Data e postimit: 2018-02-12 19:20:47
Lexime: 2401
Ditet kalojne
Lloji: Analize letrare
Tema: Ditet kalojne
Autori: Xhuliana Prendi
Shkolla: Hydajet Lezha
Klasa: 10
Qyteti: LEZHE
E-mail: Xhulianaprendi11@gmail.com


Ditet kalojne

Cdo gje po ndryshon
plaget po shkojne
oret tona s'egzistojne
ndersa ditet skan te dale


Fjalet sja dalin dot te flasin
por presin qe ty te t'therrasin.
Notat skane melodi
Se syt e tu tregojne vec tradhti

Ditet kalojne ,por veshtire se ty t harroj
se kur te ikesh ti edhe rrahjet e zemres i ndaloj
Ditet kalojne...
Por mes nesh asgje ska ndryshuar
po duket qe koha na ka harruar

Dua te iki larg
Aty ku asnje afer skam
Se sa te t tshoh
E t'bej sikur ste njoh

Dua qe ditet te ecin me shpejt
Se plaget qe kam du ti heq
S'do pres me,se ti spo vjen
Ecdo gje kuptimin e saj po merr..

Vepra te ngjashme
Autori: eljesa gashi · Lloji: Poezi lirike · Tema: pranvera
Pranvera sa dit te lumtura na sjellin ditet pranverore te bukura te hijshme te nditshme dhe te dhimbshme me gezim e hidherim ditet tona i kalojm me mall per ata qe i kemi larg per ata qe i humbem pergjithmon zemra na vajton malli na bren e shpi...
Autori: fatime dervisha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: pa ty
pa ty nuk e bej as jeten, pa ty nuk e bej oferten, pa ty dita-nata eshte kot, pa ty une qaj me lot, pa ty nuk dal te shetis, pa ty naten nuk dremis, pa ty ujin nuk e pi, pa ty buka me ngeci, pa ty ditet s'kalojne, pa ty oret qendrojne, pa t...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autizmi
Ditet kalojne ,oret ikin ,minutat ecin ,sekondat vrapojne . Por gjithcka mbetet e njejte. Realiteti eshte po i tille. Ju jeni po te njejte. Moskokecares , te pabindur , te harruar .E quani veten luftetar por para tyre jeni asgje sepse ata jane luftetaret ...
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Lule.
Ne mes te fushes une rri, si nje Diell i vogel i kuqerremte. Erdhe ti petalet preke dhe butesine time ne duart tende ndjeve. Ditet me rradhe kalojne, ti vjen gjithmone me shikon, por ngjyrat time fillojne veniten dhe kjo gje ty te trishton. Aj...
Autori: Ilirjana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kosova
Ditet e nxehta te veres shkuan tani po i asfrohemi nje stine te ftohte e shum te merzitshme .ditet e kesaj stine jane shum te shkurtera. Qdo gje vyshket e thahet nuk kemi me gjelbrim si ne ver.koha nuk kalon fare vjeshta te ben te ben te ndihesh e vetmua...
Autori: Ilirjana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kosova
Ditet e nxehta te veres shkuan tani po i asfrohemi nje stine te ftohte e shum te merzitshme .ditet e kesaj stine jane shum te shkurtera. Qdo gje vyshket e thahet nuk kemi me gjelbrim si ne ver.koha nuk kalon fare vjeshta te ben te ben te ndihesh e vetmua...
Autori: Shqipe Gashi · Lloji: Hartim · Tema: Enderroj fetyren tende
Ditet ecinn shpejt e nen hijen e tyre gjej fytyren tende.kOhaa vrapOn e ti ju bashkOwe asaj. kOha s`ndaLet e asgje s`munde ta kthej pas weq se kujtimi per ty. Sa her qe hedh hapin e par perballem me pafuqin qe te vazhdOjj.pOr a e dini se qka me s...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: Vera
Te gjitha stinet jane te bukura por me e mira nga te gjithat eshte Vera . Gjat veres ka shume vap dhe bujqit dalin e punojn ne ara. Ne pushimet verore shume njerze dhe femije shkojn ne vende te shumta zbavitesa , argetuese. Ne vere ditet zgjasin dhe netet...
Autori: DRINI BERISHA · Lloji: Fabul · Tema: TREGIM KOMEDI
Une kam miq shum,jetoj ne Itali ndonse kam shoke atje prap se prap eshte e veshtir te kesh shoqeri te ndar ne dy pjes,dhe me merr malli shum per shoket e mi ketu .Gjithje saher vijn pushimet verore ,i numroi ditet qe te vij ne KS e dini ne kalendar nenviz...
Autori: eni · Lloji: Poezi lirike · Tema: lypsari
me vjen keq kur nje lypsar shoh ne rruge zemra me behet cope po ata qe rrijne gjithe diten dhe ne fund troke kalojne shume njerez por jo te gjithe japin leke kalojne shume njerez por jo te gjithe jane zemergjere lypin 200-lekesha qe te ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I semuri per mend
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft te mire ne oratori dhe jo aq shume ne praktik ndeshet shpeshedhe ne kohen tone. Ne kohen gjate te ciles vepra eshte shkruar sigurisht qemartesat e detyruar...
Autori: poema arifaj · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
pas diteve te ftohta me shi erdhen ditet me acar te dimrit i cili e ka shtrire pushtetin e vet deri ne ditet e pranveres por bardhesise se bores i gezohen me se shumti femijet...... ne mengjes me zgjoi nje e trokitur e forte ne dere vrapova me nxitim dhe...
Autori: jonida elezi · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
ah sa e prisja kete dite.ditet me ere ,ditet me shi..tash pothuajse ngjyra e verdhe e vjeshtes e kaploi vendin tim.me bukurite e saj ajoerdhi te ne.sot u bene dy muaj qe jena ne stinen e vjeshtes .nata u zgjat e dita u shkurtua. e gjith gjelberia qe is...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com