.Jam krenar qe jam SHQIPETAR SHQIPERIA E SHQIPTARVE............
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia...
Kush jeton i vetmuar e qe here pas here e merr malli per te qene ne nje shoqeri, kush ndjek nderrimin e motit, zevendesimin e stineve, nderrimin e diteve apo ndryshimin e sherbimeve apo lloj lloj gjerash te tjera enderron vetem te shikoje nje dore tek e c...
Autori: xxxxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: forca fizike dhe ajo mendore
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren me forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te cilet krenohen me zgjuarsine e tyre. Disa mendojne se po te jesh i forte mund te zgjidhesh gjithcka disa te tjere mendojne se po te jesh i zgjuar mund te p...
Autori: Samuel Osmani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Legjendat
Dikur njerezit nuk dinin te flisnin apo te shkruanin. Ata shpreheshin me vizatime e figura ne mur. Me kalimin e kohes njerezit kuptuan si t e merreshin vesh dhe ky ishte hapi i pare drejt nje te ardhme plot letersi e fantazi Kur njerezit filluan te k...
Autori: Daniela Toci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHENDETI
A eshte shendeti i rendesishem per ne? Shendeti eshte shume e rendesishme per ne. Ne duhet te ruhemi shume te paster te bejme analiza 1 here ne gjashte muaj,te ushqehemi shendetshem,te bejme aktivitete fizike dhe shendeti jin do te jete shume mire.Per t...
Autori: erza · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kosova ime
kosova ime vendin tim shum e dua,shum bashkatdhetar kan sakrifikuar, e per ty kan luftuar,me gjak te derdhur kontribuan,per kosoven e gjalleruar,sepse gjaku kot s eshte shkuar...........ahh kosov nëna jon shum legjendar te medhenj per ty luftuan te humb...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telefoni
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar stilin e tyre te jeteses. Por perpos ketyre avantazheve ka edhe ane negative te cilat jane te shumta. Nje nga paisjet me te shitura she me te perdorur es...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjalët e huaja
Fjalët e huaja po përdoren në shumë fusha të jetës.Në Shqipëri,veçanërisht përdoren. edhe fjalë të gjuhës turke.Kjo ndodh për shkak të pushtimit 500 vjeçar Osman,i cili ka ndikuar edhe. kulturalisht.Por në fjalorin tonë,si pa kuptuar,z...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: personale
Topit I bukur I rrumbullakët Kur shytet Rrotullohet me shpejtësi Kurr nuk lodhet ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dëmet që sjell teknologjia
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo ka ndryshuar cilësinë e jetës dhe e ka revolucionarizuar në një shkallē të paimagjinueshme më parë.Por duke i vënë në një "peshore",të mirat...
Autori: Xhulio · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bashkimi kosove-shqiperi
Bashkimi i Kosoves me Shqiperine eshte endrra e te gjithe Shqipetareve kudo ku ndodhen, por eshte dicka shume e veshtire per tu realizuar per shkak te faktorit nderkombetar qe e refuzon nje bashkim te tille per momentin. Situata politike ne te ...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne , por pushimet vetem se po afrohen. Tani ne ne mendjen tone mendojme se sa do jete nota mesatare e jona , kurse ne anen tjeter mendojme se si do i kalojme pushimet verore dhe a do te jete me te vertete nje ...
Autori: Sonja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjala shemb muret
Kur lexoj kete titull me vjen ndermend shume mendime te urta : fjala vret me shume se plumbi ,Fjala e mire zbut edhe gurin .Sa te ndryshme dhe sa aj rrisin vleren fjales
Autori: Rea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Atdheu
te gjithe shqiptaret rralle e shprehin dashurine per vendin e tyre si edhe krenarine qe ndien per te.Shprehja jam krenar qe jam shqipetar shpreh ndjenjen e autonomise per vendin tone .Une dua qe ne te ardhmen vendi yne te zhvillohet si edhe ne gjithashtu....




Komentet e fundit!

Emri: 66666
Email: 33333@gmail.com
Komenti:

Emri: Nensi
Email: anisadervishi07@gmail. com
Komenti: Ese e bukur dhe me ndjenja😍😍

Emri: cupat
Email: cupat@shqiptar.kosovar
Komenti: shume kot e ke bere

Emri: Kevin
Email: kevinsela12@yahoo.com
Komenti: bravooo

Emri: franci
Email: franc.franci62@yahoo.com
Komenti: Me ndihmove shum je i papare

Emri: lisa
Email: lisandlena_twins1@gmail.com
Komenti: Me ndihmove pa mase./

Emri: sandri
Email: sandri@gmail.com
Komenti: me kete me ke ndihmu shume fare po a mund te besh edhe nje tjeter libri dhe lufta/

Emri: jorii
Email: jjj.ggg@gmail.com
Komenti: me ndihmove pa mas

Emri: klew
Email: klea.bufi@yahoo.com
Komenti: bravooo

Emri: kejsi
Email: kejsikokoshi2711@gmail.com
Komenti: bravo...shumeeeeeee mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com