Data e postimit: 2017-06-21 15:25:32
Lexime: 3919
MIRE SE ERDHE RAMAZAN
Autori: Florentina Isufi
Lloji: Analize letrare
Tema: MIRE SE ERDHE RAMAZAN!!! LIKE DHE KOMENT PER RAMAZAN JU LUTEM
Shkolla: shkolla ahmet delia
Klasa: klasa e 6
Qyteti: skenderaj
E-mail: Email eshte i fshehur!


MIRE SE ERDHE RAMAZAN
TI E GEZON QDO MUUSLIMAN
QE 1 VJET MALLI MKA MARRE
NE AKSHAM ME BA IFTAR
JU UROJ AGJERIM TE LEHTE DHE TE KENDESHEM
ZOTI JUA LEHTESOFTE AGJERIMIN
1 DIT AGJERIM 70 DITE LARG ZJARRIT TE XHEHNEMIT

Vepra te ngjashme
Autori: Kaltrina Myrtaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Shoqeria
Kisha dale shetitje ne pyll.Duke rendur pas luleve nje lule me terhoqi me shume nga ngjyrat e saj. Ju afrova qe ta kepus.Sa e keputa ne doren time u shfaq nje dragua i vogel .O zot ,sa tremba! Por per habin time dragoi me tha te mos trembesha sepse ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per vetveten
Saide pnishi Dëshira ime ka qen me lexu msime se i kom pas ne klas perveq atynve kom lexu edhe libra te biblotekes sot më kojtohen krejt shak kom lexu haraqi ne gjak lulja e shkodres shpella e dragobis edhe sot i pash te gjitha edhe gjat luft...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i nje vepre dramatike
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibsen I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Një Shtëpi Kukullash" - Autori: Henrik Ibsen - Viti i shkrimit: 1879 - Vendn...
Autori: fatjon rama · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuhe shqipe
atdheu eshte gjeja me e shejt sepse aty linda u rrita ndoshta dhe do te vdes ka njerz qe jetojn jasht atdhut por kan mall ndaj atdheut sespe aty u mesove te ec te vrapj te shkruaj dhe te lexoj atdheu eshte nena e dyt kur ta degjojm fjalen atdhe aty ki shu...
Autori: Medina Pllana · Lloji: Analize letrare · Tema: dita etj
Sot eshte nje dite e veqant sot eshte edhe nje dit e shenuar me flamur ne dor jemi duke festuar te gjithe po e festojme per te shtrenjtin atheun ton 17 SHKURTI TI JE DIYA JONE
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Analizë e figurës së Medeas
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë dhe të lexuesit të thjeshtë.ajo është mjaft aktuale edhe në ditët e sotme.mënyra se si Euripidi e ka krijuar këtë personazh është autentike e t...
Autori: zamira elezi · Lloji: Analize letrare · Tema: 8 marsi
8 marsi dite e bekuar, dita e nenave te bukuara qe na rriten me mund.Ne femijet kemi rastin tu shprehim dashurine ,tu themi cfare mendojme per to,tu themi sa shum i duam nenat tona te dashura ja uroj nenes time kete dite te bekuar i uroj mbaresi ne jete ...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, syri kritik
Është viti i njëmbëdhjetë i shkollimit dhe shumë dije më presin përpara. Prindërit, mësuesit na kanë mësuar që çdo hap që hedhim, çdo gjë që bëjmë dhe gjithçka që mësojmë ta studiojmë mirë në mënyrë të tillë që të marrim g...
Autori: Shqipe · Lloji: Analize letrare · Tema: Ënderr ti jeto
Mengjes është sot!Dielli zbardhi mengjeset ,nje hije paska rënë mbi malet me deborë.Kjo natyrë e bardhë me ngjan me parajsen disi por nganjëher me ngjan me ardhmërin që ëndërroj ta kem.E di se ne kto momente të gjithë jeni kurreshtar te dini...
Autori: emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: besnike
Nje shoqe qe me kishte humbur me kohe le te themi!Zoti qoi qe nje dite te takohemi ne nje dasme.Une me ate(vilmen)nuk flisnim pervec:"pershendetje".Ajo dasem me beri qe te kuptoja se cfare njerzish ka ne kete jete ka shoqe pafund por qe perfitojne nga des...
Autori: Klea · Lloji: Analize letrare · Tema: Virtyti dhe vesi
Virtyti eshte nje gur I cmuar.Eshte njerruge jo teper e lehte qe e fiton me mund e me djerse.Ka njerez plot virtyte dhe te tjere plot vese nuk jemi te gjitheve njesoj edhe pse deshira per te qene te githe plot virtyte eshte e madhe. Kushdo mund te jete I ...
Autori: Engerilda Ukperaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Femijet
Femijet jane shembelltyra e nje shoqerie. Aksidentalisht femijet po i "vret" dashuria me superficit. Prinderit shqipetare nuk dine te duan femijet. Ata mendojne qe te duash femijen do te thote te jene nje lloj "xhindi" qe ploteson cdo deshire te tyre. Mja...
Autori: Anamika · Lloji: Analize letrare · Tema: Pershkrimi i Beratit
Kujtdo qe i eshte dhene mundesia te vizitoje Beratin ka mbetur i mahnitur. Jo vetem nga bukuria e tij e rralle, por dhe nga bujaria dhe mikpritja beratase. Berati si qytet eshte i ndertuar ne mes te kater maleve e e duket si nje amfiteater antik. E jo me...
Autori: mitrush kuteli · Lloji: Analize letrare · Tema: si kalova pushimet verore
PUshimi veror,eshte vertet nje pushim i gjat dhe relaksues.Gjat puhimit veror un kalova shum mir duke te ber ngjyra te ndryshme interesante,argetuese por edhe krakter eduktiv,arsimor.Pasuiqe ky ishte nje pushim i gjate,kam shum gjera qe un mund te tregoj,...




Komentet e fundit!

Emri: mero
Email: itsmero@out.com
Komenti: i dont understand albanian but this poem is very beautiful:

Emri: florentinaa
Email: florentinaisufi@out.com
Komenti: bukur bravo te lumte

Emri: florentinaa
Email: florentinaisufi@out.com
Komenti: bukur bravo te lumte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com