Data e postimit: 2017-06-05 22:24:54
Lexime: 3863 |
Muaji ku vjen pranvera,por qe para 20 viteve u ndal ne gjysem. Marsi na mori bijte e bijat me te mira te Kosoves,por na la prapa krenari dhe inspirim per ta dashtur atdheun,sot ne po festojme te lire,por po ta perjetonim luften e zeze qe e perjetuan te pa...
|
Autori:
Xhulja Nikolla
·
Lloji:
Ese informuese
·
Tema:
Titulli: Aktualizimi i Helenës së Trojës, Medeas, Ofelisë dhe Beatrices
Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës
Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë dhe tradhëtisë në mitologjinë greke. Në aktualizimin e saj në shoqërinë moderne, figura e Helenës shfaqet si një femër e pavarur, e cila lufton...
|
si cdo vit pranvera vjen me shume te mira.Nje nga ato eshte edhe buzeqeshja e femijeve.Malet e fushat gjelberohen,qelin lule shumengjyrshe,gjallerohet e gjithe natyra etj.Nje nga stinet bukura eshte pranvera e cila sjell freski dhe arome te kendeshme die...
|
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
|
Autori:
Xhulja Nikolla
·
Lloji:
Ese informuese
·
Tema:
Anet pozitive dhe negative te rrjeteve sociale
# Të Rinjtë dhe Rrjetet Sociale: Navigimi në Dilemën e Avantazheve dhe Rreziqeve
Rrjetet sociale janë një pjesë e pashmangshme e jetës së të rinjve në ditët e sotme, duke sjellë me vete edhe anë pozitive dhe negative. Nga njëra anë, kë...
|
ABDYL FRASHERI lindi ne vitin 1839 ne fshatin Frasher,Shqiperi dhe vidiq me 3 nentor te vitit 1892 ne Stamboll,Turqi ishte patriot demokrat i shquar,nje nga ideologet perparimtare te RILINDJES KOMBETARE dhe ...
|
Apeli i një shqiptari për burgim të padrejtë
Nga Nafi ÇEGRAN
Të nderuar zonja dhe zotërinj,
Unë Nafi Çegrani me adresë në fshatin Çegran,1237 të Gostivarit, Maqedoni, nr. amzë: 1010946450188.( nr cel.00389 71 210 522 )
Ju drejtoh...
|
Fjalet e urta por edhe aforizmat perdoren shume ne jeten e perditshme . Ato jane gati te ngjashme , por cilat jane ato pak ndryshime qe i dallojne ato nga njera-tjetra ??? Fjalët e urta janë thënie të thukëta, të cilat bartin një mendim, konstatim...
|
lule,lule vogel ti lulezo
shpirtin tim te vogel ti ma gjallero
aroma jote kendeshme
shpirtin me kenaq
nuk te bej keq
vec arome te marr
|
Jam Xheni Llupo 18vjec,studioj ne Kolegjin Arsimor Daka ne qytetin e Lushnjes. Pasioni dhe deshira per eset por edhe shkrime te tjera te cfaredoshme eshte i madhe.Shpresoj t'iu pelqejne☺
|
Iktiosaurusi ose peshku hardhuce ka marre kete emer per shkak te formes se tij.Disa fosile qe jane gjetur,kane patur brenda iktisaurusi te vogel, ndaj ekspertet besojne se ata lindin te vegjel,ne vend qe te b...
|
Noël, la fête en l'honneur de la naissance du Christ, est l'une des fêtes les plus aimés et grand chrétien. Noël est une fête qui est célébrée par l'ensemble du monde chrétien en l'honneur de la naissance de Jésus-Christ. Le jour de la naissan...
|
ne kete ese eshte paraqitur ndikimi i stresit sesi vepron ai tek te gjithe ne, dhe cfare semundjesh mund te sjelle nje gjendje e agravuar stresi.
|
Ne Shqiperi kam hedhur hapat e pare, kam mesuar te flas,jam shkolluar dhe kam jetuar....Atdheu eshte krenaria ime!Kur kam qene larg tij,me pushtonte nje brenge e me merrte malli per te.Atdheu qendron ne zemren tende kudo qe ti te jesh!Ai eshte i lidhur sh...
|